@Pisces29 mag datquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:15 schreef KingRoland het volgende:
User @:pisces29 zoekt @:oriente op
Cc: @:onlogisch
Wat flauw. Biblebelt gemeente.quote:Seksverbod in duinen Vrouwenpolder: gemeente plaatst waarschuwingsborden
De gemeente Veere heeft acht borden geplaatst bij natuurgebied Oranjezon om erop wijzen dat het hebben van seks in de duinen verboden is. De duinen bij het Zeeuwse dorp Vrouwenpolder zijn al jaren een populaire ontmoetingsplek.
De borden maken onderdeel uit van 'Project Oranjezon'. De gemeente wil ook harder optreden tegen 'seksoverlast'. Zo worden er geen waarschuwingen meer gegeven, maar meteen boetes uitgedeeld, schrijft Omroep Zeeland.
Het betreden van de duinen van Oranjezon is sowieso verboden. Volgens de gemeente klagen veel burgers de laatste jaren bij verschillende instanties over mensen die er seks hebben. Volgens de gemeente werd via allerlei kanalen afgesproken om elkaar te ontmoeten in de duinen.
Meteen een boete aan je blote billen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Zo worden er geen waarschuwingen meer gegeven, maar meteen boetes uitgedeeld
Waarom zou je überhaupt seks willen hebben in de duinen vraag ik mij dan wel af aan de andere kant.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meteen een boete aan je blote billen.
Zeeland.
Sex op het strand. Mooi weer, natuur. Gewoon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt seks willen hebben in de duinen vraag ik mij dan wel af aan de andere kant.
Tenzij homo dingen en zo.
Ik gun het je van harte.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sex op het strand. Mooi weer, natuur. Gewoon.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt seks willen hebben in de duinen vraag ik mij dan wel af aan de andere kant.
Je vergeet zandquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brian de zienerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte.
@:afcniels
[ twitter ]
Bryan Roy zit zelfs voor Baudet op een te hoog niveau.
Oke. Genoteerd.quote:
lekker de boel panerenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@Tarado ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
AFCNiels snapt niet dat je gewoon een strandlaken mee kan nemen.
Zo’n dingetje dat in het echt dan toch tegen blijkt te vallen, net als onder de douche of tussen die jetsersquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happy Hourquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Jij als Curaçao liefhebber. Zwoele avonden op het strand. @:3rr0r
Homo's blijkbaar dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens de gemeente werd via allerlei kanalen afgesproken om elkaar te ontmoeten in de duinen.
Zo kun je het idd ook noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |