Niet zozeer voor hun maar de topsport(ers) zelf.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is veel geld ja, maar dat hebben ze voor een flink deel ook wel weer terugverdiend. Vooral de eerste jaren was er een run op bijvoorbeeld die autotjes, en dus ook de kaarten van Zandvoort, en daar moet je flink voor winkelen.
2e keer was de de opinie van een Fokker op de opinie van de schrijver.quote:
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
2e keer was de de opinie van een Fokker op de opinie van de schrijver.
Dat is wat we hier voortdurend doen he, meningen geven over wat anderen zeggen
quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Ik had gewoon niet genoeg naar boven gescrolld, het is niet zo diep.
Je bent zelf kampioen in het geven van ongefundeerde meningen maar een mening die je niet aanstaat kun je moeilijk waarderen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus deze man heeft echt geweldige successen geboekt voor het bedrijf, en het wordt zo weggezet?
Wie heeft deze onzin in godsnaam geschreven? Kan geen journalist zijn, zelfs journalisten hebben nog een schrijfvaardigheden.
Op zich was dat wel goed maar als je CEO bent van zo'n bedrijf en je hebt dan wat pakken cash in je garage liggen ben je toch wel een beetje de weg kwijt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:56 schreef daNpy het volgende:
Waarom ze het deden is omdat ze hun handen willen wassen in onschuld.
Al de winst die er door Frits mee is geboekt gaan ze niet over klagen denk ik.
Denk dat hij het al moeilijk gaat krijgen zonder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het zou me niets verbazen als Hamilton dit weekend ook laat zien dat hij ook wat overheeft, net als Verstappen en Alonso. Zo'n bewijsdrang heeft hij volgens mij wel.
Hij, Hamilton en wie nog meer dan?quote:
Dan gaat zeker helemaal mis voor hemquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het zou me niets verbazen als Hamilton dit weekend ook laat zien dat hij ook wat overheeft, net als Verstappen en Alonso. Zo'n bewijsdrang heeft hij volgens mij wel.
Zoals hemzelfquote:
Hopen dat Mercedes dit weekend geen podium pakt na een succesvol weekend tijdens gp van Spanjequote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Die reacties die Verstappen zeggen. Zure Britten blijven grappig.
Stroll, Ocon?quote:
Stroll is wel de grootste kanshebberquote:
Dus het lijstje is compleet!quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stroll is wel de grootste kanshebber
Nou nou nou.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij mag er minimaal één Mercedes wel de muur in gaan zondag.
Dan zal Hamilton zijn vanwege de "The wall of champions"quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij mag er minimaal één Mercedes wel de muur in gaan zondag.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal Hamilton zijn vanwege de "The wall of champions"
Als ze het wel doen zijn ze beter dan verwacht, in principe zou Ferrari hier sneller moeten zijn maar ja of die gaan finishen weet je nooit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopen dat Mercedes dit weekend geen podium pakt na een succesvol weekend tijdens gp van Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |