Bestaat er zoiets als te strak?quote:
Dat over die Oekraïense ex, deed in ieder geval hier wel een belletje rinkelen, maar ja, wat wil je met herhalingen.quote:
Ik vind het wel weer goed voor vanavond, ciao.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat over die Oekraïense ex, deed in ieder geval hier wel een belletje rinkelen, maar ja, wat wil je met herhalingen.
Dit klinkt raarquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
Zij zoekt dus een tweede man die overleden is, okay
Hopelijk tot snel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer goed voor vanavond, ciao.
Hoornquote:
Zei ze het of zie je een ex-beugelquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
@:pisces29, ik ziet gelijk dat het een beugel heb gehad,
Zat lelijke rooie mannen in die wereldquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit een Amish gezien die in de ICT werkt.
Ik welquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit een Amish gezien die in de ICT werkt.
Haha ik ook, kunnen we samen datenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Van Tom word ik spontaan lesbisch
Hou op met me
Ingeklapt bekkiequote:
Ik snap dat je geen fietsenrek zoekt maar idd die ex-beugels, nooit mooi en vooral gemaaktquote:
GhOrust?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Horst, ja dat ken ik wel. Alleen de Limburgers spreken die plaatsnaam wat onduidelijk uit.
Ja. En dan pas als ik thuis ben bedenk ik me dat ik van coupe had kunnen wisselenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Tom is zo iemand waar je tegenover in de trein zit en dan met je gaat praten.
Stilte coupe, altijd leukquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. En dan pas als ik thuis ben bedenk ik me dat ik van coupe had kunnen wisselen
Dan durf ik niet één keer m’n neus op te halen door de hooikoortsquote:
10 jaar geleden, maar ben onderrand 35quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn ouders vragen eigenlijk ook nooit "hoe gaat het in de liefde?". Die van jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |