Alonso, Verstappen en Nyck (FE kampioen) kunnen hem ook rakenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal Hamilton zijn vanwege de "The wall of champions"
Ik gun Charles ook wel een goed weekend met een podiumquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze het wel doen zijn ze beter dan verwacht, in principe zou Ferrari hier sneller moeten zijn maar ja of die gaan finishen weet je nooit.
Als Perez z'n werk doet is er nog 1 plekje dus hoop dat Charles weer eens een goed weekend heeft.
Ik gun Sainz een podium.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze het wel doen zijn ze beter dan verwacht, in principe zou Ferrari hier sneller moeten zijn maar ja of die gaan finishen weet je nooit.
Als Perez z'n werk doet is er nog 1 plekje dus hoop dat Charles weer eens een goed weekend heeft.
VER, PER, SAI/LEC........................................RUS, HAM.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien Ferrari wel hun momentum na de le mans overwinning
Ik hoop het niet eigenlijk. Hij is 1 van de weinigen die Russell of Hamilton van een podium af kan houden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez is na Miami mentaal geknakt, die zie ik wel weer een muur opzoeken dit weekend.
Ik hoop eigenlijk wel dat Mercedes gewoon 2e blijft in WK, minder budget, minder windtunnel etc.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk. Hij is 1 van de weinigen die Russell of Hamilton van een podium af kan houden.
Ik hoop het niet. Hij moet punten weghalen bij de rest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez is na Miami mentaal geknakt, die zie ik wel weer een muur opzoeken dit weekend.
Lol de RB7 is al 12 jaar oud… wat gaat de tijd hardquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Mooie uitspraak van Russell ook nadat hij tijdens een Q zijn teamgenoot in de weg reed, omdat hij het niet door had en zijn team op de kop gaf dat ze niks gezegd hadden
Koekoek.
Renault Clio Cupquote:
Crashey.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En wat was 'ie toch een echte gentleman in de eerste 24-uur daarna.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En wat was 'ie toch een echte gentleman in de eerste 24-uur daarna.
Waarom moet hij winnen als Max niet wint?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Hij moet punten weghalen bij de rest.
Zoveel mogelijk. En als Max niet kan winnen dan moet hij dat doen.
In elk geval meer dan Schumacher nu.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Cool
Hopelijk kan hij wat meer gas geven dan Schumacher 10 jaar geleden.
Het beste is dat om de beurt iemand anders wint. Dan loopt Max het snelste uit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom moet hij winnen als Max niet wint?
Ook als Perez elke race uitvalt, moet de rest nog flink hun best doen om voorbij RB te gaan bij de constructeurs, denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het beste is dat om de beurt iemand anders wint. Dan loopt Max het snelste uit.
Maar RBR wil de WDC hebben natuurlijk. Dan is het belangrijk dat Sjekko ook punten pakt, zo veel mogelijk. En niet een beetje siesta houd tijdens de race.
Bottas in de muur. Engineer: "Yellow, yellow."quote:
Je bedoelt WCC.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het beste is dat om de beurt iemand anders wint. Dan loopt Max het snelste uit.
Maar RBR wil de WDC hebben natuurlijk. Dan is het belangrijk dat Sjekko ook punten pakt, zo veel mogelijk. En niet een beetje siesta houd tijdens de race.
Punten wegpakken bij de rest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom moet hij winnen als Max niet wint?
Mocht het zover komen dat Mercedes weer voor overwinningen gaat rijden en ze liggen 1 en 2 geloof maar dat er dan teamorders gaan komen. Lewis moet en zal die 8e wereldtitel halen. Ze gaan 'm geen 50 miljoen pond per jaar betalen om 2e coureur te zijn. Het mooie is natuurlijk dat George z'n geduld op raakt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis en George kunnen een prima duo zijn als Mercedes een goede auto neerzet. Al zullen ze vaak punten bij elkaar wegkapen wat het weer makkelijk maakt voor Max.
Correctquote:
Ja, maar welke rest dan? Er is 0 concurrentie in het constructeurs WK en Perez staat zelf nog het dichtst bij Verstappen? Persoonlijk mag hij echt dik af gaf na die hele haatcampagne uit dat land.quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Punten wegpakken bij de rest.
Het hoeft niet perse winnen ok maar dient wel de stoorzender te zijn door hoge scores in te pikken
Dat is het doel van de 2de rijder als de 1ste rijder faalt: schade beperken voor de ploeg.
Daar geloof ik niets van. Zeker niet als Mercedes ver voor ligt. In 2014-2016 en in 19-20 hebben ze dat ook niet gedaan. Alleen in 17-18 toen Vettel mee deed en ook toen pas vanaf halverwege het jaar en toen Bottas ver achter lag.quote:Op donderdag 15 juni 2023 02:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dat Mercedes weer voor overwinningen gaat rijden en ze liggen 1 en 2 geloof maar dat er dan teamorders gaan komen. Lewis moet en zal die 8e wereldtitel halen. Ze gaan 'm geen 50 miljoen pond per jaar betalen om 2e coureur te zijn. Het mooie is natuurlijk dat George z'n geduld op raakt.
quote:Formule 1 weigert regels te wijzigen om Max Verstappen af te remmen: ‘Zou niet eerlijk zijn’
De Formule 1 is niet van plan tussentijds de regels te wijzigen om de dominantie van Max Verstappen tegen te gaan. „Dat zou niet eerlijk zijn en ook niet correct. We mogen niet het kampioenschap manipuleren”, stelt Formule 1-baas Stefano Domenicali in de podcast Beyond the Grid.
Het team van Red Bull is dit jaar een klasse apart. De Oostenrijkse renstal won alle zeven de races tot nog toe. Max Verstappen was vijf keer de snelste, Sergio Pérez boekte twee zeges. De afstand tot de concurrentie is groot. In de zeven grands prix die dit seizoen zijn verreden, was het verschil aan de finish met de eerste auto van een ander team minstens 20 seconden.
Domenicali benadrukt dat de Formule 1 een sport is van cycli. „Er zijn altijd wel teams geweest die dominant waren”, zegt de Italiaan. „We moeten om die reden de regels zo laten. Het staat vast dat Red Bull een ongelooflijke auto heeft en dat het gat met rivalen groot is. Maar dingen kunnen snel veranderen in de Formule 1, want ik weet zeker dat de andere teams keihard werken aan hun auto’s om dat gat te dichten.”
„Het zou vanuit strategisch oogpunt wel wenselijk zijn dat die cycli van dominantie door één team in de toekomst korter worden”, vindt Domenicali, die betwist dat er dit seizoen helemaal geen sprake zou zijn van concurrentie. „We spreken over een gat van één team naar de rest. De verschillen tussen die andere teams achter Red Bull zijn juist weer heel klein. We moeten concluderen dat Red Bull zijn werk beter heeft gedaan dan de andere teams en dat het interessant is om te zien of de anderen de komende maanden dat gat kleiner kunnen maken.”
Komend weekend is de Grote Prijs van Canada. Verstappen kan in Montreal zijn 41ste zege in de Formule 1 boeken. De tweevoudig wereldkampioen evenaart dan het aantal GP-overwinningen van de Braziliaanse racelegende Ayrton Senna.
https://www.ad.nl/formule(...)rlijk-zijn~a50a6446/
Prima uitspraak. Kan mij ook niet herinneren dat er zo vaak zo hard is geschreeuwd in de afgelopen jaren waar Mercedes dominant was. Het is ook vooral de Britse pers en Russell/Lewis die lopen te stoken.Zelfs Toto is redelijk netjes gebleven tot nu toe.quote:
Mercedement?quote:
Je moet toch wat als je pogingen in 2021 en 2022 om proberen Max te cancellen door te proberen te insinueren dat hij racistisch zou zijn op niks uitlopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prima uitspraak. Kan mij ook niet herinneren dat er zo vaak zo hard is geschreeuwd in de afgelopen jaren waar Mercedes dominant was. Het is ook vooral de Britse pers en Russell/Lewis die lopen te stoken.Zelfs Toto is redelijk netjes gebleven tot nu toe.
Zo'n evenement is natuurlijk erg leuk, daarom was ik er ook. De faciliteiten zijn echter een heel ander verhaal. De vellen afgebladderde verf hangen er bij. Op de hoofdtribune nota bene.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:04 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)oter-en-meeslepender
Mooi artikel over Zandvoort
(even een beetje contrast naar dat negatieve gedoe)
Dus omdat ze de hoofdtribune niet iedere 2-3 jaar een nieuw laagje geven, is het uitgewoonde zooi? Ik ga niet zeggen dat het het modernste circuit is, maar uitgewoonde zooi was het 5 jaar geleden, niet nu.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo'n evenement is natuurlijk erg leuk, daarom was ik er ook. De faciliteiten zijn echter een heel ander verhaal. De vellen afgebladderde verf hangen er bij. Op de hoofdtribune nota bene.
De hoofdtribune was een voorbeeld. De rest van de faciliteiten is ook niet bepaald top. Ander voorbeeld: de toiletten. Dat kan toch niet meer joh?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus omdat ze de hoofdtribune niet iedere 2-3 jaar een nieuw laagje geven, is het uitgewoonde zooi? Ik ga niet zeggen dat het het modernste circuit is, maar uitgewoonde zooi was het 5 jaar geleden, niet nu.
Die ken ik dan weer niet van binnen, dus geen ideequote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:43 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De hoofdtribune was een voorbeeld. De rest van de faciliteiten is ook niet bepaald top. Ander voorbeeld: de toiletten. Dat kan toch niet meer joh?
Ik wil hier toch wel even een kanttekening plaatsen. De Nederlandse kust is extreem zwaar voor verf etc. Vaak harde zoute wind is funest voor bijna elke lak. Zelfs al schilder je elk jaar. Bij vrijwel elke Nederlandse kustplaats zie je dit fenomeen. Neemt niet weg dat de binnenkant met o.a. toiletten natuurlijk wel netjes kan zijn ondanks dat de buitenkant het zwaar te verduren heeft.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:52 schreef Sodemieters het volgende:
Was vandaag nog even in Zandvoort. Wat een aftandse, uitgewoonde zooi is dat toch. Ongelofelijk dat dat een F1-circuit is, als je het vergelijkt met moderne circuits in het buitenland.
Dat is waar. Aan de andere kant: Jeddah ligt ook direct aan zee. Dat maakt toch een verzorgdere indruk. Iets ander budget waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:52 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik wil hier toch wel even een kanttekening plaatsen. De Nederlandse kust is extreem zwaar voor verf etc. Vaak harde zoute wind is funest voor bijna elke lak. Zelfs al schilder je elk jaar. Bij vrijwel elke Nederlandse kustplaats zie je dit fenomeen. Neemt niet weg dat de binnenkant met o.a. toiletten natuurlijk wel netjes kan zijn ondanks dat de buitenkant het zwaar te verduren heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |