freaky40 is een beetje de Aad de Mos van dit topicquote:
Het komt er eigenlijk op neer dat het bij Ajax allemaal geen reet uitmaakt, zolang je maar CL speelt wordt alles met de mantel der liefde bedekt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toen over Cruijff: "Er was wat kanker geconstateerd."
En die persconferentie na het ontslag van Schreuder...
Prima kerel wel verder, maar natuurlijk niet echt een geschikt uithangbord.
Zelfs ik vind Freaky40 een totale gek.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
freaky40 is een beetje de Aad de Mos van dit topic
Leuke rubriek
Rot eens op naar je eiland man!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
freaky40 is een beetje de Aad de Mos van dit topic
Leuke rubriek
15 eigen goals!1!!1quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Wat een kut lamp.
https://youtube.com/shorts/FvMqFEf9o5c?feature=share
@:de_boswachter @:psvcl @:mexicanobakker @:coco
graag gifje maken van dit
Ajax en Scandinaviërs is wel vaak een goede combinatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens de Azijnbode heeft Mislintat zijn oog op 'onder andere' Hjulmand en Knutsen (Bodo Glimt) laten vallen.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Wat een kut lamp.
https://youtube.com/shorts/FvMqFEf9o5c?feature=share
@:de_boswachter @:psvcl @:mexicanobakker @:coco
graag gifje maken van dit
Blij om dat te lezen. Lijken me uitstekende trainers al heb ik ook weer niet zoveel van ze gezien. Hjulmand speelt wel leuk voetbal met Denemarken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens de Azijnbode heeft Mislintat zijn oog op 'onder andere' Hjulmand en Knutsen (Bodo Glimt) laten vallen.
Wij zeggen NEE tegen Van der Bquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan echt niet #viesmad #ophef #ajax
Z'n begeleider is laatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
Klaas heeft weer vrij van de opvang zo te zien
Skaffa Neres en Mike Verweij.quote:
als het een betere is dan zou dat echt niet uitmaken voor mij. Tuurlijk liever een NLer maar als die er niet is / ongeschikt...quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Buiten het feit dat ik het liefst Bosz zie vind ik het ook niet echt iets om een buitenlandse trainer te hebben
Je kunt prima een buitenlandse trainer hebben terwijl de clubcultuur behouden blijft maar dan moet de rest van de organisatie wel goed ingevuld zijn en dat is momenteel helaas niet zo. Desalniettemin zijn er zo weinig geschikte trainers dat je je niet kunt beperken tot het vissen in die vijver.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Buiten het feit dat ik het liefst Bosz zie vind ik het ook niet echt iets om een buitenlandse trainer te hebben
Bosz zat bovendien een paar maanden geleden bij Studio Voetbal en Rondo en leek toen aan te geven niet te willen.quote:
Klopt, hij was helemaal niet opzichtig in elk programma aan het solliciteren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bosz zat bovendien een paar maanden geleden bij Studio Voetbal en Rondo en leek toen aan te geven niet te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |