Lol! Die is weer viesmadquote:
Dat was onzin, die man gebruikte het gewoon ter ondersteuning bij het lopen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij Wagner wel.
Ik zag beelden van huurlingen gewapend met een stok een paar maand terug.
Bewust zo gebouwd om toch eventjes verwarring te brengen bij degenen die hem willen neerknallen over welke richting dat ding opgaat?quote:
SadPikachuface.gifquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:03 schreef Starhopper het volgende:
Inmiddels ook een reactie van Solovyev![]()
[ twitter ]
60 plussers en kinderen naar het front?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:16 schreef Hugo862 het volgende:
Putin's propaganda brigade stomen het Russische volk klaar voor de totale oorlog.
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:16 schreef Hugo862 het volgende:
Putin's propaganda brigade stomen het Russische volk klaar voor de totale oorlog.
Beelden van kinderen en oudjes voor mij. Daarom scrol ik altijd snel door.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:39 schreef Barbusse het volgende:
Beelden van kinderen in een oorlog trek ik altijd heel slecht
Het is rustig gebleven met vandalen enzo dus? Lijkt me dat er altijd wel een persoon is die de verleiding niet kan weerstaan om iets uit te halen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Net bij de tank wezen kijken op het Leidseplein. Deed me toch meer dan ik vooraf verwachtte.
Ranzige kutoorlog
Ik hoop het. Zou zonde zijn als ze hem vernielen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is rustig gebleven met vandalen enzo dus? Lijkt me dat er altijd wel een persoon is die de verleiding niet kan weerstaan om iets uit te halen.
Het was rustig. Ik heb geen idioten gezien. Wel mensen die wat mompelden over de verwoesting en totale zinloosheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is rustig gebleven met vandalen enzo dus? Lijkt me dat er altijd wel een persoon is die de verleiding niet kan weerstaan om iets uit te halen.
Ik was er afgelopen zaterdag even heen en inderdaad erg indrukwekkend. Helaas stond er natuurlijk ook een groepje wappies inclusief meneer van jezusleeft die kennelijk weer op vrije voeten is (fakkelman).quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Net bij de tank wezen kijken op het Leidseplein. Deed me toch meer dan ik vooraf verwachtte.
Ranzige kutoorlog
Misschien moet ik ook maar ff langsgaan. Weet je misschien tot wanneer hij daar staat?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Ranzige kutoorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |