quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Maar doen ze meer dan bellen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel leuk dat de disneystel wel goed ging
Prelaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ze bellen elke dag
Oké, kan iemand dat even duiden?
Dat vind ik al enthousiast ingevuldquote:
Ciao!quote:
Ah, dat is wel een goeie reden. Leuk gehad? Etentje nog gesplit?quote:
Veel te eenzaamquote:
Zij had haar paspoort hij een keertje of twee geneukt, hatsee en doooorquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Domme man nam een stukje oostblok en domme man zag dat het niet werkte
Zwaar leven gehad.quote:
Ik ben benieuwd naar het verhaal waar de frau gebleven is.quote:
Lief maar eenzaam en verdrietigquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zwaar leven gehad.
Maar ze oogt wel vriendelijk.
Gokje: overgestapt op een knappere manquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het verhaal waar de frau gebleven is.
Bestaat er zoiets als te strak?quote:
Dat over die Oekraïense ex, deed in ieder geval hier wel een belletje rinkelen, maar ja, wat wil je met herhalingen.quote:
Ik vind het wel weer goed voor vanavond, ciao.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat over die Oekraïense ex, deed in ieder geval hier wel een belletje rinkelen, maar ja, wat wil je met herhalingen.
Dit klinkt raarquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
Zij zoekt dus een tweede man die overleden is, okay
Hopelijk tot snel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer goed voor vanavond, ciao.
Hoornquote:
Zei ze het of zie je een ex-beugelquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
@:pisces29, ik ziet gelijk dat het een beugel heb gehad,
Zat lelijke rooie mannen in die wereldquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit een Amish gezien die in de ICT werkt.
Ik welquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit een Amish gezien die in de ICT werkt.
Haha ik ook, kunnen we samen datenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Van Tom word ik spontaan lesbisch
Hou op met me
Ingeklapt bekkiequote:
Ik snap dat je geen fietsenrek zoekt maar idd die ex-beugels, nooit mooi en vooral gemaaktquote:
GhOrust?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Horst, ja dat ken ik wel. Alleen de Limburgers spreken die plaatsnaam wat onduidelijk uit.
Ja. En dan pas als ik thuis ben bedenk ik me dat ik van coupe had kunnen wisselenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Tom is zo iemand waar je tegenover in de trein zit en dan met je gaat praten.
Stilte coupe, altijd leukquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. En dan pas als ik thuis ben bedenk ik me dat ik van coupe had kunnen wisselen
Dan durf ik niet één keer m’n neus op te halen door de hooikoortsquote:
10 jaar geleden, maar ben onderrand 35quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn ouders vragen eigenlijk ook nooit "hoe gaat het in de liefde?". Die van jullie wel?
Gelukkig niet, maar helaas voor hem zoekt hij er wat achter.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn ouders vragen eigenlijk ook nooit "hoe gaat het in de liefde?". Die van jullie wel?
Ben gelijk benieuwd natuurlijk, vertel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar helaas voor hem zoekt hij er wat achter.
@Poefbank had hier diverse katten bij geplaatstquote:
Ja, of zouden mijn ouders ook moeite hebben met mijn hetero zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar helaas voor hem zoekt hij er wat achter.
Ik bedoel dat deze kerel in FD het vervelend vindt van zijn ouders.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ben gelijk benieuwd natuurlijk, vertel.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of zouden mijn ouders ook moeite hebben met mijn hetero zijn?
Ohhw, ik dacht wat andersquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deze kerel in FD het vervelend vindt van zijn ouders.
Ik ben niet genoeg thuis om planten water te gevenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Jelle is wel leuk
Het zullen de planten wel zijn
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]Kan ik niet extra inclusief doen op mijn werk!
Je bent elke avond thuis met onsquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben niet genoeg thuis om planten water te geven
Als ik het moet hebben over mijn ouders komt er een piano.wav langsquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haha, ook bij mijn ouders thuis is het een warm bad, dus dat had al wel naar buiten gekomen.
Zoooooquote:
Gelukkig kan je altijd de warmte hier zoeken!quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik het moet hebben over mijn ouders komt er een piano.wav langs
Nee, tijdloos uiterlijk. Denk dat ze er nog steeds zo uitziet als ze 64 is!quote:
Dan geef ik me op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, tijdloos uiterlijk. Denk dat ze er nog steeds zo uitziet als ze 64 is!
Ik denk dat ze er met 60 nog wel heel netjes en verzorgd uitzietquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, tijdloos uiterlijk. Denk dat ze er nog steeds zo uitziet als ze 64 is!
Even de neus observeren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Advocaat, zouden ze allebei Joods zijn?
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Advocaat, zouden ze allebei Joods zijn?
Pijnpunt van @DKUpquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Noem nog een paar landen om indruk te maken please
Friesland, Flevoland.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Noem nog een paar landen om indruk te maken please
Gaan de mannen goed opquote:
Ik vind deze mensen heel raar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
“NEDERLANDERS ZIJN ZO BEKROMPEN!”
Wat een zeikers.
Bepaald soort mannenquote:
Nul medelijdenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Lekker doorroken na je beroerte, keelkanker en hartaanval
Genoteerdquote:
gaat voor de longkanker voor een volle bingokaartquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Lekker doorroken na je beroerte, keelkanker en hartaanval
Opeens op date met kantoorpikkies, dat is wel andere koek.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Nu thuis gaan daten nadat je alle lekkere mannen op de uitzending hebt gedaan
Lotusbloem denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
Heeft Celine nou een kompas tussen haar tieten?
Dan word je niet meer warmquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Opeens op date met kantoorpikkies, dat is wel andere koek.
Welke?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:01 schreef RipCity het volgende:
Bedenk je even hoe deze vrouw er 's ochtends uit ziet.
Wel goed in adem in houdenquote:
Liever Lisa?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:01 schreef RipCity het volgende:
Bedenk je even hoe deze vrouw er 's ochtends uit ziet.
Even op Google gekekenquote:
ICT consultant. Lult alleen maar, luistert niet. Blijkt nu ook weer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Tom
Denkt dat het positief was
Tom ziet nooit signalen
Ik vond het wel heel gezellig,quote:
Maar wel lief geprobeerd, tochquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel gezellig,
Ik vond er niks aan maar dat zeg ik niet voor de camera.
Mooie collage van je forum posts natuurlijk!quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet zeker dat ze iemand als Tom voor me zouden kiezen
Ik zou zeker vooraf plaatjes meenemen
Maar het gaat toch om het innerlijk! Helaas was het ook niet de meest sprankelende persoonlijkheid.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet zeker dat ze iemand als Tom voor me zouden kiezen
Ik zou zeker vooraf plaatjes meenemen
Afbranden op Tv is ook weer zo inderdaad, ik zou het zelfde zeggen.quote:
Inclusief 193 Daniël de ridder mentionsquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Mooie collage van je forum posts natuurlijk!
Ja. Deze is een type van “niet lullen, maar vullen”.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik heel naïef als ik denk dat dit haar eigen lippen zijn? Ja, hè.
jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Deels klopt dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft grote ogen, redelijke neus, het past wel ofzo.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ja. Deze is een type van “niet lullen, maar vullen”.
die 27 centimeter?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft grote ogen, redelijke neus, het past wel ofzo.
Je vindt haar gewoon aardig, zo komt ze ook wel over, maar deze lippen zijn een beetje van haarzelf en beetje van (vul in).quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft grote ogen, redelijke neus, het past wel ofzo.
Nu met de hoeveelheid transgenders wordt dit wel een standaardzinquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij is benieuwd of er stiekem niet toch een piemel in de broek zit.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu heb ik zin in pindakaas-ijs. Als dat bestaat, nog nooit gezien eigenlijk.
Wow en nog goed voor de lijn ook!quote:
Yep ! Groep 8 viesquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Steen papier schaar op je date
Gewoon meteen weglopen
Kan pispotten wel?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Steen papier schaar op je date
Gewoon meteen weglopen
Maar nul gebrek aan fatsoenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef NoCigar het volgende:
Inez praat alsof ze van adel is, en dertig jaar ouder.
Ik denk dat er een reden is dat ik het niet kenquote:
Doet een man bij een willekeurige vrouw sowieso niet dus geen punt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
Zou haar niet van me af trappen als ze erop zit
Leeftijdsdingetje denk ik?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een reden is dat ik het niet ken
Ja alleen jij mag fileren.quote:
Is het niet de bril?quote:
Officieel klink echter dan dat je zegt 2 kalverliefdesquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:34 schreef Joop_W het volgende:
Officiële relaties, die lagen vast bij de notaris?
quote:
Abel valt alleen niet op vrouwenquote:
Dat had ik doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |