abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:19:07 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_209337210

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:19:42 #2
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_209337214
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Gaan we deze transferperiode alleen maar Van Geel aankopen doen?
Nee, dat hoeft niet, maar een van die twee zou niet misstaan op de rechterkant. Als je goedkoper kunt vinden, is dat natuurlijk beter.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:19:43 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209337215
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:17 schreef exile79 het volgende:

[..]
Ze kunnen beter poortjes maken bij de ingangen van de parterevakken
Sinds de sectoren voor de wedstrijd gewoon weer strikt afgescheiden zijn is de drukte op de parterrevakken (in ieder geval X) wel voorbij gelukkig.

Ook wel weer jammer, want vond het zelf wel prettig om bij alle poortjes naar binnen te kunnen lopen (en soms op Z te gaan staan)

Helaas ontkom je er niet aan, helemaal met de mobiele seizoenkaarten, dat daar (flink) misbruik van gemaakt wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209337237
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, dat hoeft niet, maar een van die twee zou niet misstaan op de rechterkant. Als je goedkoper kunt vinden, is dat natuurlijk beter.
Ik zou vooral kijken naar kwalitatief wat betere spelers.
pi_209337374
Rust in de tent was een betere TT.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:43:02 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209337385
quote:
Data eerste training nieuwe seizoen en Open Dag bekend; mogelijk andere datum JC Schaal

De selectie van Feyenoord vangt het seizoen 2023/2024 aan op 4 juli. Dan staat de eerste training van het nieuwe seizoen op het programma. Tot die tijd genieten de kampioenen van een welverdiende vakantie, al speelt een deel van de selectie nog voor de nationale elftallen in juni.

Feyenoord heeft zo een maand de tijd om zich voor te bereiden op de eerste officiële wedstrijd van het seizoen: de Johan Cruijff Schaal. Die staat nu gepland op zondag 6 augustus, maar zou in verband met de voorrondes voor de Champions League van PSV verzet kunnen worden naar vrijdag 4 augustus. Een week later staat de eerste Eredivisiewedstrijd op het programma.

Open Dag
De Open Dag zal op zondag 16 juli plaatsvinden. Dan komen geheel volgens traditie in ieder geval Ramiz Zerrouki en Thomas van den Belt uit de helikopter. Of dat er nog meer worden, moet de komende weken blijken.

Na de Open Dag zal de ploeg van Arne Slot vermoedelijk spoedig afreizen naar een Europees land voor een trainingskamp. Zoals het er nu voorstaat, wordt dat wederom Oostenrijk. In het Alpenland zal de ploeg van hoofdtrainer Arne Slot ongeveer een week verblijven en speelt het één of meer oefenwedstrijden tegen Europese clubs die bij voorkeur het niveau van een Champions League-team hebben.
1908.nl
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209337406
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]
1908.nl
Dan maar op een vrijdag. Ik zie jou op het pleintje. @Coco
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:49:36 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209337438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dan maar op een vrijdag. Ik zie jou op het pleintje. @:coco
Eigenlijk vindt alleen PietjeAids dat een boeiende wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 mei 2023 @ 13:54:49 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209337506
Ik lees dat Lucas Moura transfervrij is, zou ik altijd halen.

MouraGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209338378
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
Ik lees dat Lucas Moura transfervrij is, zou ik altijd halen.

MouraGOD
Hebben we niet nodig hoor om prijsaspiraties aan diggelen te voetballen :)
pi_209338473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Sinds de sectoren voor de wedstrijd gewoon weer strikt afgescheiden zijn is de drukte op de parterrevakken (in ieder geval X) wel voorbij gelukkig.

Ook wel weer jammer, want vond het zelf wel prettig om bij alle poortjes naar binnen te kunnen lopen (en soms op Z te gaan staan)

Helaas ontkom je er niet aan, helemaal met de mobiele seizoenkaarten, dat daar (flink) misbruik van gemaakt wordt.
In W2 is het een drama dit jaar, of heel veel mensen doen de wisseltruc, of er worden meer kaarten verkocht dan er stoeltjes zijn.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:35:25 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209338495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:33 schreef exile79 het volgende:

[..]
In W2 is het een drama dit jaar, of heel veel mensen doen de wisseltruc, of er worden meer kaarten verkocht dan er stoeltjes zijn.
Vreemd ja, terwijl je juist aan die zijde zou verwachten dat de mensen nauwelijks gebruik maken van de wisseltruc.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209338516
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Vreemd ja, terwijl je juist aan die zijde zou verwachten dat de mensen nauwelijks gebruik maken van de wisseltruc.
Jaren gestaan op W1. Altijd te druk. Echt altijd. Nooit begrepen waarom. De truc is daar juist inbreken in t Maasgebouw
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:39:50 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209338531
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:37 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Jaren gestaan op W1. Altijd te druk. Echt altijd. Nooit begrepen waarom. De truc is daar juist inbreken in t Maasgebouw
Ja daar zijn die vakken wel echt afgesloten met een soort plexiglas toch? Waar je in de hoek van Z/P nog gewoon relaxed bij de cornervlag kan staan bijvoorbeeld. Iets anders kan ik ook niet echt bedenken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:42:05 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_209338560
Vak J is in de Europese wedstrijden ook al drama, nu zelfs regelmatig mensen van onze stoeltjes moeten wegsturen. Je moet er maar één agressieve bij hebben die niet weg wil gaan.
Makkelijk eerste
pi_209338576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vak J is in de Europese wedstrijden ook al drama, nu zelfs regelmatig mensen van onze stoeltjes moeten wegsturen. Je moet er maar één agressieve bij hebben die niet weg wil gaan.
J zit een hoop oude harde kern dus ga daar maar aan staan inderdaad :D
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:45:45 #17
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209338603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:43 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Tering tokkies. (grapje trouwens)
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:49:53 #18
498282 Scrummie
pi_209338653
twitter
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:50:58 #19
474254 GurneyIsBestOke
pi_209338659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:43 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Naja, we zitten daar gewoon al een jaar of vijf, optieften dan. Gelukkig zitten nu al een aantal jaar dezelfde mensen om ons heen, en hoewel ik niet het idee heb dat iemand van die mensen ooit wel eens een klap heeft uitgedeeld komt dan toch vaak de boodschap door :D
Makkelijk eerste
pi_209338690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:33 schreef exile79 het volgende:

[..]
Vak Y is net zo kut, met die wedstrijd tegen Roma kon er geen mens meer bij trappen helemaal vol, terwijl de stewards met wat opblaasballen zaten te spelen :')
* Verwijderd *
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:56:32 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209338712
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Vak Y is net zo kut, met die wedstrijd tegen Roma kon er geen mens meer bij trappen helemaal vol, terwijl de stewards met wat opblaasballen zaten te spelen :')
Daar is het nog wel een stuk logischer, als je dan een kaartje voor GG hebt kunnen krijgen ofzo is het kinderspel om op Y te gaan staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:56:59 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_209338716
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ja, ik was mij onlangs een keer al breed aan het maken toen iemand bijdehand aan het doen was (wat met mijn dunne lichaampje sowieso wel een grappig gezicht moet zijn), met het idee van 'ach anders haal ik er een steward bij'. Pas toen ze weg waren bedacht ik mij ineens van 'godver, die stewards kunnen ook echt helemaal niks, dat heeft echt nul zin' :D
Makkelijk eerste
pi_209338757
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar is het nog wel een stuk logischer, als je dan een kaartje voor GG hebt kunnen krijgen ofzo is het kinderspel om op Y te gaan staan.
Ja dat snap ik allemaal wel, maar het is meer dat wanneer de steward niet eens de moeite neemt om naar het kaartje te kijken het allemaal wel heeeel erg makkelijk word gemaakt. Ik snap het uberhaupt eigenlijk niet waarom je op de parterre vakken zou willen zitten, kut zicht en je staat ook altijd in de regen.
* Verwijderd *
  dinsdag 30 mei 2023 @ 16:05:43 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209338791
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ja dat snap ik allemaal wel, maar het is meer dat wanneer de steward niet eens de moeite neemt om naar het kaartje te kijken het allemaal wel heeeel erg makkelijk word gemaakt. Ik snap het uberhaupt eigenlijk niet waarom je op de parterre vakken zou willen zitten, kut zicht en je staat ook altijd in de regen.
Vind het eigenlijk wel prima, lekker dicht op het veld, veel interactie met de spelers en je kan meestal lekker laat nog het stadion binnen lopen. Voordeel is wel dat ik best lang ben dus altijd wel over mensen heen kan kijken. Gaat wel over X, een keer op Y gestaan maar toen heb ik me echt de hele wedstrijd kapot lopen ergeren aan het dagjesvolk en de tienertjes die de hele wedstrijd met het uitvak bezig waren.

En ach, die 2-3 potjes per seizoen dat het een keer echt regent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209338839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Vind het eigenlijk wel prima, lekker dicht op het veld, veel interactie met de spelers en je kan meestal lekker laat nog het stadion binnen lopen. Voordeel is wel dat ik best lang ben dus altijd wel over mensen heen kan kijken. Gaat wel over X, een keer op Y gestaan maar toen heb ik me echt de hele wedstrijd kapot lopen ergeren aan het dagjesvolk en de tienertjes die de hele wedstrijd met het uitvak bezig waren.

Dat is echt precies de reden dat wij van Y zijn weggegaan. Prima vak, alleen al die kutkinderen idd.

Z4 is prima, ondanks dat ik met mijn 1,84 niet altijd alles zie als ze bij Z1 bij de cornervlag bezig zijn. :+
pi_209338965
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 16:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb een keer onder zo'n waterstraal op de parterre vakken gestaan, sindsdien heb ik het afgezworen om daar te staan :') . Vak H en G heb ik ook weleens gestaan, dan moet je wel zorgen dat je onder de 2e ring staat, anders loop je ook nog behoorlijk risico om spuug van de uitsupporters in je nek te krijgen.
* Verwijderd *
  dinsdag 30 mei 2023 @ 17:18:55 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_209339519
quote:

[..]
Ik stond altijd op X, op tijd naar binnen, achterste rij lekker op je stoeltje staan. Ik kan je verzekeren dat ik qua zicht een van de beste plekken op het stadion had.

Ach je staat in de regen, maar ook lekker in het zonnetje.
Laffe huichelaar
pi_209339635
QQ hier, tweederinggenot. Al jaren en jaren dezelfde mensen op het vak, die allemaal redelijk beschaafd zijn. Ook een vak waar gezeten wordt, wat ik zelf eigenlijk wel fijner vind dan staan :@
Je ziet het hele veld ook uitstekend, ook de overkant, wat ik nog wel eens lastig vond als ik op de eerste ring zat bij van die potjes tegen een Trencin, Tblisi, Drita etc in de allereerste voorronde. En natuurlijk altijd droog op de eerste ring.

Enige nadeel is dat mijn zwaar astmatische lijf al die trappen op niet altijd even leuk vindt :')
pi_209340821
Stond zondag op Y en dat is echt kut. Moest op de trap.

Vind VV nog steeds heel fijn
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_209340994
Arne verwacht stiekem wel dat hij een padelbaan gaat krijgen op 1908.
pi_209342018
quote:

[..]
W2 is tegen de middelijn aan, dus mooi zicht en betaalbaar. Regen gebeurt echt maar zelden tijdens de wedstrijd en zitten doe je thuis ;) en bij een beetje zon is het al lekker warm. Bij veel zon verbrand je levend..
pi_209342245
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 20:22 schreef exile79 het volgende:

[..]
W2 is tegen de middelijn aan, dus mooi zicht en betaalbaar. Regen gebeurt echt maar zelden tijdens de wedstrijd en zitten doe je thuis ;) en bij een beetje zon is het al lekker warm. Bij veel zon verbrand je levend..
Zoals afgelopen zondag (nou ja, ik sta dan op W1, maar zelfde idee)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_209344205
quote:

[..]
Tegen GAE viel het mij voor het eerst op dat er een fanatieke steward stond bij de maaszaal. Maar wanneer allemaal geprinte kaartjes zijn is de controle ook zinloos..
#12 is not for sale!
  woensdag 31 mei 2023 @ 07:25:19 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209345774
quote:
Paixão: "Ik belde meteen Dennis te Kloese, ik wilde naar De Kuip"

Danilo en Igor Paixão zijn vanaf dag één dat zij elkaar ontmoette in Rotterdam onafscheidelijk. Beide Brazilianen hebben het erg naar hun zin in de havenstad en bij Feyenoord. In gesprek met het Algemeen Dagblad gaan de aanvallers in op hun eerste seizoen bij de huidige kampioen van Nederland.

De twee Brazilianen zijn onafscheidelijk van elkaar en vrijwel altijd goedgehumeurd. "Toen mijn vorige club Coritiba bijna akkoord was met Feyenoord, stuurde ik Danilo een berichtje. Ik had op internet gekeken of er nog een Braziliaan onder contract stond bij Feyenoord. Zijn antwoord was geweldig. Hij zou mij wegwijs maken in Nederland en Rotterdam. Ik was als een broer voor hem. En die woorden heeft hij waargemaakt, Danilo is echt mijn vriend", aldus Paixão.

"En hij helpt mij ook. Ik begon het seizoen als basisspeler, maakte mijn doelpunten, maar Santiago Giménez deed het ook geweldig. Dan kun je op de bank komen. Paixão sprak met mij, bleef positief. Niet dat hij wilde dat ik speelde hoor, want Santi is ook een geweldige jongen. Samen met hem en Quinten Timber zijn we ook veel met het geloof bezig. We geloven dat God voor ons allemaal een pad heeft uitgestippeld", begint Danilo.

Paixão kent een mooi eerste seizoen in Rotterdam. "Mijn ouders hebben veel voor mij opgegeven. Daarom ben ik ook zo blij dat ik in mijn eerste seizoen in Europa al meteen een grote prijs heb gepakt. Mijn eerste landstitel. Mijn vader was erbij, die niet wist wat hij zag in het stadion en vooral op de Coolsingel. Al die mensen... Maar de kampioenswedstrijd was ook al geweldig. Ja, ik scoorde. Hij zat er lekker in met links. Thuis tegen Ajax schoot ik raak met rechts. Maar echt tweebenig wil ik het nog niet noemen. Vaak gebruikte ik mijn linkerbeen vooral om in de bus te stappen en verder niet."

De interesse voor de 24-jarige Paixão kwam afgelopen zomer niet alleen uit Nederland. "Ik ben heel blij dat ik hier in Rotterdam speel. En dat ik Danilo heb ontmoet. Vlak voordat de transfer rondkwam, meldde Los Angeles FC zich nog. Die wilden meer betalen. Maar mijn vader en ik belden meteen naar Dennis te Kloese. Met de mededeling dat ik helemaal niet naar de MLS zou gaan. Ik wilde naar Europa, naar de Kuip. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad."

De Champions League is aanstaande. Beide mannen hebben een duidelijke voorkeur voor een tegenstander. "In Camp Nou. De club waar Ronaldinho en Neymar speelden. Waar Messi toverde met de bal. Dáár zou ik zo graag met Feyenoord spelen. Barcelona dus", aldus Danilo.
1908.nl

GodGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 mei 2023 @ 07:39:28 #36
263417 Keyos
Like a Boss
pi_209345828
Jammer dan voor ze dat Barcelona volgend jaar haar wedstrijden niet in Camp Nou speelt (als ik dat inderdaad goed heb begrepen).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 31 mei 2023 @ 08:47:36 #37
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_209346308
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 07:39 schreef Keyos het volgende:
Jammer dan voor ze dat Barcelona volgend jaar haar wedstrijden niet in Camp Nou speelt (als ik dat inderdaad goed heb begrepen).
Klopt, Olympisch stadion wordt het.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 31 mei 2023 @ 08:49:38 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209346327
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 07:39 schreef Keyos het volgende:
En Barcelona zit natuurlijk net als Feyenoord in pot 1.

Het lijkt wel alsof die Braziliaantjes 1908.nl nooit lezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 mei 2023 @ 09:05:10 #39
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_209346464
quote:
6s.gif Op woensdag 31 mei 2023 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]
En Barcelona zit natuurlijk net als Feyenoord in pot 1.

Het lijkt wel alsof die Braziliaantjes 1908.nl nooit lezen
Nog 10 dagen voor dat we dat zeker weten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_209346886
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 09:05 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nog 10 dagen voor dat we dat zeker weten.
Vind je het spannend?
* Verwijderd *
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:10:46 #41
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_209346891
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:10 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Vind je het spannend?
Zo, echt wel, slaap er niet van. :')
pi_209346915
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik merk het aan je, komt wel goed hoor :*
* Verwijderd *
pi_209346927
Kasanwirjo behouden als maatje voor Geertruida
Danilo behouden als maatje voor Paixao

El Taabouni met Kokcu meesturen.
pi_209346928
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Maak je niet druk, virtueel zitten we gewoon in pot 1 :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:25:26 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209347027

Santi heeft duidelijk nog wel wat werk te verzetten

#nohomo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209347096
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

#nohomo
Die rasmussen heeft me toch een grafbek :')
* Verwijderd *
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:33:04 #47
498282 Scrummie
pi_209347101
quote:
[ afbeelding ]

#nohomo
Tering, van Wieffer en Pedersen had ik dit ook weer niet verwacht.
pi_209347109
quote:
[ afbeelding ]

#nohomo
Wieffer is wel echt een beest zeg. Als je dit zo ziet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 31 mei 2023 @ 10:38:06 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209347141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 10:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Tering, van Wieffer en Pedersen had ik dit ook weer niet verwacht.
Vooral Pedersen onderschat je ja. Wieffer is denk ik meer gewoon heel droog (en aan het flexen)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209347153
quote:
[ afbeelding ]

#nohomo
Arme Santi

En optilbroekje van Alireza.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')