Alleen als Max dat toelaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
gaat de rest ook nog in de buurt komen van die tijd van Max
mag toch hopen van wel
dichterbij dan 3 tienden denk ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
gaat de rest ook nog in de buurt komen van die tijd van Max
mag toch hopen van wel
Dit?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
@:Hidiho
heb je dat stukje van Ocon net?
Lulquote:
Natte geloven getuigd ook niet van veel * greysbones houdt verder even haar mondquote:
Dalpine.quote:
laat ze amber maar op een plek steken waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij moeten we een programma kijken op viaplee, van viaplee.
Nu al 6x benoemd in 40 minuten door Kalf.
das dus niet Hamiltonquote:
Ik wilde een grap maken over een put, maar doe het maar niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij moeten we een programma kijken op viaplee, van viaplee.
Nu al 6x benoemd in 40 minuten door Kalf.
Die is al gestoken op een plek waar de zon niet schijnt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ze amber maar op een plek steken waar de zon niet schijnt
En Verstappen isn't even trying.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kijk naar de rondetijden en denk aan deze quote...
Pérez gelooft nog steeds in wereldtitel: 'Verstappen en ik zijn aan elkaar gewaagd'
Letterlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is al gestoken op een plek waar de zon niet schijnt.
Verstappen is altijd meteen snel, Perez heeft die kwaliteit niet maar kan nog wel wat dichterbij komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kijk naar de rondetijden en denk aan deze quote...
Pérez gelooft nog steeds in wereldtitel: 'Verstappen en ik zijn aan elkaar gewaagd'
"WIR HABEN EINE MISTAKE GEMACHT!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |