SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dus een bijna Maldonadoquote:Op zondag 28 mei 2023 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Dik terecht voor Martins. Rijdt bijna een marshall aan gort.
Viaplee troepquote:
Niet zeuren, je wou een DT en je hebt een DTquote:Op zondag 28 mei 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10s stop en go was meer op z'n plaats geweest.
Ik wou een DT voor incidenten die niet zo achterlijk zijn als dezequote:Op zondag 28 mei 2023 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je wou een DT en je hebt een DT
Daarom zeggen ze: be carefull what you wish forquote:Op zondag 28 mei 2023 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wou een DT voor incidenten die niet zo achterlijk zijn als deze
Dit. Zei ik hier ook al.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10s stop en go was meer op z'n plaats geweest.
Maar goed, zelfs met een 10s s/g had ie nog steeds 8e gelegen.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom zeggen ze: be carefull what you wish for
Hij had anders niet héél veel meer verloren dan dat, dankzij de trage Maloney. Maar geen 8e nee.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Martins dankzij het gepruts van de raceleiding gewoon nog 8e
8e of 12e is nogal een verschilquote:Op zondag 28 mei 2023 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij had anders niet héél veel meer verloren dan dat, dankzij de trage Maloney. Maar geen 8e nee.
Wie is voorstoel?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:00 schreef Zorro het volgende:
En dan krijgt voorstoel 5 sec en verandert er niks
uiteraardquote:
Nu slechts 3 ronden.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Cordeel op 50 minuten van de leider, dat gaat 'm niet meer worden.
Bijzonder..quote:
FIA-prutsers.quote:
Die heeft z'n hoofd al helemaal bij Le Mans natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Allard is er maar één dag per jaar waarop je in Monaco kunt winnen. Allard heeft een geheugen dat niet verder dan één dag terug kan gaan, kennelijk.
Als het 1 dag (24 uur) terugging dat wist hij dat het er 2 zijn in de F2 en F3quote:Op zondag 28 mei 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Allard is er maar één dag per jaar waarop je in Monaco kunt winnen. Allard heeft een geheugen dat niet verder dan één dag terug kan gaan, kennelijk.
Nou ja, die sprint is natuurlijk maar een neprace.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het 1 dag (24 uur) terugging dat wist hij dat het er 2 zijn in de F2 en F3
De naam van het kampioenschapquote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dan Italië zei?
Een van de vele crashes in Spa dit weekeinde, maar dit was wel de stevigste. Hoewel de meervoudige koprol van Viktoria Blokhina er ook mocht zijn (even na 5:00):quote:
Die Singaporees: Christian Ho voorzie ik een glansrijke carriere in Indycar met zo'n naamquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Het Spaans F4-kampioenschap reed afgelopen weekeinde op Motorland Aragon, waar de grote ster van het weekeinde Enzo Deligny heette. Net vijftien jaar, Red Bull-junior en tamelijk internationaal: geboren in Shanghai, Chinese moeder en Franse vader, spreekt Engels, Chinees en Frans vloeiend en woont in Italië, waar hij de taal ook al prima begint te spreken.
Een bijzondere jongeman dus, die in zijn allereerste autosportweekeinde op Spa 22e, 4e en 16e werd. Dit keer dus een enorme stap vooruit: hij won de openingsrace op Aragon, weliswaar wat geholpen door een tijdstraf van twee seconden voor de Singaporees Christian Ho, die vlak voor hem over de finish reed - de Deen Noah Strømsted werd derde. In race twee pakte Ho wel daadwerkelijk de winst, voor Deligny en de Franse Spanjaard Theophile Naël, die op zijn beurt de derde race won. Daarin werd Deligny opnieuw tweede, voor Matteo De Palo uit Italië - Ho finishte niet.
De Braziliaan Pedro Clerot - 1e, 1e en 2e in Spa - blijft aan de leiding, maar Naël, Ho en nu ook Deligny staan prima in de buurt.
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_F4_Spanish_Championship
https://www.youtube.com/@:F4SpanishChampionship/streams
De F1-site heeft meestal de correcte informatie wel:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft https://nl.motorsport.com/fia-f3/schedule/2023/ verkeerd staan.
Stond zonet 9:55
Kees Koning?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wie verzorgt het Nederlandse commentaar?
Dat interesseert toch niemand? F1TVquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wie verzorgt het Nederlandse commentaar?
Die staat standaard op Nederlandsquote:
Zoals Olav?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat standaard op Nederlands
En dan luister ik toch even twee tellen voor of het een goede commentator is. Maar ik heb echt het idee dat die allemaal bij Ziggo en RTL zijn achtergebleven.
Daar erger ik me dood aanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Zorro het volgende:
Overigens: Ik hoop dat ze dit NOOIT gaan invoeren bij de F1. Die debiele nikszeggende interviewtjes tijdens de opwarmronde.
Ik zie het bolletje nietquote:
Dit doen ze in Amerika bij de Indy, en de Indy doet het beter dan de F1 daar, dus dat zal wel gaan komen ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Zorro het volgende:
Overigens: Ik hoop dat ze dit NOOIT gaan invoeren bij de F1. Die debiele nikszeggende interviewtjes tijdens de opwarmronde.
Da's jammerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat standaard op Nederlands
En dan luister ik toch even twee tellen voor of het een goede commentator is. Maar ik heb echt het idee dat die allemaal bij Ziggo en RTL zijn achtergebleven.
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklassesquote:
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terugquote:
Daar ging het niet over. Maar ok: Ronald van Damquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklasses
Ronald van Dam hadden we toenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklasses
Beetje een nepliefhebber
Nou, we gaan het volgend jaar zien. Zal Ziggo mee gaan bieden, vraagteken, puntkomma, uitroepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Was Ronald van Dam degene die altijd met Meindert van Buuren zat?quote:
Hopelijk NIET zegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Ik zie het nog wel gebeuren dat het een Turkse, Chinese of Arabische partij wordt die in NL een streamingdienst wil beginnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jack is zo mogelijk nóg erger..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav doet tegenwoordig co-commentaar with Jack
Ik moet zeggen, die twee samen in een commentatorhok valt reuze mee.quote:
Stel je aan zeg.. Pure haatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Die pure haat - in plaats van het gewoon minder fijn vinden - richting bepaalde commentatoren blijft toch altijd fascinerend om te zien. Wat een bijzondere mensen zijn er toch.
Ik vind ene commentator net wat beter dan de ander. Pure haatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Die pure haat - in plaats van het gewoon minder fijn vinden - richting bepaalde commentatoren blijft toch altijd fascinerend om te zien. Wat een bijzondere mensen zijn er toch.
Van die kotssmileys enzo, dat komt over als haat. Altijd wel genieten hoe mensen zich pislink maken op zo'n mooie zaterdagochtendquote:
Je projecteert ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die kotssmileys enzo, dat komt over als haat. Altijd wel genieten hoe mensen zich pislink maken op zo'n mooie zaterdagochtend
Nah, is ook wel een prima vent denk ik. Alleen doet 'ie nogal veel teveel aan commentaar, je kunt onmogelijk genoeg weten van ijshockey, basketbal én autosport ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
De enige commentator die ik haat is onze grote vriend Ronald van Dam [ afbeelding ]
Die kon ik wel waarderenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
De enige commentator die ik haat is onze grote vriend Ronald van Dam [ afbeelding ]
Pas je wel een beetje op? In het weertopic krijg je met zo'n opmerking weer ruzie tussern de kampen "WINTERquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die kotssmileys enzo, dat komt over als haat. Altijd wel genieten hoe mensen zich pislink maken op zo'n mooie zaterdagochtend
Leo Driessen niet noemen. Of beperk je het tot autosport?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de vorige F3-race nog in mijn hoofd, als dit net zo saai wordt moeten we toch op een andere manier voor reuring zorgen hier.quote:
Wat dacht je patat/friet discussiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? In het weertopic krijg je met zo'n opmerking weer ruzie tussern de kampen "WINTER" en "Opbokken met die kou" en "Heerlijk, hoe warmer hoe beter
"
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de vorige F3-race nog in mijn hoofd, als dit net zo saai wordt moeten we toch op een andere manier voor reuring zorgen hier.
Het is nog onder de 20 graden, dus het is nog mooi. Daarna is het kutquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? In het weertopic krijg je met zo'n opmerking weer ruzie tussern de kampen "WINTER" en "Opbokken met die kou" en "Heerlijk, hoe warmer hoe beter
"
Honger?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier past maar één plaatje bij.
[ afbeelding ]
Team Zomerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is nog onder de 20 graden, dus het is nog mooi. Daarna is het kutWINTER
Het zou me verbazen of een ziggo moet een samenwerking aangaan met de andere kabelexploitanten zodat ze samen voldoende geld hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Autosport. Andere sporten weet ik doorgaans of niet genoeg van om me aan het commentaar te ergeren, of is het commentaar gewoon dik in ordequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leo Driessen niet noemen. Of beperk je het tot autosport?
1. Je overschat hoe veel Viaplay te besteden heeftquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zou me verbazen of een ziggo moet een samenwerking aangaan met de andere kabelexploitanten zodat ze samen voldoende geld hebben.
En zelfs dan wordt het lastig. Viaplay is recent een samenwerking met DPG media aangegaan en DPG wil meer radio. De slots worden binnenkort weer geveild waaronder 1 nieuwsslot. Daar zijn waarschijnlijk maar twee partijen in geïnteresseerd en zijn het kleine BNR en het grote DPG. Dat zou de samenwerking van viaplay met DPG kunnen verklaren en dan moet viaplay de F1 en andere sporten wel binnenhalen
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:45 schreef heywoodu het volgende:
Even serieus, wil iemand de coureurs even vertellen dat de safety car inmiddels alweer een tijdje binnen is? Er mag geracet worden.
Maar jij kan niet tegen verandering..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Je overschat hoe veel Viaplay te besteden heeft
2. Je onderschat hoe veel Ziggo te besteden heeft
3. Ik snap niks van je logica
Er worden genoeg track limits genoteerdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:45 schreef heywoodu het volgende:
Even serieus, wil iemand de coureurs even vertellen dat de safety car inmiddels alweer een tijdje binnen is? Er mag geracet worden.
Ik heb Viaplay toch wel een kans gegeven. En inmiddels kijkt zelfs mijn vader via F1TV, terwijl z'n Engels niet al te best isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij kan niet tegen verandering..
3. Viaplay kijkt (is de aanname) verder dan alleen het bereik van de beeldbuis....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Je overschat hoe veel Viaplay te besteden heeft
2. Je onderschat hoe veel Ziggo te besteden heeft
3. Ik snap niks van je logica
Het was een 1 of 2, niet 1 en 2. Ik denk dat de meeste F1 kijkers bij Viaplay daar nog zitten voor andere sporten, niemand van wie ik weet dat ze vorig jaar Viaplay hadden voor de F1 heeft nu nog Viaplay. Dus F1 verliezen gaat hen vrij weinig kosten, maar de rechten zijn gigantisch duur voor wat ze ervoor terug krijgen. Ondertussen is Ziggo onderdeel van één van de grootste mediabedrijven ter wereld, en hebben ze de rechten alleen verloren omdat Viaplay dusdanig hoog inzette dat dat gewoon niet te verdedigen was.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
3. Viaplay kijkt (is de aanname) verder dan alleen het bereik van de beeldbuis....
Wat brengt jou er toe dat jij zo overtuigd bent van 1 en 2?
Voor de goede orde: ook als ze al die andere sporten niet hadden zou ik Viaplay nog hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een 1 of 2, niet 1 en 2. Ik denk dat de meeste F1 kijkers bij Viaplay daar nog zitten voor andere sporten, niemand van wie ik weet dat ze vorig jaar Viaplay hadden voor de F1 heeft nu nog Viaplay. Dus F1 verliezen gaat hen vrij weinig kosten, maar de rechten zijn gigantisch duur voor wat ze ervoor terug krijgen. Ondertussen is Ziggo onderdeel van één van de grootste mediabedrijven ter wereld, en hebben ze de rechten alleen verloren omdat Viaplay dusdanig hoog inzette dat dat gewoon niet te verdedigen was.
En dat bieden op rechten geschiedde in 2021 voor het seizoen al begonnen was, dat seizoen heeft de F1 veel groter gemaakt dan het was.
Wij hebben nog Viaplay hoor, dat kijken we nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een 1 of 2, niet 1 en 2. Ik denk dat de meeste F1 kijkers bij Viaplay daar nog zitten voor andere sporten, niemand van wie ik weet dat ze vorig jaar Viaplay hadden voor de F1 heeft nu nog Viaplay. Dus F1 verliezen gaat hen vrij weinig kosten, maar de rechten zijn gigantisch duur voor wat ze ervoor terug krijgen. Ondertussen is Ziggo onderdeel van één van de grootste mediabedrijven ter wereld, en hebben ze de rechten alleen verloren omdat Viaplay dusdanig hoog inzette dat dat gewoon niet te verdedigen was.
En dat bieden op rechten geschiedde in 2021 voor het seizoen al begonnen was, dat seizoen heeft de F1 veel groter gemaakt dan het was.
Jij bent dan ook een apart gevalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ook als ze al die andere sporten niet hadden zou ik Viaplay nog hebben
quote:
Had je geld te veel ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij hebben nog Viaplay hoir, dat kijken we nu.
F1TV hebben we overigens ook. En Ziggo Sport (betaaldeel).
"Had" is dan wel goed gekozenquote:
Misschien heeft ze wel een rijke vriendquote:
Goed naar Hugo geluisterd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een rijke vriend
Die link is volledig onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taall(...),van%20grinden%3A%20'malen'.
Op FOK! weten we wel beterquote:Grind is de oudste vorm. Het komt van grinden: ‘malen’. Pas na de zeventiende eeuw is de betekenis ‘kleine kiezelstenen’ ontstaan. Het woord is verwant aan het Engelse to grind (‘malen’) en het Latijnse frendere (‘fijnwrijven’).
De vorm met t is waarschijnlijk ontstaan doordat grind geen meervoud heeft; we kennen daardoor alleen maar een vorm waar we de t op het eind horen. Velen zijn die t ook gaan schrijven. Dit is niet gebeurd bij een woord als hond: omdat we daarvan ook vaak het meervoud honden horen, is de d in het enkelvoud behouden.
Naast grinden (‘met grind bestrooien’) bestaat de uitspraak- en spellingvariant grinten.
Dátquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een rijke vriend
Zit hij ook hier op FOK!?quote:
Zekerquote:
Dan heb ik wel vermoeden wie het isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker
Hij zit zelfs in dit topic![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik wel vermoeden wie het is
En dan samen op de bank zittenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker
Hij zit zelfs in dit topic![]()
Nattekat en Whiskers (nota bene inclusief kat als UI), ik had het moeten wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik wel vermoeden wie het is
En dan dit doenquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat en Whiskers (nota bene inclusief kat als UI), ik had het moeten weten
Je hebt de hint nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat en Whiskers (nota bene inclusief kat als UI), ik had het moeten weten
Nu wel en mind = blownquote:
Weet Sainz alles vanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Tijdstraffen bij safety car finishes, altijd leuk.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Godver, ik mis weer hints.
Dit kan mijn zaterdagochtendhoofd niet aan
Flauw zegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:49 schreef Starflyer het volgende:
MP Motorsport heeft een protest ingediend tegen Van Amersfoort Racing in de F2. Blijkbaar was er iemand die deed wat hij niet mocht doen.
https://www.fia.com/sites(...)0MP%20Motorsport.pdf
Wat een gelul weer, het is gewoon nat, niet bizar nat ofzo...quote:
Maar het is helemaal niet gruwelijk natquote:
Dat krijg je ervan als je de hints niet snapquote:
Maar wat nou als er een botsing gebeurt? Dat mag niet meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een gelul weer, het is gewoon nat, niet bizar nat ofzo...
Hey, IK heb die oproep niet nodigquote:
Ik zat gewoon niet op de tijd te lettenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, IK heb die oproep niet nodig
Maar Cordeel rijdt voorop, dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat nou als er een botsing gebeurt? Dat mag niet meer tegenwoordig.
Dus heb ik er JUIST voor gezorgd dat je alsnog op tijd was he?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat gewoon niet op de tijd te letten
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Cordeel rijdt voorop, dus dat valt wel mee denk ik.
Nederlanders en Belgen zijn goed in de regen volgens Allardquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
Cordeel die sneller rijdt dan Hauger
Live timingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zie je dat 15 seconden eerder
Nope. Hij pakt zijn 6e plekje terugquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Hij pakt zijn 6e plekje terug
Die dacht ik ben nog niet in beeld geweestquote:
GMTAquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ah ja, Nissany wilde nog even in beeld
Krijgt vast nog 10squote:
Denk het ook, volgens mij was in de F1 ook zo'n straf uitgedeeld dit seizoenquote:
Gewoon gelijk door naar Mercedes en Hamilton eruit geschoppenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar dus Vesti naast Albon bij Williams.
Ook goed. Dan staat Williams ook niet meteen zo erg voor lul dat ze hun eigen acedemy rijder vervangen door eentje van Mercedesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon gelijk door naar Mercedes en Hamilton eruit geschoppen
Hebben ook de meeste ervaringquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Vesti en Voorstoel laten hier wel zien dat ze toch een klasse boven de rest staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
De F1 zou er wel beter op wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon gelijk door naar Mercedes en Hamilton eruit geschoppen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ook de meeste ervaring
Is al hun derde jaar.Vesti zit toch pas in z'n tweede jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oh ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vesti zit toch pas in z'n tweede jaar?
Straks ga viaplee waarderenquote:Op zondag 4 juni 2023 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Dit Nederlandse commentaar doet me denken aan Ronald van Dam.
Voorspellende gave heb ikquote:
Hebben ze daar nog 3g ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Valt nog niet mee, dat race kijken vanuit de trein. Om de haverklap is de verbinding weg
Dit had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Valt nog niet mee, dat race kijken vanuit de trein. Om de haverklap is de verbinding weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |