quote:
Verslagje is klaar: golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:44 schreef Blues het volgende:
Dankjewel
Heb heeeeeeeeeeerlijk verjaardagseten gehad vanavond.
Verslagje is as we speak in de maak a/d andere kant vd tafel
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:43 schreef Karzai het volgende:
koffie en gemberlimonade, kwark, aardbeien en een banaan
lunch een omelette du fromage
vanavond 2 cheeseburgers
toetje watermeloen
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:51 schreef Karzai het volgende:
Ik open het weekend maar weer, proost! en geniet ervan
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:31 schreef golfer het volgende:
Straks: geroosterde waspeen uit de oven met honing, sjalotten, sesamzaad, knoflook en veel kruiden en daarbij gebakken kabeljauwhaasfilets.
Godskanonne was is dit lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
later vanavond Frozen Strawberry Daiquiri. Van Lambada aardbezien, beter wordt het niet.
Zeker!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
Nou, dit is ook lekker
Laat verjaardagsgebak![]()
[ afbeelding ]
Blanke siroop op stroop?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Godskanonne was is dit lekker.
Pond Lambadas invriezen, ca 3 uur. 6 shots witte rum en 3 shots Bols aardbeien likeur, 2 shots blanke siroop, 8 ijsklontjes in de Blender en tot een slush maken.
Geeft 4 grote of 6 normale cocktails.
Buren ook ff blij gemaakt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:27 schreef foodlover het volgende:
Net rempah gemaakt, Indische gehaktballetjes met kokos. Van pindas pindasaus gemaakt. Er komen ook gefrituurde pittige chicken wings bij, licht gepaneerd met wat maizena. Ik heb geen bbq saus meer dus ga zo zelf een honing smoked bbq sausje maken. Straks stokbrood erbij en een komkommersalade en Weizen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappelwedges, gewokte sperziebonen met knoflook, saus van kastanjechampignons met wijn en mosterd en gebakken kogelbiefstukjes.
Die slaan we wel eens overquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:29 schreef HyperViper het volgende:
Waar is de aardappel dan? Wat is dit voor een halve maaltijd.
Biefstuk well done?quote:
Leuk! Hoop dat jullie lekker hebben gegeten. Ben benieuwd wat je hadquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:19 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren kliekjes opgemaakt, lahmacuns met sla, rauwkost en vlees, pasta met sperziebonen.
's Middags aan de kraam een vietnamese loempia op, die dingen blijven na 40 jaar nog altijd lekker!
Vanavond zijn man en ik door m'n moeder uitgenodigd voor een etentje als bedankje voor huisoppassen en plantjes water geven (ze was op reis).
Restaurantje in het dorp hier, met best een luxe kaart, dus ik ben benieuwd want ik was er nog nooit voor diner!
Nog wat rose voor mij. Ik wil t niet (meer) zo roodquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:29 schreef Molo het volgende:
Biefstuk well done?
Hier Finse vissoep met vers brood erbij en zoute boter
Verrassingsmenu van de kok: vooraf tonijntartaar met bietjes en zurige frambozendressing, hoofdgerecht ossenhaas met lekkere madeirajus, groene asperges en verschillende wortels. Met mousse-jes en dressings die ik niet meer kan benoemen. Heel lekker allemaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat jullie lekker hebben gegeten. Ben benieuwd wat je had
Vanmiddag had ik een McKroket en een McFlurry op het strand.
Vanavond 2 kommen soep (in DE gekauft) met kastanjechampignons en rode uien.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er smakelijk uit. Hoe maak ik dit (na)?
De pannenkoek dan hč
De bodem voorbakken.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:36 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Quiche. Heeft iemand trouwens de ultieme tip om te voorkomen dat de halve vulling van de quiche weglekt tijdens het bakken?
quote:Op zondag 4 juni 2023 11:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond: door de visjuwelier gemaakte pasta met allerlei stukken vis, mosselen en garnalen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:06 schreef praadje het volgende:
Maiswafels en yoghurt met fruit. Vanavond Chicken Shanghai @:marc0871
Hee dat eten wij ook vanavond, toevallig hetzelfde receptquote:Op maandag 5 juni 2023 15:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer eens Mexicaanse wraps met gehakt uit de oven. Daarbij een Oosterse salade.
Voorbereidingen zijn klaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alleen straks nog maar ca. 20 minuten in de oven.
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:54 schreef Magica het volgende:
Hee dat eten wij ook vanavond, toevallig hetzelfde recept
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer eens Mexicaanse wraps met gehakt uit de oven. Daarbij een Oosterse salade.
Voorbereidingen zijn klaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alleen straks nog maar ca. 20 minuten in de oven.
Boh, lekker is dat zeg!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef anndb het volgende:
Spaghetti carbonara maken zo. Even wat simpels met echte guanciale ipv normaal spek.
Softijs met discodip, eigenlijk is het dán pas echt zomerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Had weer een softijs op een terras.
Mooi weer is altijd een goede reden![]()
Straks nasi met gebakken ei, pindasaus en atjar.
Rode ui en fijngehakte koriander.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:16 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de rode ui erover vergeten
Zou niet meer weten of ik dat lekker vind. Waarschijnlijk welquote:Op maandag 5 juni 2023 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Softijs met discodip, eigenlijk is het dán pas echt zomer
De lekkerste Magnum!quote:
Oh ja, die koriander had ik bewust zo geplandquote:Op maandag 5 juni 2023 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Rode ui en fijngehakte koriander.
Maar ook zonder dat vast wel lekker toch?
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Softijs met discodip, eigenlijk is het dán pas echt zomer
Dan slaap je goed als je dat een tijd blijft doen.quote:
Door de kiwi bedoel je?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan slaap je goed als je dat een tijd blijft doen.
Ik ga voor bananenpannenkoek
Ooh dat is een tijd geleden, lekker zeg. Krijg er gelijk zin inquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kibbeling van de marktHeerlie de peerlie
![]()
[ afbeelding ]
paar uienringetjes erop had ook wel gekund eigenlijk. Misschien maar weer eens afbak focaccia in huis halenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Idee: afbak-kaiserbrötchen vast beleggen met kaas en wat sriracha voordat ik ze ga afbakken.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:07 schreef golfer het volgende:
Straks: mezzelune gevuld met paddenstoel en mozzarella. Daarbij maak ik een soort Bolognesesaus van het gebakken binnenste van runderworsten, ui, knoflook, Italiaanse kruiden, tomatenblokjes, witte wijn en Italiaanse roerbakgroenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |