Volgens mij tot 4 juni.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar ff langsgaan. Weet je misschien tot wanneer hij daar staat?
Er staan wrakken genoeg in Oekraïne.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou zonde zijn als ze hem vernielen.
Overdag zal het niet zo snel gebeuren nee, meer 's nachts of rondom stapavonden. Maar gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was rustig. Ik heb geen idioten gezien. Wel mensen die wat mompelden over de verwoesting en totale zinloosheid.
Vond het eigenlijk vooral surreëel. Dit is niet iets van vroeger ofzo, zoals een Auschwitz of een KGB-gevangenis. Deze oorlog is gewoon nog aan de gang. Werd er een beetje verdrietig van ofzo, vreemd gevoel.
Jezuschristustehobbelpaard, die gast hoort in een instelling manquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen zaterdag even heen en inderdaad erg indrukwekkend. Helaas stond er natuurlijk ook een groepje wappies inclusief meneer van jezusleeft die kennelijk weer op vrije voeten is (fakkelman).
Gevaarlijke gekken inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezuschristustehobbelpaard, die gast hoort in een instelling man
Max van den Berg ja. Die vent is nu actief als een soort zelfbenoemd journalist en die livestreams worden door die wappieaanhang nog goed bekeken ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezuschristustehobbelpaard, die gast hoort in een instelling man
Ik word behoorlijk moe van al die zogenaamde zelfbenoemde journalisten, hetzelfde met die extreme linkse activist.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Max van den Berg ja. Die vent is nu actief als een soort zelfbenoemd journalist en die livestreams worden door die wappieaanhang nog goed bekeken ook.
Misschien kunnen we voor deze "burgerjournalisten" ook "burgergevangenissen" gaan oprichten?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik word behoorlijk moe van al die zogenaamde zelfbenoemde journalisten, hetzelfde met die extreme linkse activist.
Laat Max met rust. Hij kwam gewoon een bloemetje legger voor de Russische soldaten die gestorven zijn voor de vrijheid van wasmachines en wc pottenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Max van den Berg ja. Die vent is nu actief als een soort zelfbenoemd journalist en die livestreams worden door die wappieaanhang nog goed bekeken ook.
We hebben toch al gewoon gevangenissen. Maar er zou wel is wat kritischer naar die groep mogen gekeken worden wat betreft opruiing. Dat zagen we al met corona en nu weer met allerlei onderwerpen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we voor deze "burgerjournalisten" ook "burgergevangenissen" gaan oprichten?
Met westerse wapensquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:28 schreef AnneX het volgende:
Maar maar maar Biden was toch ‘beloofd’ dat ze niet zouden aanvallen op Russisch gebied, of wel Moskou?
Ook vermoeiend is dat dom en stronteigenwijs tegenwoordig staat voor genuanceerd en kritisch.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik word behoorlijk moe van al die zogenaamde zelfbenoemde journalisten, hetzelfde met die extreme linkse activist.
In Irak en Syrië worden (suïcide) drones al jaren gebruikt als wapen. Het is dus zeker geen toekomstmuziek en een reële dreiging.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie dit in de toekomst ook nog wel gebruikt gaan worden door terreurorganisaties. Gewoon een drone met explosieven laten neerploffen op een vol plein met feestvierende mensen, veel effectiever dan met een vrachtwagen door een menigte heenploegen.
Grote kans dat de Wit-Russen niet gaan luisteren naar dat mannetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed item over Wit-Rusland. Franka Hummels heeft trouwens ook een keer in de podcast Voordat de Bom valt gezeten waar ze veel informatie gaf over Wit-Rusland.
ik had precies hetzelfde bij die ambulance die een tijdje terug rond is gegaan. Al die kogelgaten...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Net bij de tank wezen kijken op het Leidseplein. Deed me toch meer dan ik vooraf verwachtte.
Ranzige kutoorlog
Als die oppositie man gelijk krijgt en het leger en de politie wel klaar is met de dictatuur kan het inderdaad leuk worden daarzo. Ook meteen een groot probleem voor Poetin.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Grote kans dat de Wit-Russen niet gaan luisteren naar dat mannetje. Nu al zin in
Dat doen ze toch ook al niet naar Loekasjenko? Gaat niks veranderen hoor als er iemand voor in de plaats komt. De repressie slaat het wel neer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Grote kans dat de Wit-Russen niet gaan luisteren naar dat mannetje. Nu al zin in
Het zou niet de eerste keer zijn in de geschiedenis als een dictator overlijd dat het land juist veranderd. Er zal hoe dan ook een machtsvacuüm ontstaan tijdelijk en dan kan er van alles gebeuren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook al niet naar Loekasjenko? Gaat niks veranderen hoor als er iemand voor in de plaats komt. De repressie slaat het wel neer.
Rusland heeft de facto al die macht. Wil je dat machtsvaccuum laten ontstaan dan moet je niet Loekasjenko maar Poetin weg hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn in de geschiedenis als een dictator overlijd dat het land juist veranderd. Er zal hoe dan ook een machtsvacuüm ontstaan tijdelijk en dan kan er van alles gebeuren.
Dus je gooit je wapen weg om vervolgens een stokje te pakken..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was onzin, die man gebruikte het gewoon ter ondersteuning bij het lopen.
Loekasjenko is een klootzak maar tenminste wel hún klootzak waarvan ze niet beter weten dan dat hij al heel hun leven aan de macht is. Een nieuw mannetje van buiten is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook al niet naar Loekasjenko? Gaat niks veranderen hoor als er iemand voor in de plaats komt. De repressie slaat het wel neer.
Dat valt in de praktijk vies tegen want het leger weigert gewoon mee te doen met deze oorlog tot nu toe. Waarom met een nieuw mannetje aan het roer ineens wel? Welke stok heeft Rusland om mee te slaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rusland heeft de facto al die macht.
Kinderen moet er de fabriek in.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
60 plussers en kinderen naar het front?
Ik moest denk daan die scene in Schindler's List, dat Schindler beargumenteerd waarom hij kinderen nodig heeft voor zijn fabriek.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kinderen moet er de fabriek in.
https://www.bloomberg.com(...)ueezes-worker-supply
De wet was er meen ik vorige maand doorheen gedrukt las ik ergens.
Als het leger van Belarus niet achter dat mannetje van Poetin staat dan is het snel klaar met dat mannetje. Rusland heeft nu toch niet de capaciteit om iets te doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed item over Wit-Rusland. Franka Hummels heeft trouwens ook een keer in de podcast Voordat de Bom valt gezeten waar ze veel informatie gaf over Wit-Rusland.
Ik zou zeggen luister is naar de podcast waar die Wit-Rusland kenner in zat dan heb je een beter beeld van de situatie. Dan wist je namelijk dat veel mensen in Wit-Rusland ook mensen die nog een soort van achter Loekasjenko staan helemaal niet zitten te wachten op Rusland en in de Oekraïne oorlog worden gesleurd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rusland heeft de facto al die macht. Wil je dat machtsvaccuum laten ontstaan dan moet je niet Loekasjenko maar Poetin weg hebben.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kinderen moet er de fabriek in.
https://www.bloomberg.com(...)ueezes-worker-supply
De wet was er meen ik vorige maand doorheen gedrukt las ik ergens.
Ik weet niet of we over hetzelfde geval hebben, maar ik kan me nog herinneren dat er zo'n geval was waarbij werd gesproken over stok als wapen gebruiken zoals jij nu zegt, en toen ik het bekeek werd duidelijk dat die stok helemaal niet zogenaamd als wapen werd gebruikt maar dat die man gewond/geblesseerd was en daarom die stok gebruikte om zich te ondersteunen bij voortbewegen. Hier nog over gepost en een like van @AchJa gekregen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je gooit je wapen weg om vervolgens een stokje te pakken..
Meh..
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik weet niet of we over hetzelfde geval hebben, maar ik kan me nog herinneren dat er zo'n geval was waarbij werd gesproken over stok als wapen gebruiken zoals jij nu zegt, en toen ik het bekeek werd duidelijk dat die stok helemaal niet zogenaamd als wapen werd gebruikt maar dat die man gewond/geblesseerd was en daarom die stok gebruikte om zich te ondersteunen bij voortbewegen. Hier nog over gepost en een like van @:Achja gekregen.
Kon het niet zo snel terugvinden met zoeken maar dat detail herinnerde ik me nog wel dus misschien dat hij het kan beamenquote:
Die heb ik helaas gemist, net als de nagebouwde cel van Navalny. Jammer, had het graag bezocht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde bij die ambulance die een tijdje terug rond is gegaan. Al die kogelgaten...
Dat betekent dat ook jouw omgeving niet meer zal bestaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:54 schreef TLC het volgende:
Dat ze Moskou maar met de grond gelijk mogen maken
Wij hebben er toch niet mee te maken?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:30 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Dat betekent dat ook jouw omgeving niet meer zal bestaan.
Toch bijzonder dat je dat maanden en maanden vol kan houden. Denk dat deze oorlog gewoon permanent wordt. Blijkbaar zijn ze er nog lang niet klaar mee.quote:
"Doesn’t mother nature know that there are 🇺🇦 counteroffensives that need to take place?"quote:
Heb je ook een link naar het originele artikel?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:08 schreef ExTec het volgende:
Interessante analyse van de WSJ. En de WSJ, is verre van onversneden pro-oekraine.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |