Briljant is dat altijdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg foam en een lijmpistool binnen.
[ afbeelding ]
De doos kon niet groter geloof ik.
Fijn dat het een betere nacht met peuter was! Nu snel de nachtmerrie vergeten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Donna het volgende:
Betere nacht gehad met peuter. Had ik zelf een nachtmerrie.
Ja soms he dan denkt waarom doen ze dat toch, ze hebben toch wel kleinere dozen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij was Child inspiratielloos toen ze topic opende
Ken netquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit je ook niet mee betreft zorgen. Veel sterktequote:Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Afspraak voor morgen gemaakt bij de dierenartseen van de katten begint nu toch wel veel ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel kleine dingen die eerst niet zo opvallen, maar als je nu goed nadenkt is het toch flink veranderd in een half jaar tijd.
Hier vandaag niet zo creatief helaas... maar twee tekeningen gemaakt en absoluut ver weg van perfectiequote:Op maandag 5 juni 2023 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne week
Moge het vol zitten met creatieve uitspattingen
Liefquote:Op maandag 5 juni 2023 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee betreft zorgen. Veel sterkte
gossie sterkte voor de kat en voor julliequote:Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Afspraak voor morgen gemaakt bij de dierenartseen van de katten begint nu toch wel veel ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel kleine dingen die eerst niet zo opvallen, maar als je nu goed nadenkt is het toch flink veranderd in een half jaar tijd.
Oh wat vervelend! En lastig van de insuline! Dikke knuffel voor jou en jullie poezebeestquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Sarabi het volgende:
Net terug van de dierenarts. Hij heeft suikerziekte.....Dat gaat de komende tijd wel even heftig worden.
We gaan ook veel in ons leven aan moeten gaan passen omdat hij voortaan 2x per dag op vaste tijden insuline moet krijgen.
Zondag dus geen Bruce Springsteen voor ons. En maandag kijken of we een auto kunnen lenen zodat iemand later naar de brouwerij kan komen om te helpen met bottelen.
Ah crap.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Sarabi het volgende:
Net terug van de dierenarts. Hij heeft suikerziekte.....Dat gaat de komende tijd wel even heftig worden.
We gaan ook veel in ons leven aan moeten gaan passen omdat hij voortaan 2x per dag op vaste tijden insuline moet krijgen.
Zondag dus geen Bruce Springsteen voor ons. En maandag kijken of we een auto kunnen lenen zodat iemand later naar de brouwerij kan komen om te helpen met bottelen.
Oeh wat een heerlijk plekjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n nieuwe bureau erbij trouwens.
[ afbeelding ]
Mooi, dat past er precies tussenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n nieuwe bureau erbij trouwens.
[ afbeelding ]
O dat is minder, kan je niet iemand vinden die hem zijn insuline kan geven als jullie weg zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Sarabi het volgende:
Tzt ga ik daar wel van uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, kan je niet iemand vinden die hem zijn insuline kan geven als jullie weg zijn?
O leuk, wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks voor het eerst naar mijn vrijwilligerswerk
@:Sarabi , gelukkig kunnen jullie waarschijnlijk iemand ervoor vinden! Alsnog erg sneu en vervelendHuisdieren horen niet oud te worden
In de wijkbieb!quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:35 schreef drakin het volgende:
[..]
O leuk, wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?
Veel plezier vanmiddag!quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Net bloed geprikt en vanmiddag naar de bieb voor mijn vrijwilligerswerk. Spannend en leuk
Ook weer een drukke dag dusquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier vanmiddag!
Ik ga zo eerst even boodschappen doen en dan naar mijn ouders.
Ik ben er stiekem heel trots op dat ik voor twee uur per week vrijwilligerswerk hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |