volgens mij hebben ze gewoon gezegd ja is wel goedquote:
Dnek ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze gewoon gezegd ja is wel goed
heb al 20 x water scooter gehoord
Wat moet Ima doen ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
Ima houdt het echt al heel lang vol hoor
Net zolang tegen de muur aanzitten, totdat hij niet meer kanquote:
Dan zou hij beter een zo’n kunnen tekenenquote:
nu is het idd duidelijkquote:
hebben ze al wel eens gedaanquote:
Hij houdt het lang volquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zolang tegen de muur aanzitten, totdat hij niet meer kan
Ik hoor iemand daar het nu ook al 2x zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze al wel eens gedaan
eunice heeft het er erg vaak over
jullie hebben nog maar heel even zei hij netquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
Imi is altijd stil, zou die niet al gewoon gestopt zijn zonder dat iemand het in de gaten heeft?
Die heeft gegarandeerd spierpijn morgenquote:
stream 2quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
Imi is altijd stil, zou die niet al gewoon gestopt zijn zonder dat iemand het in de gaten heeft?
edit: oh nee, hoor m praten
G een ideequote:Op donderdag 1 juni 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
de neerwaardse hond??
das een yoga iets??
Dat ga je merken in je bovenbenen en kuitenquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft gegarandeerd spierpijn morgen
Eunice en Babette hebben het vanmorgen nog gedaanquote:
Sex on the beach?quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice en Babette hebben het vanmorgen nog gedaan
Ook leuk voor Janet, dat ze een opdracht goed uitvoert. Ze wil zo graagquote:
Ik dacht een zonnegroetquote:
En niet gemakkelijker dan hun voorgangers.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Zo deze 3 hebben ff het geld binnen geharkt die de voorgangers hadden moeten binnenhalen.
de laatste jaquote:
Ze deed ontzettend haar best, bleef maar doorgaan en doorgaanquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook leuk voor Janet, dat ze een opdracht goed uitvoert. Ze wil zo graag
het slaat allemaal nergens opquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:59 schreef pingu66 het volgende:
Waar staat dat op een eenhoorn op een waterski?
Een lolly op een buitenlands viaductquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
voor de duidelijkheid
1 eekhoorn op een jetski
2 manager van de maand
3 neerwaartse hond
4 sex on the beach
ja dat dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een lolly op een buitenlands viaduct
Hebben ze weer een uitzending te vullen? Dit is toch helemaal niet leuk zo?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat dus
de FEBO dacht we maken het zo moeilijk
dan raden ze het nooit
nee ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebben ze weer een uitzending te vullen? Dit is toch helemaal niet leuk zo?
Denk wel dat ze gelijk heeft nl toen ze weer eens bezopen wasquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
Inderdaad Babs, eenhoorn op een waterscooter, ook in de loods gehad
nee dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ie de hele dag al .... moet lukken
Ja met rupi en Imiquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
Janet heeft dus 80% van alle centen binnengebracht deze verdienopdracht
Was samen met Jasper en Sashaquote:
Ja met Sasha en Jasperquote:
Ach ze hebben allemaal daar wat.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
Benoem het gewoon even omdat het opmerkelijk is
Isaac gilt altijd Came-Anquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Ik zou echt continue in zijn oren gaan Come-on'en keihard
Snap ik maar als je een proef moet doen met een groep dan ben je ook afhankelijk van de andere en ja aan wie ligt het dan als het niet lukt. In deze ligt het aan Sasha en Jeff, Jasper deed het echt heel goed.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
Benoem het gewoon even omdat het opmerkelijk is
Beetje laat voor een lunchquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:15 schreef Ebinas het volgende:
En nu de lunch afmaken
Allemaal gezonden dingen worden bereid
Om de drie dagen wisselen ze dus dan neem ik aan dat ze dan haar bed ook wil verschonen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:21 schreef chufi het volgende:
Waarom verschoont Mirthe haar bed waar Sas en Bern slapen?
Ah OKquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Om de drie dagen wisselen ze dus dan neem ik aan dat ze dan haar bed ook wil verschonen.
2 losers bij elkaar, wat ben ik afgeknapt op die Babettequote:
Ja ik ben er ook wel klaar mee op dit moment.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 losers bij elkaar, wat ben ik afgeknapt op die BabetteEn dat andere mormel heeft niet
eens een naam hier
Alles voor de aandachtquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:39 schreef pingu66 het volgende:
Babbet is nog amper een halve dag gestopt roken en doet net of ze al een jaar niet meer rookt......
Is ook een lastig woord.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
Tiano weet dus ook niet precies wat een one night stand is
Leven in de loods, dat is pas smerigquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
Sas vindt een one night stand echt smerig.
en geen broodje hamburgerquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was een opdracht die bijna onmogelijk te halen was met rare teksten. Niemand aan te rekenen en respect voor vooral Ima, die het zo lang volhield. Ook Jappie deed het goed, maar die ketchupfles leek echt nergens op, leek op een ouderwetse glazen melkfles, had dan een tomaat in die fles getekend.
Van Sas verbaasde me het ook dat ze totaal niet creatief was bij die opdracht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was een opdracht die bijna onmogelijk te halen was met rare teksten. Niemand aan te rekenen en respect voor vooral Ima, die het zo lang volhield. Ook Jappie deed het goed, maar die ketchupfles leek echt nergens op, leek op een ouderwetse glazen melkfles, had dan een tomaat in die fles getekend.
Begreep vanmorgen van Zoe dat stellingen die gedaan worden eerst achter doorgegeven moeten worden, voor ze in stelling gebracht mogen worden, dat was met die 1000 stelling (nog) niet gebeurd, afwachten dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Komen er nog stellingen?
Servies
Pomp
1000 denk ik niet van wat ik hier las?
rupi riep hem welquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begreep vanmorgen van Zoe dat stellingen die gedaan worden eerst achter doorgegeven moeten worden, voor ze in stelling gebracht mogen worden, dat was met die 1000 stelling (nog) niet gebeurd, afwachten dus
Die heeft dan ook een halve maand niks anders gezien. Zou er na een dag al klaar mee zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Halloooo Zalando letten jullie op!
Als Zoe hieruit komt hoeft ze nooit geen Zalando meer te zien.
V R E S E L I J K
Ik snap wel waar het vandaan komtquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een halve maand niks anders gezien. Zou er na een dag al klaar mee zijn.
Onmogelijk ook bij Bepquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
Babs heeft dus ook niet goed geluisterd
die heeft alleen slimmeriken gehoord
en niet creatieve slimmeriken
daar was de FEBO boos omquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef engine het volgende:
En de volgende manager krijgt het waarschijnlijk nog leuker. Iedereen duizend euro om zelf te shoppen maar een stuk minder geld voor boodschappen
Yep.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
we gaan dus 100 x horen dat babs zo goed is met 10 uur niet roken nu
Op wie hopen we dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef engine het volgende:
En de volgende manager krijgt het waarschijnlijk nog leuker. Iedereen duizend euro om zelf te shoppen maar een stuk minder geld voor boodschappen
Sponser van het programma. Niet een persoonlijke sponser van Zoë. Febo zal misschien minder blij zijn met dat soort uitspraken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik snap wel waar het vandaan komt![]()
Maar of het nu zo handig is om dat zo vet op die manier hardop te zeggen?
't is toch een sponsor
En ik laat het niet na om het nog even te benadrukken natuurlijk
dat ligt niet aan de Zalandoquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sponser van het programma. Niet een persoonlijke sponser van Zoë. Febo zal misschien minder blij zijn met dat soort uitspraken.
Al is het ook een sponser van lik m'n vestje. Niks terug mogen sturenzo werkt dat niet.
Janetquote:
Dat snap ik. Maar Zalando staat voor schut.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de Zalando
maar aan de FEBO
die hebben daar gewoon geen zin in![]()
Lekker handigquote:
Wellicht dat je bij Zalando wel mag retourneren, maar dat FEBO dat lastig vindtquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Sponser van het programma. Niet een persoonlijke sponser van Zoë. Febo zal misschien minder blij zijn met dat soort uitspraken.
Al is het ook een sponser van lik m'n vestje. Niks terug mogen sturenzo werkt dat niet.
bij zalando mag je normaal gesproken zeker retournerenquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht dat je bij Zalando wel mag retourneren, maar dat FEBO dat lastig vindt
Ja eens.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef engine het volgende:
[..]
Janet![]()
Eunice kan ik niet aanzien maar morrie is teveel bro.
Intimiderenquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Jeff bij een shoppende Zoe
Prima instelling voor iemand die ook heel begaan is met de voedselenbankquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
brabbel kan alles kapot gooien
krijgt ze haar nieuwe servies
jij zegt hetquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Prima instelling voor iemand die ook heel begaan is met de voedselenbank
'gezel'quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Jeff bij een shoppende Zoe
Ze zegt wel meerquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Prima instelling voor iemand die ook heel begaan is met de voedselenbank
Dan maar hopen dat er niets in de buurt staat om op te vallen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
er gaat straks iemand op zijn plaat met dat fietsen
Janet is ook lekker koppig en doet haar eigen dingquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja eens.
Doe Janet maar.
Ze kan wel goed omgaan met zuinig doen.
En wss zal ze niet zo veel tijd aan Zalando willen besteden
Voor beiden geldt dat een groot aantal dat niet leuk zullen vinden
Janet ramde gisteren al gelijk een tafeltje..... je moet me door Amsterdam zien rijden zei ze hard lachendquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er niets in de buurt staat om op te vallen.
Staat vol daar met van alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk.quote:
Echt hoor.quote:
😬quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:02 schreef Monique___ het volgende:
zowie hangt lekker met ice te klitten
tja.. hij voedt haar ergens ook door er in mee te gaan (vind ik dan) en het maar toe te laten dat ze om hem heen hangt (letterlijk net weer).quote:
Ja!quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja.. hij voedt haar ergens ook door er in mee te gaan (vind ik dan) en het maar toe te laten dat ze om hem heen hangt (letterlijk net weer).
Leuk voor zijn vrouw als die kijktquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Ice grappend tegen Zoe "dan gaan we daarna douchen, uhhhhh dan ga ik daarna douchen"
Ze doen het er allebei om.
Ze kan ook echt werkelijk niks.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:19 schreef Hoempah het volgende:
Erik mag het weer oplossen
[ afbeelding ]
En dan ook gewoon op de grond de pleuren. Verwent wichtquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze geeft het alweer op .. "Erik, ik heb straks een klusje voor je"
Echt hoor.quote:
Ja ook dat, maar ik zou mijn kinderen niet laten streamen hoor wetende wat er soms gebeurd in zo RLSquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt hoor.
Maar voor die kinderen dan (of kind iig 1 dochter)
Tof ook om via vriendjes/vriendinnetjes dit uit te leggen
Nee da's waar, dat kan je niet toelaten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar ik zou mijn kinderen niet laten streamen hoor wetende wat er soms gebeurd in zo RLS
Kan mij niet voorstellen dat zoiets boeiend is voor kinderenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar ik zou mijn kinderen niet laten streamen hoor wetende wat er soms gebeurd in zo RLS
Is het ook niet denk ik, behalve dat ze papa kunnen zienquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat zoiets boeiend is voor kinderen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat zoiets boeiend is voor kinderen
Ik weet niet meer hoe oud zijn dochtertje is. Heeft hij toen wel aandacht aan gegevenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het ook niet denk ik, behalve dat ze papa kunnen zien
Inezquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Zwarte Magica, Zwarte Weduwe, Zigeunerin, Pauper, Tokkie...dat is alles wat ik kan bedenken bij het aanschouwen van het nieuwe kapsel/kleurtje van Zoe....
precies..quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Ice grappend tegen Zoe "dan gaan we daarna douchen, uhhhhh dan ga ik daarna douchen"
Ze doen het er allebei om.
Zal wel loslopen. Ze zijn al 23 jaar (oid) samen en Isaac is vrijwel continu van huis...quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk een brief van Ice's vriendin net zoals die van Ivor
Geld genoeg deze maand.. zowel voor boodschappen als voor het shoppen. Het is Zoë echt heel makkelijk gemaakt. Ze heeft weinig gezeik gehad en dat komt niet omdat ze het zo goed doet. Daar wil ik niet mee zeggen dat ze het perse slecht doet maar ze wordt van alle kanten geholpen.. FEBO zorgt voor genoeg verdienopdrachten en als ze dan iets moet regelen zoals een mail sturen of boodschappen doorvoeren wordt ze geholpen. Het wordt haar voorgekauwd aangegeven. Vraag me af als ze weinig geld had gehad en verder van niemand hulp of het dan ook zo goed had gegaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:36 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks voor de mention voor het alarm @:Greysbones!
Ik had wel gehoopt op een eli.. heb het niet bijgehouden maar vor mijn gevoel verdienen ze erg veel geld momenteel?
Hij blijft het ook maar voeden.. eigenlijk wel triest van hem.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies..
als hij het echt niet leuk vond zou hij veelk meer afstand kunnen houden
Ik vind dat dus wel een beetje jammer...quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geld genoeg deze maand.. zowel voor boodschappen als voor het shoppen. Het is Zoë echt heel makkelijk gemaakt. Ze heeft weinig gezeik gehad en dat komt niet omdat ze het zo goed doet. Daar wil ik niet mee zeggen dat ze het perse slecht doet maar ze wordt van alle kanten geholpen.. FEBO zorgt voor genoeg verdienopdrachten en als ze dan iets moet regelen zoals een mail sturen of boodschappen doorvoeren wordt ze geholpen. Het wordt haar voorgekauwd aangegeven. Vraag me af als ze weinig geld had gehad en verder van niemand hulp of het dan ook zo goed had gegaan.
Maar nu heeft ze echt een inkijkje hoe hij is als hij van huis is. Toch wel iets anders dan de beelden die hij zelf uit kan kiezen om te laten zien als hij op missie was.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal wel loslopen. Ze zijn al 23 jaar (oid) samen en Isaac is vrijwel continu van huis...
Misschien denkt ze wel nu zie ik wat hij doet en houdt hij zich in. Maar als hij dit al in het oog doet wat dan als hi jniet te zien isquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal wel loslopen. Ze zijn al 23 jaar (oid) samen en Isaac is vrijwel continu van huis...
Precies dat idd. Ik denk dat ze het er niet zo goed had afgebracht. Ook met alle hulp die ze van de andere bewoners heeft gehad.. ze heeft eigenlijk zelf weinig gedaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat dus wel een beetje jammer...
Een managersrol wordt pas leuk als er daadwerkelijk iets te regelen en te bepalen is. En dan pas kun je ook zeggen hoe iemand het heeft gedaan. Zoë heeft zich vooral opgemaakt en is erg geholpen door febo. Voelt een gemiste kans voor wat reuring. Begrijp ook niet waarom febo dit kiest.
dat is zeker waar!quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar nu heeft ze echt een inkijkje hoe hij is als hij van huis is. Toch wel iets anders dan de beelden die hij zelf uit kan kiezen om te laten zien als hij op missie was.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Mora lust geen korstjes toch?![]()
[ afbeelding ]
Ja wie weet! hahaquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel nu zie ik wat hij doet en houdt hij zich in. Maar als hij dit al in het oog doet wat dan als hi jniet te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |