Dit is toch wel een fraai stukje cognitieve dissonantie hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij suggereert anders dat het bewuste terreur is, bewust een flatgebouw geraakt. Maar je weet het niet, ik ook niet, slechts de bestuurder van de drones weet wat de eindbestemming was.
In Nederland is er al een drone verbod boven bepaalde gebieden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd ja nu je het zegt 😱
Een beetje handige Harrie Hamid kan zoiets wel in elkaar knutselen met een DJI drone.
Er is sowieso een droneverbod naar mijn weten moet hiervoor eerst een vliegvergunning aangevraagd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
In Nederland is er al een drone verbod boven bepaalde gebieden.
Het is tenminste iets.
https://www.rijksoverheid(...)20gemiddeld%20risico.
Eeeeeen nog een keer repeatquote:
Kennelijk is het allemaal te moeilijk te begrijpen voor je.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is toch wel een fraai stukje cognitieve dissonantie hoor.
Die netten lijken niet veel effect te hebben, hier ook een radar system:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
Net/gaas hield het deze keer niet tegen een Lancet @:nettendiscussie
[ twitter ]
Nee hoor. Kleine hobbydrones kun je vliegen zonder vergunning.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is sowieso een droneverbod naar mijn weten moet hiervoor eerst een vliegvergunning aangevraagd worden.
Misschien wel nog voor de simpelere kamikaze drones.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die netten lijken niet veel effect te hebben, hier ook een radar system:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:29 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee hoor. Kleine hobbydrones kun je vliegen zonder vergunning.
Het is vooral heel vermoeiend hoe werkelijk alles een semantische discussie wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:15 schreef TheJanitor het volgende:
Een verdwaalde drone die tegen een flatgebouw aanbotst is natuurlijk niet hetzelfde niveau van terreur als duizenden raketten schieten op allerlei burgerdoelen al meer dan een jaar.
Sommige mensen hier... dAt IS oOK teRReuR
Maakt het iets uit? Oorlog is niet fraai.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kennelijk is het allemaal te moeilijk te begrijpen voor je.
"rus had gewoon die gebouwen niet in het pad van die drones moeten zetten" - amnesty int.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lees dan wat ik eerder zei. Rusland zelf zegt 8 drones; 5 neergeschoten, 3 verstoord. Hoe weet je dan wat de eindbestemming van de drones van vandaag was? Een brokstuk of een verstoorde drone raakt een flatgebouw (nauwelijks schade) is logischer op basis van de info die Rusland zelf nota bene geeft.
Net nieuw ook, deze radar, paar jaartjes oud maximaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zou om een lancet 3 gaan. Een vraag die wel van belang is: in hoeverre kunnen lancets de nieuw geleverde tanks vernietigen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien wel nog voor de simpelere kamikaze drones.
Apart om te zien hoe de hele hull eigenlijk heel blijft en er een paar seconden later brand ontstaat?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zou om een lancet 3 gaan. Een vraag die wel van belang is: in hoeverre kunnen lancets de nieuw geleverde tanks vernietigen?
Bijvoorbeeld deze video laat zien dat het een uitstekend wapen is tegen artillerievoertuigen en artillerie, maar ik heb eigenlijk geen tanks vernietigd zien worden door lancets.
Er is tenminste 1 geval gezien van een net dat er wel 1 afving, en tenminste 1 geval een arty stuk dat maar zeer oppervlakkige schade had.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Dit soort artillerievoertuigen proberen ze altijd bij de ingang te raken schijnbaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Apart om te zien hoe de hele hull eigenlijk heel blijft en er een paar seconden later brand ontstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |