Ik doe altijd afleverpunt en daar komt het keurig binnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Bonprix ook best een geinige winkel maar ze zijn wel kut met bezorgen.
Hoe is het met die maat die een vinger mist?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een stropop past niet op z'n balkon
En die kerel die dus vorige maand is overleden was altijd degene die dat fabriekte, want had een strohandel
Een kleintje dan? Door de brievenbus?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een stropop past niet op z'n balkon
En die kerel die dus vorige maand is overleden was altijd degene die dat fabriekte, want had een strohandel
Het komt wel aan maar altijd 1 of 2 dagen later dan ze beloven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doe altijd afleverpunt en daar komt het keurig binnen.
Terugsturen ook altijd makkelijk, ik houd van hun meegeleverde retourstickers. Gelukkig bij steeds meer bedrijven standaard.
Mijn moeder kwam uit Stad met crèche-verwachtingen naar het westen van het land en was geschokt door hoe moeilijk het was om daar baan en kinderen te combineren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
In het biblebeltdorp waar mijn ongetrouwde hippie-ouders kinderen kregen was ook geen creche. Maar mijn moeder werkte in Stad, en daar was dus wel een creche. Later, toen mijn zusje & broertje kwamen werkte mijn moeder een paar jaar niet; volgens mij zijn zij ook niet op een creche geweest destijds, ik toen wel nog op een creche in een buurdorp (blijkbaar iets minder bijbelig dorp).
Geen idee of alle vingers er nog aan zitten. Ik moet morgen na het werk nog even stukje rijden, zal hem even bellen. Vergeet dat steedsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe is het met die maat die een vinger mist?
Wat bedoel je met een Abraham?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan en ga geen Abrahammetje fabrieken voor Fles. Maar een muziekje moet kunnen. For old times sake:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een Abraham?
Ja hier bij de slager krijg je dan zoiets [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zou wel passend zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
was wel het eerste wat ik deed toen ik wakker werd op mijn 50e verjaardag. Rondom de flat kijken of er niets raars was neergezet door lieve vrienden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
haha ja ik denk niet dat er iemand zo'n enorme pop in mijn voortuin gaat zetten morgenEn anders ook maar wel hoor
Lekker doorgaan zo ja. Worden we vrienden vanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef Blues het volgende:
Ik werd 50 in Barcelona
En ik had een bonprietje aan![]()
Ik werd 25 in Tel Aviv. Geen idee meer wat ik aan hadquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef Blues het volgende:
Ik werd 50 in Barcelona
Ik had veel te dure kleding aan (invloed nog van de voormalige vriendengroep). Hele dag trouwens (alleen de kosten waren voor mquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef Blues het volgende:
Ik werd 50 in Barcelona
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker doorgaan zo ja. Worden we vrienden van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |