SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post uit het vorige deel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluur af en toe nog wel mee, maar niet heel actief.
Erger dan gehooptquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Oei, niet ernstig, hoop ik? In elk geval het beste.
Het is niet de bedoeling een plaatje simpelweg in Google Afbeeldingen o.i.d. te schuiven, dat is inderdaad te makkelijk. Dat deelnemers dat niet doen is een kwestie van vertrouwen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Clubman het volgende:
Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar met Yandex image search heb je toch in 2 tellen het antwoord gevonden? (Tsunami Monument, Male, Maldives). Of moet iedereen plechtig beloven om dat niet te gebruiken?
Goed dat je weer uit het ziekenhuis bent. Succes met zoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:09 schreef chufi het volgende:
Zo ben weer thuis .. dan gaat het toch iets makkelijker.. eens kijken wat we nu hebben..
wel SV toch ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:41 schreef Nico_S. het volgende:
En weer verder. Dit is PS, er is geen SV in de buurt.
[ afbeelding ]
Afbeelding werkt niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:34 schreef Nico_S. het volgende:
En de volgende. PS, geen SV in de buurt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef chufi het volgende:
gezien de auto zal dit wel ergens in het VK zijn
Geen idee, dat volg ik nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:10 schreef Cyan9 het volgende:
Zat deze locatie niet in een WidM seizoen?
Gelijk een hint scheelt .. mn dochter was er gisteren even ... in Quito danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:31 schreef Nico_S. het volgende:
Met "angel overlooking city" is deze makkelijker te vinden dan de vorige. El Panecillo, Quito, Ecuador:
https://goo.gl/maps/aGKMv4oBPJgtxKxZ9
Gelijk een hint scheelde inderdaad. Dan hier ook maar gelijk eentje: deze toren is een replica.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk een hint scheelt .. mn dochter was er gisteren even ... in Quito dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |