SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post uit het vorige deel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluur af en toe nog wel mee, maar niet heel actief.
Erger dan gehooptquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Oei, niet ernstig, hoop ik? In elk geval het beste.
Het is niet de bedoeling een plaatje simpelweg in Google Afbeeldingen o.i.d. te schuiven, dat is inderdaad te makkelijk. Dat deelnemers dat niet doen is een kwestie van vertrouwen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Clubman het volgende:
Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar met Yandex image search heb je toch in 2 tellen het antwoord gevonden? (Tsunami Monument, Male, Maldives). Of moet iedereen plechtig beloven om dat niet te gebruiken?
Goed dat je weer uit het ziekenhuis bent. Succes met zoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:09 schreef chufi het volgende:
Zo ben weer thuis .. dan gaat het toch iets makkelijker.. eens kijken wat we nu hebben..
wel SV toch ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:41 schreef Nico_S. het volgende:
En weer verder. Dit is PS, er is geen SV in de buurt.
[ afbeelding ]
Afbeelding werkt niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:34 schreef Nico_S. het volgende:
En de volgende. PS, geen SV in de buurt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef chufi het volgende:
gezien de auto zal dit wel ergens in het VK zijn
Geen idee, dat volg ik nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:10 schreef Cyan9 het volgende:
Zat deze locatie niet in een WidM seizoen?
Gelijk een hint scheelt .. mn dochter was er gisteren even ... in Quito danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:31 schreef Nico_S. het volgende:
Met "angel overlooking city" is deze makkelijker te vinden dan de vorige. El Panecillo, Quito, Ecuador:
https://goo.gl/maps/aGKMv4oBPJgtxKxZ9
Gelijk een hint scheelde inderdaad. Dan hier ook maar gelijk eentje: deze toren is een replica.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk een hint scheelt .. mn dochter was er gisteren even ... in Quito dan
Ze hebben daar veel replica's van Nederlandse gebouwen, maar dit is niet Nagasaki.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
Links rijdende autootjes doet me Japans denken , zeker gezien het replicerend vermogen wat daar heerst
Ah, dan denk ik in de eerste plaats aan Almeria. Maar kan de plek nog niet vinden, blijf zoeken.quote:
Tis een wel daar idd ... Mar de plastico ,,, tis een PS in de bergenquote:Op donderdag 21 september 2023 19:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ah, dan denk ik in de eerste plaats aan Almeria. Maar kan de plek nog niet vinden, blijf zoeken.
quote:Op donderdag 21 september 2023 21:41 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen een deeltjesversneller... alleen waar... die in CERN is onder de grond .. toch ?!?
Meer een soort buizenpost.quote:Op zondag 24 september 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
zwevend of zo vermoed ik ..... heb nog geen tijd gevonden om te zoeken
Nope, maar je zit wel bij de hakquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Riviera Armando diaz te Gallipoli?
Dit is Madurodam toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:44 schreef Nico_S. het volgende:
Deze mag niet erg moeilijk zijn, lijktme.
[ afbeelding ]
France miniature! Bij de Eiffeltoren daarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:39 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet in Nederland.
Dan moet een linkje naar de plek niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
France miniature! Bij de Eiffeltoren daar
Dat dus. Chufi? Hatseflats? Iemand anders? Het moet nu toch echt een eitje zijn. Laat zo'n leuk spel niet sterven, mensen!quote:
In Elancourt, France iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
France miniature! Bij de Eiffeltoren daar
Van onderwater gevonden objectenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:21 schreef chufi het volgende:
Sinds begin jaren 60 is er een speciaal archeologisch museum gevestigd.
change of strategyquote:Op maandag 6 november 2023 21:34 schreef Nico_S. het volgende:
Dit museum gaat niet over de mijn maar over deze machines.
Wel gaaf..een soort van megagroot meccano.quote:Op maandag 6 november 2023 21:34 schreef Nico_S. het volgende:
Dit museum gaat niet over de mijn maar over deze machines.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
achter het toenmalige ijzeren gordijn zeker ?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wel gaaf..een soort van megagroot meccano.
Dan denk ik in eerste instantie aan België of Duitsland, en dit lijkt me eerder Duits.quote:Op maandag 20 november 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
Er is ook bier met de naam van dit Slot
Geen van beidenquote:Op maandag 20 november 2023 20:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan denk ik in eerste instantie aan België of Duitsland, en dit lijkt me eerder Duits.
Correctquote:Op donderdag 23 november 2023 21:17 schreef Nico_S. het volgende:
Ah, maar ze spreken er wel Duits. Schloss Eggenberg, Graz, Oostenrijk.
https://maps.app.goo.gl/tLwDJccLDapQD3Nz9
Ja, die raket past precies tegen die toren rechts, dat is vast niet toevalligquote:
Zeg dat welquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja, die raket past precies tegen die toren rechts, dat is vast niet toevallig
Niet Rusland, wel die regionen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen ergens in Rusland regionen
quote:Op donderdag 21 december 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Ho Ho Ho wat zie het er daar koud uit
quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:50 schreef chufi het volgende:
Op het 1e oog zou ik zeggen dat het een kerk is
Dacht eigenlijk aan de Paradox van Fermi (over buitenaards leven), maar Fermilab klopt in elk geval.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:32 schreef Rockfire het volgende:
Robert ... ... hall > Google Images zoeken voor "Robert Hall" > Robert Rathbun Wilson Hall > Fermilab
quote:In de architectuur van het gebouwencomplex van het museum komt het beeld van de kosmische wereldboom terug. In de wortels van de boom - in de ondergrondse galerij die de heuvel oprijst - is er een expositie, en op de top van de heuvel staat een telescoop die de torenboom bekroont en naar de lucht kijkt.
Da's erg makkelijk als je er geweest bent. (En anders ook niet moeilijk, denk ik.) Daarom laat ik anderen nog even de kans.quote:
Ben er wel geweest, maar heb niet in een gondel gezeten (was belachelijk duur). Wel in de vaporetto's: de watertaxi's. Heb er ook het Festa del Redentore gezien, een spectaculair vuurwerk op de derde zondag in juli.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:25 schreef chufi het volgende:
Geen idee wie nog zoekt... Ik ben nog nooit daar geweest en dus ook niet in een gondel gezeten
Hmm... aan Gibraltar had ik nog niet gedacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:55 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen Gibraltar, maar verder kom ik niet
Dubbeldekker en een overkant... of kijken we naar Frankrijk !?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:26 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hmm... aan Gibraltar had ik nog niet gedacht.
Dubbeldekker ja, Maar wat plat voor Gibraltar. En we kijken naar het zuidwesten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dubbeldekker en een overkant... of kijken we naar Frankrijk !?
of noord westen ... ?quote:Op zondag 19 mei 2024 00:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dubbeldekker ja, Maar wat plat voor Gibraltar. En we kijken naar het zuidwesten.
dus zuidoostenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De rode kant van de kompasnaald wijst naar het noorden.
Ja het is Bonaire, Te Amo beachquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:34 schreef Essebes het volgende:
Dacht eerst Curaįao, maar is het misschien Bonaire?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
Zonder Hercules kwam ik al terecht op de wreef ....
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik geef het nog een kans anders doe ik begin komende week wel weer iets nieuws
Idd, die van Akenquote:
En als er ergens koningen gekroond werdenquote:
Wel ideeën maar de juiste plek nog niet gevonden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 02:20 schreef r_one het volgende:
Is het hier zo tam of is de opgave zo moeilijk?
Die rekenen we goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef Nico_S. het volgende:
Uit een iets andere hoek, maar het is Preikstolen, Noorwegen.
https://maps.app.goo.gl/8GYTGqnGVkJjxDdG8
Ik verwacht binnen een paar dagen livestreams vandaar..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Die rekenen we goed![]()
Zo'n beetje de grootste toeristische trekpleiser van Noorwegen (op Geiranger na) dus niet gek dat er een enorme shitload aan PhotoSpheres is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |