Gierzwaluwen zitten nooit in een boom.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De hele stoep vol met gier lijkt me ook geen feest.
Die beesten vliegen ook verschrikkelijk laag. Ik zat laatst op de fiets en er kwam een hele zwerm op me af. Ik denk niet dat ik overdrijf wanneer ik zeg dat dat een half metertje scheelde, o.i.d.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:20 schreef Z het volgende:
Ja. Halsband- en Alexanderparkieten. Ze zitten bij ons om de hoek van 's nachts in een boom. Je ziet de stoep haast niet meer door alle uitwerpselen. Ik vind het ook geen gezellige vogels.
Vaker dan eens per jaar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Frollo het volgende:
Heb verder niks te melden hoor, ik kom gewoon weer eens kijken.
Zekers, maar in welk subforum? Gewoon hier in TTK? FOT? LIF? HOB? Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:24 schreef Z het volgende:
Hier zit een topic in. Nu alleen nog een TT.
Nog gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:30 schreef JAM het volgende:
Ik was jarig, tot een half uur geleden. Ik ben nu al godverdomme 38 jaar oud. Man, niets gaat zo snel als het leven zelf.
Nu, dat klinkt toch als een alleraardigst boek?quote:
Ik had dit topic helemaal gemist. Maar ik ben bijna weer aan de beurt. You know the drill: https://verjaardagssymposium.jimdosite.com/quote:Op woensdag 20 september 2023 00:30 schreef JAM het volgende:
Ik was jarig, tot een half uur geleden. Ik ben nu al godverdomme 38 jaar oud. Man, niets gaat zo snel als het leven zelf.
Ah, zoek je nog een spreker?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had dit topic helemaal gemist. Maar ik ben bijna weer aan de beurt. You know the drill: https://verjaardagssymposium.jimdosite.com/
Er is een enorme disbalans tussen sprekers via mij (nl: allemaal) en die van mijn verjaardagsgenoot (nl: geen, los van onze gemeenschappelijke vrienden) en tussen de genders dus voor de balans zou het goed zijn als je jezelf profileert als op z'n minst nonbinaire vriend van R. Maar je kan ook gewoon een avond gratis eten en drinken, want het leven is al duur genoeg.quote:
Ik heb het helaas moeten missen (verplichtingen met kinderen), maar ook ik wil meer weten over toetjes met vlees.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:12 schreef Z het volgende:
Bayesiaanse statistiek is ondertussen al behoorlijk uitgekauwd niet? Over toetjes met vlees zou ik wel wat meer willen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |