Had ik dat niet gedaan dan? Ik begrijp ook geen reet van hoe die dingen werken. Nou, doe jij dat dan maar even Z.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:03 schreef Z het volgende:
Als je geen nieuw deel aanmaakt raak je usertjes kwijt Jam.
't Valt me eerder tegen dat dat niet allang netjes gebeurd is! Heel gauw nummeren die reeks.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:38 schreef Sodemieters het volgende:
Wat is dit voor conformisme? Gaan jullie straks de delen van deze reeks ook nog netjes nummeren?
quote:De term ’Rijdende rechter’, die bekend werd dankzij het populaire KRO-NCRV-programma, krijgt een plek in de Dikke Van Dale. Dat heeft hoofdredacteur Ton den Boon bekendgemaakt in het NPO-radioprogramma Volgspot. De term is de afgelopen dertig jaar dusdanig ingeburgerd in het Nederlandse taalgebruik dat deze volgens Den Boon een plek in het woordenboek verdient.
Nou moe! Ik weet nog dat je apetrots meldde dat je pappie was geworden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:40 schreef Z het volgende:
Mijn dochter is geslaagd. Vlag uit. Trotse vader.
Bericht uit de residentie. De dakpannen waaien van de daken, maar regenen, daar doen we niet aan.quote:
Ben jij een gierzwaluw?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:51 schreef Gellius het volgende:
Nee, we gaan morgen Liene. Niet zo ongeduldig altijd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel het verschil zie tussen een boerenzwaluw en een gierzwaluw, dus ik weet niet of, en hoeveel ik er gezien hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel een paar gezien
Gewoon doen alsof je elk moment kunt bezwijken van de dorst, dan komen de gierzwaluwen vanzelf boven je hoofd cirkelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel het verschil zie tussen een boerenzwaluw en een gierzwaluw, dus ik weet niet of, en hoeveel ik er gezien heb
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je elk moment kunt bezwijken van de dorst, dan komen de gierzwaluwen vanzelf boven je hoofd cirkelen.
Gierzwaluwen hebben een donkere onderkantquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel het verschil zie tussen een boerenzwaluw en een gierzwaluw, dus ik weet niet of, en hoeveel ik er gezien heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |