quote:Circuit de Barcelona-Catalunya to feature new configuration for 2023 Spanish Grand Prix
In 2007, a chicane was introduced before the final corner in Barcelona but this year, the chicane (currently Turns 14-15) will be removed to return the section to its original layout.
New TECPRO barriers will be introduced in the last two high-speed corners and the official length of the track for the Spanish Grand Prix will be 4.657 kilometres, which is 18 metres shorter than the previous track.
The Spanish track will also undergo other changes, with a widening of the run-off area in Turn 1, including 70 more metres of gravel plus a slope of 5%, and a new fence protecting Turns 1 and 2 to improve the safety of drivers.
Aangezien Catalunya in Montmeló het circuit weer heeft hersteld heb ik de tijden van voor 2007 even opgezocht.quote:
Mot pallets sorteren morgen. Geen tijd.quote:
Moest lachen.quote:
Hij is leuk.quote:
Zou ook leuk zijn als Alonso wint. Voor zijn thuispubliek, precies 10 jaar na zijn laatste overwinningquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zou wel een mooie zijn, als ie deze wint: 40 overwinningen op de teller, sinds zijn 1e in 2016, op dit circuit
Zou inderdaad mooi zijn, maar dit is wel zo'n circuit waar Max gewoon gaat winnen met 2 vingers in de neus, en 1 in zijn bibs als het moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als Alonso wint. Voor zijn thuispubliek, precies 10 jaar na zijn laatste overwinning
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als Alonso wint. Voor zijn thuispubliek, precies 10 jaar na zijn laatste overwinning
Alonso moet gewoon hopen dat er dit jaar nog een race komt waarin beide Red Bulls tegen problemen aanlopen op zondag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou inderdaad mooi zijn, maar dit is wel zo'n circuit waar Max gewoon gaat winnen met 2 vingers in de neus, en 1 in zijn bibs als het moet.
of Maxquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alonso moet gewoon hopen dat er dit jaar nog een race komt waarin beide Red Bulls tegen problemen aanlopen op zondag.
Je kan me echt opvegen als dat gebeurtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:17 schreef Twieki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan nu de Red Bulls.
Ik zie Perez er wel voor aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan me echt opvegen als dat gebeurt
Dan is ie ook heel snel weg denk ik.quote:
dat denk ik ookquote:
Dat kan, maar er is 1 ding wat hij vreest:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook
maar zie die man steeds gefrustreerder worden
Perez heeft niet de winnaars drive zoals Max of een Hamilton die heeftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar er is 1 ding wat hij vreest:
Helmut Marko
https://nos.nl/artikel/24(...)-ik-max-kan-verslaanquote:Houdt hoop op titel
Ondanks de domper blijft Pérez mikken op de wereldtitel. "Ik heb 25 punten verloren. Dat kan ik me niet veroorloven, maar ik moet erin blijven geloven dat ik Max kan verslaan. Niet een paar keer, maar regelmatig. Wereldkampioen worden is nog steeds mijn doel. We hebben een geweldige auto. Ik moet zorgen dat ik er optimaal mee ga presteren."
Er zijn veel positieve aspecten, benadrukt Pérez. "De snelheid is er. Ik kan het tempo van Max al het hele seizoen bijbenen. Soms ben ik sneller, soms net niet. De crash was vreselijk, maar ik had het erger gevonden als ik elke ronde een halve seconde trager was. Dan zou ik me echt zorgen maken. Ik presteer veel beter dan vorig jaar, maar ik heb de zwaarst denkbare teamgenoot en tegenstander. Max is permanent in topvorm."
Max geeft hem de illusie dat hij kan winnen. Zodra Perez dichterbij komt, is Max weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-ik-max-kan-verslaan
Is dit zo?
Hij brengt het alsof ze stuivertje wisselen met wie de snelste is. Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max geeft hem de illusie dat hij kan winnen. Zodra Perez dichterbij komt, is Max weg.
volgens mij weet je zelf het antwoordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-ik-max-kan-verslaan
Is dit zo?
Ik sla al die details niet zo op, sommigen hier wel. Wanneer Checo sneller was, wanneer Max erachter en de reden, bijv langzamer maar vanwege autoproblemen etc. Dus als je technische problemen die niet eigen schuld zijn eruit filtert en dan de rondetijden bekijkt. Is het dan om het even, soms de ene soms de andere...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij weet je zelf het antwoord
elke keer dat Checo 'sneller' wasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik sla al die details niet zo op, sommigen hier wel. Wanneer Checo sneller was, wanneer Max erachter en de reden, bijv langzamer maar vanwege autoproblemen etc. Dus als je technische problemen die niet eigen schuld zijn eruit filtert en dan de rondetijden bekijkt. Is het dan om het even, soms de ene soms de andere...
Ik hou ook van jouquote:
Hoi jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |