quote:Circuit de Barcelona-Catalunya to feature new configuration for 2023 Spanish Grand Prix
In 2007, a chicane was introduced before the final corner in Barcelona but this year, the chicane (currently Turns 14-15) will be removed to return the section to its original layout.
New TECPRO barriers will be introduced in the last two high-speed corners and the official length of the track for the Spanish Grand Prix will be 4.657 kilometres, which is 18 metres shorter than the previous track.
The Spanish track will also undergo other changes, with a widening of the run-off area in Turn 1, including 70 more metres of gravel plus a slope of 5%, and a new fence protecting Turns 1 and 2 to improve the safety of drivers.
Aangezien Catalunya in Montmeló het circuit weer heeft hersteld heb ik de tijden van voor 2007 even opgezocht.quote:
Mot pallets sorteren morgen. Geen tijd.quote:
Moest lachen.quote:
Hij is leuk.quote:
Zou ook leuk zijn als Alonso wint. Voor zijn thuispubliek, precies 10 jaar na zijn laatste overwinningquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zou wel een mooie zijn, als ie deze wint: 40 overwinningen op de teller, sinds zijn 1e in 2016, op dit circuit
Zou inderdaad mooi zijn, maar dit is wel zo'n circuit waar Max gewoon gaat winnen met 2 vingers in de neus, en 1 in zijn bibs als het moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als Alonso wint. Voor zijn thuispubliek, precies 10 jaar na zijn laatste overwinning
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als Alonso wint. Voor zijn thuispubliek, precies 10 jaar na zijn laatste overwinning
Alonso moet gewoon hopen dat er dit jaar nog een race komt waarin beide Red Bulls tegen problemen aanlopen op zondag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou inderdaad mooi zijn, maar dit is wel zo'n circuit waar Max gewoon gaat winnen met 2 vingers in de neus, en 1 in zijn bibs als het moet.
of Maxquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alonso moet gewoon hopen dat er dit jaar nog een race komt waarin beide Red Bulls tegen problemen aanlopen op zondag.
Je kan me echt opvegen als dat gebeurtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef Twieki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan nu de Red Bulls.
Ik zie Perez er wel voor aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan me echt opvegen als dat gebeurt
Dan is ie ook heel snel weg denk ik.quote:
dat denk ik ookquote:
Dat kan, maar er is 1 ding wat hij vreest:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook
maar zie die man steeds gefrustreerder worden
Perez heeft niet de winnaars drive zoals Max of een Hamilton die heeftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar er is 1 ding wat hij vreest:
Helmut Marko
https://nos.nl/artikel/24(...)-ik-max-kan-verslaanquote:Houdt hoop op titel
Ondanks de domper blijft Pérez mikken op de wereldtitel. "Ik heb 25 punten verloren. Dat kan ik me niet veroorloven, maar ik moet erin blijven geloven dat ik Max kan verslaan. Niet een paar keer, maar regelmatig. Wereldkampioen worden is nog steeds mijn doel. We hebben een geweldige auto. Ik moet zorgen dat ik er optimaal mee ga presteren."
Er zijn veel positieve aspecten, benadrukt Pérez. "De snelheid is er. Ik kan het tempo van Max al het hele seizoen bijbenen. Soms ben ik sneller, soms net niet. De crash was vreselijk, maar ik had het erger gevonden als ik elke ronde een halve seconde trager was. Dan zou ik me echt zorgen maken. Ik presteer veel beter dan vorig jaar, maar ik heb de zwaarst denkbare teamgenoot en tegenstander. Max is permanent in topvorm."
Max geeft hem de illusie dat hij kan winnen. Zodra Perez dichterbij komt, is Max weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-ik-max-kan-verslaan
Is dit zo?
Hij brengt het alsof ze stuivertje wisselen met wie de snelste is. Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max geeft hem de illusie dat hij kan winnen. Zodra Perez dichterbij komt, is Max weg.
volgens mij weet je zelf het antwoordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-ik-max-kan-verslaan
Is dit zo?
Ik sla al die details niet zo op, sommigen hier wel. Wanneer Checo sneller was, wanneer Max erachter en de reden, bijv langzamer maar vanwege autoproblemen etc. Dus als je technische problemen die niet eigen schuld zijn eruit filtert en dan de rondetijden bekijkt. Is het dan om het even, soms de ene soms de andere...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij weet je zelf het antwoord
elke keer dat Checo 'sneller' wasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik sla al die details niet zo op, sommigen hier wel. Wanneer Checo sneller was, wanneer Max erachter en de reden, bijv langzamer maar vanwege autoproblemen etc. Dus als je technische problemen die niet eigen schuld zijn eruit filtert en dan de rondetijden bekijkt. Is het dan om het even, soms de ene soms de andere...
Ik hou ook van jouquote:
Hoi jijquote:
Werk slimmer, niet harderquote:
Gewoon standaard vrij op vrijdagquote:
Ja, ik heb het ook niet bedachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dat voor een vies woord
werken
Allard leest meequote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is die co-commentator naast Kalff?
Oeps foutquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ernest, die motoren man van vroegerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ernst zonder Bobbie en de rest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ernst moet nog leren.quote:
Hij niet alleen.quote:
Teringband!quote:
Tietjes?quote:
was tsunoda toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
Neuswissel bij de Vries. Zou ie de Ferrari geraakt hebben?
Zag de Vries staan.quote:
Te Soft. Of Tfos.quote:
hier heb ik weer helemaal niks aanquote:
Blimey.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
kan deze Ernst niet gewoon even zijn bakkus houden
GMTAquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
Soms moeten ze gewoon even hun muil houden en stoppen met dat oeverloze gelul de hele tijd.
echt het gaat nergens overquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
Soms moeten ze gewoon even hun muil houden en stoppen met dat oeverloze gelul de hele tijd.
Zit geen rem op bij Kalff.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
Z'n medicijnen werken te goed.quote:
Crash in de laatste 10 minuten van de sessie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit gaat weer zo’n weekend worden voor Charlie
Zou juist leuker zijn als die eens wat laat zien. Is er misschien kans op Red Bullquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ga je ook niet missen als hij weg is
denk dat die kans heeeeel klein isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou juist leuker zijn als die eens wat laat zien. Is er misschien kans op Red Bull
zet Ho pin er maar neer ipv over hem te pratenquote:
neem aan dat die test band een harde compound isquote:
Sainz reed op de mediumquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:51 schreef DKUp het volgende:
Even afwachten hoe Ferrari gaat op normale banden, dit is niks in ieder geval.
Ja, Max klaagde er ook al overquote:
Bel de krant!quote:
flowfishquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Elke wedstrijd weer uitleggen wat die aero-racks en flowfish zijn
en paarsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef StephanL het volgende:
Perez snelste op soft.
Verstappen ook op soft en paars paars
ga jij nu je broodje frikandel maar even etenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet handig, die gaan niet zo snel.
Al gedaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij nu je broodje frikandel maar even eten![]()
Nyck de Vriesman!quote:
Last van niersteinen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die man kijkt altijd alsof hij er nooit zin in heeft.
Niersteiner?quote:
Die moker zit in zijn rechtervoet!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef Dauthi het volgende:
Max heeft tot zover een moker meegenomen om iedere hoop die Perez heeft de grond in te slaan![]()
Het gevolg van Warsteiner.quote:
Nou, dat zal zijn vrouw leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die man kijkt altijd alsof hij er nooit zin in heeft.
Whehehequote:
Die kijkt ook altijd zoquote:
Hij heeft een screenshot gemaakt en naar Mexico gestuurd.quote:
Mersteendes.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:06 schreef Jane het volgende:
Ik ben er pas halverwege ingevallen, maar ik zie dat Mercedes een stuk sneller gaat met hun aanpassingen?
Gewoon ouderwets aan het sandbaggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:06 schreef Jane het volgende:
Ik ben er pas halverwege ingevallen, maar ik zie dat Mercedes een stuk sneller gaat met hun aanpassingen?
Ik heb mijn momentenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:06 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik soms flauw ben, maar jij bent de overtreffende trap![]()
Alleen als Max dat toelaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
gaat de rest ook nog in de buurt komen van die tijd van Max
mag toch hopen van wel
dichterbij dan 3 tienden denk ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
gaat de rest ook nog in de buurt komen van die tijd van Max
mag toch hopen van wel
Dit?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
@:Hidiho
heb je dat stukje van Ocon net?
Lulquote:
Natte geloven getuigd ook niet van veel * greysbones houdt verder even haar mondquote:
Dalpine.quote:
laat ze amber maar op een plek steken waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij moeten we een programma kijken op viaplee, van viaplee.
Nu al 6x benoemd in 40 minuten door Kalf.
Ik wilde een grap maken over een put, maar doe het maar niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij moeten we een programma kijken op viaplee, van viaplee.
Nu al 6x benoemd in 40 minuten door Kalf.
Die is al gestoken op een plek waar de zon niet schijnt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ze amber maar op een plek steken waar de zon niet schijnt
En Verstappen isn't even trying.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kijk naar de rondetijden en denk aan deze quote...
Pérez gelooft nog steeds in wereldtitel: 'Verstappen en ik zijn aan elkaar gewaagd'
Letterlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is al gestoken op een plek waar de zon niet schijnt.
Verstappen is altijd meteen snel, Perez heeft die kwaliteit niet maar kan nog wel wat dichterbij komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Pérez gelooft nog steeds in wereldtitel: 'Verstappen en ik zijn aan elkaar gewaagd'
"WIR HABEN EINE MISTAKE GEMACHT!"quote:
Seizoen is nog langquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het zal morgen dan nog wel sneller zijnquote:
DEV ookquote:
Combinatie van.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Red_85 het volgende:
DEV: of een dijk van een ronde en tijd of RBR is aan het sandbaggen.
Wij mogen dat, wij krijgen er niet voor betaaldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
jullie doen net zo enthousiast als Viaplay![]()
Die tijd staat alweer een tijdje, de baan wordt alleen maar beter.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:17 schreef Red_85 het volgende:
DEV: of een dijk van een ronde en tijd of RBR is aan het sandbaggen.
jij krijgt niet betaald om hier te posten???quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij mogen dat, wij krijgen er niet voor betaald
SSSSTTT!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij krijgt niet betaald om hier te posten???![]()
![]()
Als ik Russell was probeerde ik toch even m'n teammaat te kloppen.quote:
Ik hoop dat hij het volhoudtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef beantherio het volgende:
Het is nog maar vrijdag maar DEV is lekker bezig.
Oh, maar ik gun het hem ook hoor, en ik denk Max stiekem zelfs ook een beetjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Staat ook regen op de kaarten van zondagmiddag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Waar kan ik tekenen voor deze uitkomst in de kwalificatie?
Donkere luchten in de verte trouwens.
Crikey.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:21 schreef Jane het volgende:
Russell onderweg op soft. Nou, laat maar zien dan.
Ik kan me jaren herinneren dat regenraces een zeldzaamheid waren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Staat ook regen op de kaarten van zondagmiddag.
https://www.yr.no/en/fore(...)na/Montmel%C3%B3?i=2
https://www.yr.no/en/fore(...)celona/Montmel%C3%B3
Meh, perez is geen bedreiging. Je moet banger zijn dat een ander team langszij komt, wat ook al onmogelijk lijkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Seizoen is nog lang
Parijs is nog ver
Abu Dhabi is nog niet in zicht.
Just saying. Ik ga pas zo denken als die wereldtitel is bereikt.
Russell kan de Vries niet eens voorbij.quote:
Die is weer van alles aan het testen, natuurlijk.quote:
1:14.2 is de snelste tijd. Gereden in vrije training 4 in 2005.quote:
Ook dat gaat er wel aan dit weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1:14.2 is de snelste tijd. Gereden in vrije training 4 in 2005.
https://www.formula1.com/(...)pain/practice-4.html
Die gaat er ook nog wel aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1:14.2 is de snelste tijd. Gereden in vrije training 4 in 2005.
https://www.formula1.com/(...)pain/practice-4.html
Hij is niet te stuiten vandaag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
Allard, niemand geeft wat om je verleden! Ben nou een stil!
En dat op dit circuit, zo'n voorsprong had ik ook weer niet verwacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tussen P1 en P2 0,7. Tussen P2 en P15 1 secWij domineren de F1 jong0ns
quote:
Sandbagging!quote:
Nee de racequote:
Liever met zo min mogelijk tijd, jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |