Ja? Wat voor problemen heb je er van ondervonden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Oja, de Pride 'maand' dat tot het einde van de zomer duurt.Nu al klaar mee.
Ook meer dan genoeg homo's en lesbiennes hebben hier helemaal niets mee. Veel heteroseksuelen vinden het daarentegen dan weer fantastisch, en steunen dit soort hysterie actief. Dat is opmerkelijk om te zien en benadrukt dat het helemaal niet alleen meer te maken heeft met homoseksualiteit. Het is eigenlijk vooral een ode geworden aan een bepaald politiek en ideologisch gedachtegoed.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Vieze ranzige bende.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiëren, dan is het lastig![]()
![]()
Ik ga straks een lekkere tompouce kopen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er ook niet zoveel mee, maar boeiend. We hebben een wooncrisis, een inflatiecrisis en een agressieve invasieoorlog op een halve dag rijden van hier maar bij een bepaald type user is zeiken op andermans feestje de prioriteit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog nooit last van gehad. Wat een zurigheid hier weer.
Niet iedereen kijkt er naar uit, of wenst op 1 hoop gegooid te worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Momo het volgende:
Nouja leuk toch voor de mensen die hier en naar alle evenementen rond om uitkijken
@Zaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar wil je een discussie over dan?
Jij bedoelt waarschijnlijk gedram over seks? Want dat is het enige waar moslims graag over praten.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Na al die tijd begrijp ik nu pas je username, star hopper...
Waar wil je discussie over dan? Dat is mij niet duidelijk.quote:
Hij noemt je een homofiel.quote:
Wat is tq+?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Za het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt er naar uit, of wenst op 1 hoop gegooid te worden.
[ twitter ]
Zo staat de meerderheid van de heteromannen in de wedstrijd, beste Howard. Het verschil is dat zij niet azen op mannenbillen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Een losbandige, individualistische en nihilistische seksuele moraal vol met perversiteiten en fantasmen waar een groot aantal progressieven dol op zijn.
Wat ik zo apart vind, is dat ondanks dat homo's bekend staan als modieus en met oog voor ontwerp (vooroordeel, ik weet het), ze een van de meest walgelijk lelijke vlaggen ooit hebben weten te ontwerpen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiëren, dan is het lastig![]()
![]()
Ik ga straks een lekkere tompouce kopen![]()
[ afbeelding ]
Klopt noem het gewoon wat het.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is niet meer te doen zo hoor.
Dit is een uitstekend Twitter account. LGB stoelt op datgeen (de menselijke realiteit) wat de rest wil ontwrichten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Za het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt er naar uit, of wenst op 1 hoop gegooid te worden.
[ twitter ]
De wedstrijd, Koos? Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo staat de meerderheid van de heteromannen in de wedstrijd, beste Howard. Het verschil is dat zij niet azen op mannenbillen.
Wat betreft dat Pride-feest: Nou en?
Waar heb je precies het idee dat nog winst te behalen valt? Als je de huidige maatschappelijke situatie vergelijkt met een (halve) eeuw geleden is er zo ontzettend veel winst geboekt. De mensen die toen leefden en in onze situatie zaten, hadden voor de helft van de acceptatie die er nu is al meteen getekend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je kan je ook druk maken om niks. Ik ben homo, en had er ook al niks mee toen het enkel ging om een gay pride; totaal niet mijn ding, máár het raakt mij totaal niet dat anderen er wel behoefte aan hebben. En het naar hun zin hebben. Laat ze lekker. Niemand die je dwingt om te kijken. Bovendien wat treurig om andere mensen aan te vallen, puur om wie ze zijn. Wederom: laat ze lekker, raakt je toch helemaal niet? In de huidige samenleving zijn er veel betere zaken om je over op te winden. If anything laat dit maar weer eens zien dat het juist goed is dat het nog steeds in het nieuws e.d. komt, want met de acceptatie kan het nog altijd beter.
Je hoeft alleen maar in dit topic te kijken om te zien dat het altijd beter kan nog.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend Twitter account. LGB stoelt op datgeen (de menselijke realiteit) wat de rest wil ontwrichten.
[..]
De wedstrijd, Koos? Welke wedstrijd?
[..]
Waar heb je precies het idee dat nog winst te behalen valt? Als je de huidige maatschappelijke situatie vergelijkt met een (halve) eeuw geleden is er zo ontzettend veel winst geboekt. De mensen die toen leefden en in onze situatie zaten, hadden voor de helft van de acceptatie die er nu is al meteen getekend.
Dat is een uitdrukking, beste Howard.quote:
Wat is het nou, is de acceptatie genoeg in Nederland dus dit soort zaken hoeven niet meer daarom? Aan de andere kun je je alleen vinden in acceptatie voor LGB?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend Twitter account. LGB stoelt op datgeen (de menselijke realiteit) wat de rest wil ontwrichten.
[..]
De wedstrijd, Koos? Welke wedstrijd?
[..]
Waar heb je precies het idee dat nog winst te behalen valt? Als je de huidige maatschappelijke situatie vergelijkt met een (halve) eeuw geleden is er zo ontzettend veel winst geboekt. De mensen die toen leefden en in onze situatie zaten, hadden voor de helft van de acceptatie die er nu is al meteen getekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |