Dat zullen we zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:47 schreef Malavita het volgende:
Via de app nu ook een melding dat Ajax niet verder gaat met Heitinga als hoofdtrainer. Waarom dan een persmoment
Vind 'm vrij rancuneus overkomen de laatste weken al (neem aan dat hij al aanvoelde dat hij niet aan mocht blijven), dus ik verwacht van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Heitinga ook daadwerkelijk bij Ajax wil blijven.
Lijkt me ook niet verstandig om hem assistent te maken nu.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind 'm vrij rancuneus overkomen de laatste weken al (neem aan dat hij al aanvoelde dat hij niet aan mocht blijven), dus ik verwacht van niet eigenlijk.
Of was het toch Heitingaquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Dus het kan ook gewoon Ten Hag zijn?
quote:Interim is het tijdelijk vervullen van een bepaalde functie binnen een organisatie. In de meeste gevallen gaat een werknemer op projectbasis aan de slag bij een opdrachtgever. De opdrachtgever heeft deze persoon nodig omdat er tijdelijk binnen het bedrijf geen persoon beschikbaar is om de taak te vervullen.
Maarrr ehmm, jij had Bosz gezien bij de Arena, ja?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:00 schreef Houniet het volgende:
Maar echt heel even serieus, wat een heisa om niets. Hij was aangesteld als interim.
[..]
Een kale man eigenlijk, maar hij reed in een zwarte auto en die heeft Bosz ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maarrr ehmm, jij had Bosz gezien bij de Arena, ja?
ook een interim kan de ambitie krijgen om voor vast aangenomen te worden. het extreemste voorbeeld is Frank Schmidt, de trainer van de nieuwe Bundesliga club FC Heidenheim. werd voor een paar weken interim in 2007, 16 jaar later is ie nog steeds hoofdtrainerquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:00 schreef Houniet het volgende:
Maar echt heel even serieus, wat een heisa om niets. Hij was aangesteld als interim.
[..]
Met ambitie is niets mis maar als John zelf dacht dat hij aan zou mogen blijven op hetgeen hij gepresteerd heeft dan ontbreekt er wat zelfkennis.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
ook een interim kan de ambitie krijgen om voor vast aangenomen te worden. het extreemste voorbeeld is Frank Schmidt, de trainer van de nieuwe Bundesliga club FC Heidenheim. werd voor een paar weken interim in 2007, 16 jaar later is ie nog steeds hoofdtrainer
Zou wel leuk zijn als hij a la Beenhakker gewoon dat moment pakt om de club volledig af te brandenquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:47 schreef Malavita het volgende:
Via de app nu ook een melding dat Ajax niet verder gaat met Heitinga als hoofdtrainer. Waarom dan een persmoment
Die weg naar Jong wordt ook wel lastig als je daar Vos hebt zitten waar iedereen volgens mij dik tevreden over isquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jong Ajax kan ook nog hè maar het is gewoon beter als hij ergens anders vlieguren gaat maken.
Klopt maar die is wel interim ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die weg naar Jong wordt ook wel lastig als je daar Vos hebt zitten waar iedereen volgens mij dik tevreden over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |