En toevallig ook een aankondiging dat ze 5.1 geluid en 4K hebben gevonden...?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
Op Instagram meldt Skyshowtime dat ze aanstaande vrijdag aflevering 2 en 3 van Star Trek Discovery Seizoen 5 online zetten om zo weer in de pas te lopen met de USA
De vraag stellen is het antwoord al weten..quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
En toevallig ook een aankondiging dat ze 5.1 geluid en 4K hebben gevonden...?
En klaar...behalve dat het een ultra lekker ding is kan Ruth Wilsonquote:Op maandag 13 mei 2024 23:34 schreef Blues het volgende:
Woman in the wall bijna klaar
Met zij van Luther
https://www.skyshowtime.c(...)ps://www.google.com/
Zoon zei het vanmiddag ook al dat hij het een goede serie vond.. toch maar eens proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:46 schreef Djeez het volgende:
The Tattooist of Aushwitz is goed, erg goed. Maar ik had Harvey Keitel helemaal niet herkend, en nog steeds kan ik niet geloven dat hij de hoofdpersoon is. Hij is dan ook inmiddels 85!
Ik persoonlijk vond fictionaIsering van de Holocaust niet zuiver, er zijn ook genoeg echte verhalen. Aan de factcheck van het Auschwitzmuseum komt geen einde: https://viewer.joomag.com/memoria-en-no-80/0563678001717006141quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Zoon zei het vanmiddag ook al dat hij het een goede serie vond.. toch maar eens proberen.
Voor mij (als kind van een Auschwitz-overlevende) de reden om dit dus niet te gaan bekijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vond fictionaIsering van de Holocaust niet zuiver, er zijn ook genoeg echte verhalen. Aan de factcheckmvan het Auschwitzmuseum komt geen einde: https://viewer.joomag.com/memoria-en-no-80/0563678001717006141
Er is blijkbaar veel over te vinden on line, het was al een hele controverse die destijds aan me voorbij gegaan is. Het is in feite het commercieel uitbuiten van de holocaust, net als in Her name was Sarah, the boy in the striped pyjamas, de tv serie Hunters met Al Pacino (heel erg) of zelfs Sophies Choice gebeurt. De serie Holocaust eigenlijk ook maar dat is zo generiek en eigenlijk allemaal waarachtig dat dat imho toch anders is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mij (als kind van een Auschwitz-overlevende) de reden om dit dus niet te gaan bekijken.
Je kan het ook zien als het weer onder de aandacht brengen van de holocaust. De overlevenden daarvan zijn ondertussen vrijwel allemaal dood of hoogbejaard, dus nieuwe echte getuigenverslagen zullen er niet meer gaan komen. Dan kun je beter ietwat gefantaseerde verhalen maken, dan het vanaf nu compleet negeren als onderwerp. Vrijwel geen enkel verhaal gebaseerd op waargebeurde zaken is overigens geheel waarheidsgetrouw, daar zitten altijd fouten in, bewust of onbewust.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er is blijkbaar veel over te vinden on line, het was al een hele controverse die destijds aan me voorbij gegaan is. Het is in feite het commercieel uitbuiten van de holocaust, net als in Her name was Sarah, the boy in the striped pyjamas, de tv serie Hunters met Al Pacino (heel erg) of zelfs Sophies Choice gebeurt. De serie Holocaust eigenlijk ook maar dat is zo generiek en eigenlijk allemaal waarachtig dat dat imho toch anders is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |