quote:
Ik ben benieuwd hoe lang hij in het ziekenhuis moest blijven. Dat kwam hier ter sprake vorige week.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee of alle vingers er nog aan zitten. Ik moet morgen na het werk nog even stukje rijden, zal hem even bellen. Vergeet dat steeds
quote:
Én we gaan zondag 5 dagen naar Berlijn!quote:
Komt goed!quote:
Omdat jijquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom was gezichtsmassagestaaf het eerste woord dat hierbij in mij opkwam?
Ja nee ja nee. Maar waar het om te doen was is niet gelukt dus w000⁰tquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Maar ze vond het stom dat ze zo lang met die kerel aan de telefoon had gezeten en al haar gegevens had gegeven, tot aan het accepteren van een koeriersopdracht toe.
Ik verbaas me ook vaak hoe weinig *actieve herinnering* ik heb aan die jarenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:55 schreef Vanyel het volgende:
Dat jullie dit soort dingen zo gedetailleerd weten.
Ik kom niet veel verder dan: ik had chocomel en niet van die ranzige melk. Vaak nog kouder dan de melk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |