Mag ook gewoon openlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem heel trots op dat ik voor twee uur per week vrijwilligerswerk heb
Fijn dat je het leuk hebt gehadquote:
Ik zou daar dus gestoord van raken al die verschillende kleurtje voor mijn neus.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was nog aan het knutselen geweest met LED-strips.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan de kleur zelf instellen, en ook of 'ie wisselt of niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!!!
@:IJsdraakje : Cool! Wisselt het van kleur of blijft het gelijk?
Helemaal eens. Gelukkig woon ik in Friesland, dat is iets koeler dan het midden en zuiden van Nederlandquote:Op zondag 11 juni 2023 22:34 schreef Speedfight het volgende:
Pfff t wordt de hele week zo warm.
Tot 25 graden vind ik wel voldoende
Is mij ook te warm hoor, ik hou het het liefst bij 22 gradenquote:Op zondag 11 juni 2023 22:34 schreef Speedfight het volgende:
Pfff t wordt de hele week zo warm.
Tot 25 graden vind ik wel voldoende
Doe een hoedje of zo op Child voor als je de hele dag in de zon loopt.quote:Op maandag 12 juni 2023 06:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Het is inderdaad erg warm, wordt straks ook zweten in de dierentuin!
Eens zien hoe verhit ik raak
Naja die vriendin heeft drie maanden geleden speciaal vrij geregeld en het komt wel goed. Het is gewoon gezelligquote:Op maandag 12 juni 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe een hoedje of zo op Child voor als je de hele dag in de zon loopt.
Ik had het uitgesteld als ik dat op het programma had staan vandaag
Mij veel te warm en ik vermoed dat de meeste dieren ook wel binnen schuilen tegen de hitte
Nou lekker genieten dan saampjess, veel in de schaduw wandelen en goed drinken.quote:Op maandag 12 juni 2023 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja die vriendin heeft drie maanden geleden speciaal vrij geregeld en het komt wel goed. Het is gewoon gezellig
Dank je, komt helemaal goed!quote:Op maandag 12 juni 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker genieten dan saampjess, veel in de schaduw wandelen en goed drinken.
Oooooooh maak me maar lekkerquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het bedenken welke miniatuurkit nu aan de beurt is, dankzij verjaardag en "je zusje kreeg 'm en volgens mij vindt jij 'm ook tof" heb ik nogal wat nieuwe setjes liggen.
De opties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neig naar het tuinhuis.
De eerste of de laatste.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het bedenken welke miniatuurkit nu aan de beurt is, dankzij verjaardag en "je zusje kreeg 'm en volgens mij vindt jij 'm ook tof" heb ik nogal wat nieuwe setjes liggen.
De opties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neig naar het tuinhuis.
Ja! Ze zijn echt heel erg gaaf, je bent goed verwend!quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het ook erg leuk dat ze per toeval allemaal zo verschillend zijn.
Oooh, die heb ik wel eens langs zien komen, cute zijn die.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze zijn echt heel erg gaaf, je bent goed verwend!
Ik heb een viertal gekocht bij Ome Ali die letterlijk een tafereeltje hebben in ene walnotendop...
Ja, ze zijn echt heel erg leuk en waren twee euro per stuk incl verzendkostenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, die heb ik wel eens langs zien komen, cute zijn die.
Nog niet, maar ik heb sowieso pas na een uur of 19 knutseltijd.quote:
Oef dat je zoveel drukte volhoud!quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb sowieso pas na een uur of 19 knutseltijd.Eerst werk, dan sporten (ja, met dit weer, maar ja, ik betaal er een trainer voor, dus ik ga ook niet afzeggen, want zonde van het geld
), pakje ophalen en dan nog eten en douchen.
De werktijden ben ik inmiddels wel aan gewend.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat je zoveel drukte volhoud!
En na 19.00 is het ook een stukje koeler en fijner om te knutselenDus alleen maar verstandig. Een PT is met dat betreft wel een mooie stok achter de deur.
Ja dat scheelt, ik moet niet vanuit mijn perspectief kijken. Na twee bieb draaien is mijn batterij al op voor die dag. En verstandig om direct door te gaan naar training! Top bezig jijquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De werktijden ben ik inmiddels wel aan gewend.En ik kan beter direct uit werk door naar training, dan zit ik er niet tegenaan te hikken.
![]()
En vanavond inderdaad lekker relaxen met m'n knutselwerk.
Veel plezier bij de leeskamer!quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Dadelijk naar de huisarts en daarna de leeskamer. Drukke dag dus!
Dank je wel! Heb er echt zin inquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel plezier bij de leeskamer!
Gisteren uiteindelijk niet meer geknutseld, maar wel m'n bureau ingedeeld met de nieuwe toevoegingen. Lamp is fijn! Wel een beetje een prijzige, maar ik kan de helderheid en warmte heel makkelijk aanpassen en het is feitelijk een buis op een stokje, dus er is altijd wel een plekje voor te vinden.
Ja groot heb je tochquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Hey, m'n avonden zijn om te relaxen, of ik dat nou doe door te knutselen, te gamen of te prutsen aan m'n inrichting maakt niet uit.![]()
Soort van productief, maar wel ontspannen.
Geen zorgen, zo las ik 'm ook niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja groot heb je tochVrije tijd is vrije tijd. Het was geen verwijd! Sorry
Gamen, knutselen, series kijken etc... doe ik ook als ik vrij ben hoor
En lezen
quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het erge aan dat lampje is wel dat ik nu al een tweede overweeg.
Hij is heel erg mooi!quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is gewoon een mooi slank lampje.
https://www.coolblue.nl/p(...)-streaming-lamp.html
Niks mis met actionlamp! Ik profiteer gewoon van m'n wat bredere budget.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is heel erg mooi!
Zit ik met mijn actionlamp(maar wel tevreden hoor)
Werk je ook hard genoeg voor! Gewoon lekker van genietenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met actionlamp! Ik profiteer gewoon van m'n wat bredere budget.
Hahahaa ja en ik twee tot vierquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit niet voor niets 40 uur op het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |