Fijn te horen dat je het naar je zin hebt,quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed, ik vind het erg leuk! Leuke mensen, ontspannen. Het is fijn
Hier is het droog en zonnigquote:
Hier nu ook naar vannacht om 3 uur kwam het met bakken naar beneden.quote:
Goed, beetje te druk de laatste tijd, maar nu heb ik anderhalf week vrij van alles. Behalve zondag, dan eventjes een klein dagje uit. Maar dan ook echt even bijtankenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is de dag tot nu toe bij jou gegaan?
quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, klaar voor de storm en de regen gevolgd door heet weer het weekend
Heb het weekend een BBQ maar of ik daar heen ga en met 32 buiten wil zitten vraag ik mij af
Ik vind storm maar engquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Stormkan niet wachten
@:Dotteke kan ik me voorstellen van de BBQ Even kijken wat goed voor je voelt
Doe ik ook sarabi, maar zo jammer voor het eerst sinds het overlijden van mijn vader zouden we als broers en zussen weer samenkomenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind storm maar eng![]()
En verder vind ik 30 graden stomzeker aangezien we dit weekend weer op een festival staan.
Verder is alles wel goed
Overdag storm vind ik minder eng dan in de avondquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind storm maar eng![]()
En verder vind ik 30 graden stomzeker aangezien we dit weekend weer op een festival staan.
Verder is alles wel goed
Het gaat hier echt erg tekeer. Kan me niet concentreren zo hardquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wappert hier.
* IJsdraakje zwaait vanaf thuiswerkplek in NH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |