FIA-prutsers.quote:
Die heeft z'n hoofd al helemaal bij Le Mans natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Allard is er maar één dag per jaar waarop je in Monaco kunt winnen. Allard heeft een geheugen dat niet verder dan één dag terug kan gaan, kennelijk.
Als het 1 dag (24 uur) terugging dat wist hij dat het er 2 zijn in de F2 en F3quote:Op zondag 28 mei 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Allard is er maar één dag per jaar waarop je in Monaco kunt winnen. Allard heeft een geheugen dat niet verder dan één dag terug kan gaan, kennelijk.
Nou ja, die sprint is natuurlijk maar een neprace.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het 1 dag (24 uur) terugging dat wist hij dat het er 2 zijn in de F2 en F3
De naam van het kampioenschapquote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je dan Italië zei?
Een van de vele crashes in Spa dit weekeinde, maar dit was wel de stevigste. Hoewel de meervoudige koprol van Viktoria Blokhina er ook mocht zijn (even na 5:00):quote:
Die Singaporees: Christian Ho voorzie ik een glansrijke carriere in Indycar met zo'n naamquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Het Spaans F4-kampioenschap reed afgelopen weekeinde op Motorland Aragon, waar de grote ster van het weekeinde Enzo Deligny heette. Net vijftien jaar, Red Bull-junior en tamelijk internationaal: geboren in Shanghai, Chinese moeder en Franse vader, spreekt Engels, Chinees en Frans vloeiend en woont in Italië, waar hij de taal ook al prima begint te spreken.
Een bijzondere jongeman dus, die in zijn allereerste autosportweekeinde op Spa 22e, 4e en 16e werd. Dit keer dus een enorme stap vooruit: hij won de openingsrace op Aragon, weliswaar wat geholpen door een tijdstraf van twee seconden voor de Singaporees Christian Ho, die vlak voor hem over de finish reed - de Deen Noah Strømsted werd derde. In race twee pakte Ho wel daadwerkelijk de winst, voor Deligny en de Franse Spanjaard Theophile Naël, die op zijn beurt de derde race won. Daarin werd Deligny opnieuw tweede, voor Matteo De Palo uit Italië - Ho finishte niet.
De Braziliaan Pedro Clerot - 1e, 1e en 2e in Spa - blijft aan de leiding, maar Naël, Ho en nu ook Deligny staan prima in de buurt.
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_F4_Spanish_Championship
https://www.youtube.com/@:F4SpanishChampionship/streams
De F1-site heeft meestal de correcte informatie wel:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft https://nl.motorsport.com/fia-f3/schedule/2023/ verkeerd staan.
Stond zonet 9:55
Kees Koning?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wie verzorgt het Nederlandse commentaar?
Dat interesseert toch niemand? F1TVquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wie verzorgt het Nederlandse commentaar?
Die staat standaard op Nederlandsquote:
Zoals Olav?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat standaard op Nederlands
En dan luister ik toch even twee tellen voor of het een goede commentator is. Maar ik heb echt het idee dat die allemaal bij Ziggo en RTL zijn achtergebleven.
Daar erger ik me dood aanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Zorro het volgende:
Overigens: Ik hoop dat ze dit NOOIT gaan invoeren bij de F1. Die debiele nikszeggende interviewtjes tijdens de opwarmronde.
Ik zie het bolletje nietquote:
Dit doen ze in Amerika bij de Indy, en de Indy doet het beter dan de F1 daar, dus dat zal wel gaan komen ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Zorro het volgende:
Overigens: Ik hoop dat ze dit NOOIT gaan invoeren bij de F1. Die debiele nikszeggende interviewtjes tijdens de opwarmronde.
Da's jammerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat standaard op Nederlands
En dan luister ik toch even twee tellen voor of het een goede commentator is. Maar ik heb echt het idee dat die allemaal bij Ziggo en RTL zijn achtergebleven.
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklassesquote:
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terugquote:
Daar ging het niet over. Maar ok: Ronald van Damquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklasses
Ronald van Dam hadden we toenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklasses
Beetje een nepliefhebber
Nou, we gaan het volgend jaar zien. Zal Ziggo mee gaan bieden, vraagteken, puntkomma, uitroepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Was Ronald van Dam degene die altijd met Meindert van Buuren zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |