is ook geen slachtofferquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem geen slachtoffer noemen maar jij je ding.
Ik zei slachtoffer van het Kremlin regime. Maar dat snappen mensen niet, want die denken dan gelijk dat het verder een goed mens is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:23 schreef over_hedge het volgende:
Nouja als die vergiftigd is. Kan je het best een slachtoffer noemen natuurlijk. Heeft van de rest niks te maken met wat hij allemaal gedaan heeft.
Heeft ook weinig te maken met de oorlog. Meer een discussie over de betekenis van het woord slachtoffer
Ik heb het daar niet over, waarom begin je over heel wat anders, wat Poetin wel niet vind. Je keert gelijk de hele zaak weer om ipv inhoudelijk te reageren. Ja, we weten nu wel dat je heel emotioneel bent.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens Poetin wel. Hij verdedigt de onderdrukte minderheid in de Donbas toch ook zo?
Ja, op dezelfde manier als dat een drugsdealer die nieuwe voorraad gaat halen, en dan overvallen wordt in een rip deal ook "slachtoffer" is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei slachtoffer van het Kremlin regime.
Dat klopt. Dan is de dealer idd een slachtoffer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde manier als dat een drugsdealer die nieuwe voorraad gaat halen, en dan overvallen wordt in een rip deal ook "slachtoffer" is.
Natuurlijk niet, Een inside-job doe je aan het begin van de oorlog. Niet als je bevolking begint te morren. Dan wil je niet overkomen als een slappe drol die zijn verdediging niet op orde heeft.quote:
Denk dat hij bedoelt dat anti-Putin groeperingen in Rusland erachter zitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Een inside-job doe je aan het begin van de oorlog. Niet als je bevolking begint te morren. Dan wil je niet overkomen als een slappe drol die zijn verdediging niet op orde heeft.
Klopt, in jouw geschetste situatie is de dealer op dat moment slachtoffer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde manier als dat een drugsdealer die nieuwe voorraad gaat halen, en dan overvallen wordt in een rip deal ook "slachtoffer" is.
Lees dan wat ik eerder zei. Rusland zelf zegt 8 drones; 5 neergeschoten, 3 verstoord. Hoe weet je dan wat de eindbestemming van de drones van vandaag was? Een brokstuk of een verstoorde drone raakt een flatgebouw (nauwelijks schade) is logischer op basis van de info die Rusland zelf nota bene geeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat heeft verdedigen te maken met flatgebouwen raken waar burgers wonen? Het is gewoon terreur net zoals Rusland wat ze hier deden. 'Koekje van eigen deeg', maar in dit voorbeeld geen haar beter natuurlijk. Die luchtmachtbasissen zoals Engels zijn weer wel het goede voorbeeld.
Ja, dat is de vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lees dan wat ik eerder zei. Rusland zelf zegt 8 drones; 5 neergeschoten, 3 verstoord. Hoe weet je dan wat de eindbestemming van de drones van vandaag was? Een brokstuk of een verstoorde drone raakt een flatgebouw (nauwelijks schade) is logischer op basis van de info die Rusland zelf nota bene geeft.
Even geduld nog. Binnen een paar dagen zal het beginnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland uit Oekraïne en de Krim.
Snap hoe langer ze wachten hoe meer en betere wapens. Met betere wapens een sneller offensief.
Aan de andere kant staan we alweer voor de zomer.
Zo’n grote linie terugpakken duurt toch nog maanden. Wellicht gaan ze voor een tactische overwinning bv mariopol en de Krim ofzo?
Jij suggereert anders dat het bewuste terreur is, bewust een flatgebouw geraakt. Maar je weet het niet, ik ook niet, slechts de bestuurder van de drones weet wat de eindbestemming was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat is de vraag natuurlijk.
volgens binkov zou Rusland zowel de air war als de land war winnen, maar dat was voor de Ukraine oorlogquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kon me ook al niet voorstellen dat Turkije dan alleen maar oude (Sovjet) meuk zou hebben
Volgens mij ook een vrij moderne krijgsmacht.
Eén op één tegen Rusland zou ik mijn geld op de Turken zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |