Ga het nou niet jinxenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Zal wel weer een rode vlag flopshow worden.
100 euro dat hij eigenlijk ultrapaars wou zeggen maar dat contractueel niet mag.quote:
Lolquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:09 schreef vosss het volgende:
[..]
100 euro dat hij eigenlijk ultrapaars wou zeggen maar dat contractueel niet mag.
Ja wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:09 schreef bedachtzaam het volgende:
Je zal maar vergeten te zijn Ocon te wisselen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij heeft Max de muur 3x geraakt
Het wordt spannend of Max met 30 of 25 seconden voorsprong wintquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:12 schreef ReplaR het volgende:
Ben bang dat deze kwalificatie spannender is dan de race morgen.
Echt héquote:
Je moet ze niet te hard rakenquote:
Ja het was precies de goede hoek zoals hij die daar raakte.quote:
ok, doeiquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op naar het Borrusia Dordmund topic
Monaco Q, Giro ontknoping, Bundesliga ontknoping, dit is niet bij te houden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op naar het Borrusia Dordmund topic
Bijna jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Dus het was bijna Max die de traditionele rode vlag veroorzaakte.
Dan hebben we dit weekend niet eens de Monegaske regiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:15 schreef Evenstar het volgende:
Fijn ook dat wij wat mooie herhalingen krijgen ... flutregie.
Och Ik verwacht dat Max wegrijdt en we hem amper zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:15 schreef PS. het volgende:
Had Alonso het ook wel gegund, of Ocon voor de eerste startrij. Max weer op pole is op dit circuit ook helemaal niet leuk voor de race. Maar uiteraard wel heel sterk gedaan van Max.
Hangt van de weervoorspellingen afquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:16 schreef Ferry_76 het volgende:
En na deze geschifte kwali morgen weer een effing saaie race..
En wie staat er op pole?quote:
wtfquote:
Nooit gehoord van live timing?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zit in Monaco om te weten wanneer 'live' is?
Indien droog. Maar dan nog zullen er vast SC momenten zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Och Ik verwacht dat Max wegrijdt en we hem amper zien
Vanaf plek 2 wordt het dan wel leuk.
Britten worden hitsig als ze dit lezenquote:
Er zat hier iemand te klieren door de resultaten van de LT alvast te verklappen, dat is pas echt kansloos.quote:
Leclerc zal zelf wel weer crashen, die heeft nog nooit geluk gehad op z'n thuiscircuit.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:17 schreef 3rr0r het volgende:
Charles durft niet te zeggen 'I need Max to crash'
Hitsig is niet het juiste woordquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Britten worden hitsig als ze dit lezen
Mag gewoonquote:
Racemoment van de eeuwquote:
Tedje?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:19 schreef Evenstar het volgende:
100% dat ergens een Brit gaat posten dat ze zijn pole moeten afpakken, omdat hij eigenlijk buiten de baan was gekomen als er geen muren hadden gestaan.
Niet meerquote:
A shame, not a disgrace.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:20 schreef SiGNe het volgende:
hoorde je dat? Alonso vindt het een schande dat Max op pole staat!
Max is netjes binnen de baan gebleven door die murenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:19 schreef Evenstar het volgende:
100% dat ergens een Brit gaat posten dat ze zijn pole moeten afpakken, omdat hij eigenlijk buiten de baan was gekomen als er geen muren hadden gestaan.
Er zijn altijd kleutersquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zat hier iemand te klieren door de resultaten van de LT alvast te verklappen, dat is pas echt kansloos.
Voor het ophouden van Lando Norrisquote:
CURSED.quote:
FIA heeft de muren daar neergezet om Max te helpen natuurlijk. All being manipulated manquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max is netjes binnen de baan gebleven door die muren
Kan je ook gelijk zien op hij gepoept en plast heeft in zijn overalquote:
Het is wel een beetje zoals men reageert als Hamilton ergens een gelukje heeftquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA heeft de muren daar neergezet om Max te helpen natuurlijk. All being manipulated man
Zeker wel. Geen onverdienstelijk coureur zelf hoor.quote:
True truequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zoals men reageert als Hamilton ergens een gelukje heeft
Vrij duidelijk ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijker ga je ze niet krijgen. Dag Leclerc.
Waar moet die heen dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geil. Benen waar maar geen eind aan komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef Perox het volgende:
Die Sharapova, dan ben je zo lang en dan trek je ook nog effe hakken aan van 20 cm
Naar rechtsquote:
Misschien is ze inmiddels Monegask of zo?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Geil. Benen waar maar geen eind aan komt.
Maar zijn Russen niet verboden?
5 plaatsen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:25 schreef Sally het volgende:
Wat zal LEC kunnen krijgen aan straf, voor ophouden NOR?
Je weet dat de ideale lijn helemaal links is?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zit al helemaal links, beter dan de binnebocht
Gridstraf waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:25 schreef Sally het volgende:
Wat zal LEC kunnen krijgen aan straf, voor ophouden NOR?
Neequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat de ideale lijn helemaal links is?
Die had of gas moeten geven , en dan rechtdoor aan het einde , of voor de tullen zijn gas moeten los laten , maar niet in de tunnel.quote:
Lijkt me eerlijk gezegd ook ja, als hij rechts was gaan rijden zat hij mogelijk in de remzone op de lijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zit al helemaal links, beter dan de binnebocht
Neem aan dat het strafseconden worden, en niet plaatsen...quote:
5 seconde boven op z'n kwali-tijd?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem aan dat het strafseconden worden, en niet plaatsen...
Maar: niet zeker van hoor. Vandaar mn vraag
DIT!quote:
Ehm... laten we het hopen...?quote:
We gaan het afwachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de pole ronde.
Hier had Leclerc dus net iets eerder naar binnen gemoeten, maar ik weet ook niet wat er voor hem reed, misschien is hij wel net gepasseerd? Dan is het ook wel lastig.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leclerc rijdt precies daar, in het midden.
Reed niemand anders.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Hier had Leclerc dus net iets eerder naar binnen gemoeten, maar ik weet ook niet wat er voor hem reed, misschien is hij wel net gepasseerd? Dan is het ook wel lastig.
We blijven gewoon anti Monaco, weg met die GP!!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:33 schreef mikieu het volgende:
Prachtige dag. Zo moet de kwalificatie zijn!
DTS fan gespot.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
We blijven gewoon anti Monaco, weg met die GP!!
Zeer nette kusjesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ULTRA CLOSE TO THE WALLquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat zei ik: 3x de muur geraaktquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Kon je inderdaad lang op wachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:41 schreef beantherio het volgende:
Het was een geweldige kwalificatie maar tegelijkertijd laat het ook zien hoe idioot het is om hier te racen. Het wachten was op een crash: vooral in q3.
Die is er wel. Maximum tijd is 1:24 tussen SC lijn 2 en SC lijn 1 volgens de event notes.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:38 schreef PS. het volgende:
Ik snap sowieso nooit zo waarom er niet een minimumsnelheid is bij de kwalificatie, je zag ook bij Verstappen in de laatste ronde die er ook 3-4 voorbij ging wat een gigantisch snelheidsverschil er dan is. Natuurlijk, om niet in de bochten dwars te zitten, maar dat verschil is zo groot...
Nou is dat op normale circuits niet zo'n probleem, maar op dit circuit is het wel link hoor.
Er leek een flinke deuk in een van de velgen te zitten. Sliden langs de muren is hier echt een tactiek lijkt het.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Perez doet dit beter, met meer overgavequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:40 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez doet dit beter, met meer overgave
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez doet dit beter, met meer overgave
Dit is trouwens totaal niet zoals het lijkt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, er is een reden dat het onderzocht wordt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu dat moment van Leclerc. Het hangt er vanaf in wat voor soort ronde Norris zat. Het kan hem best straf opleveren
Ga jij eens snel in de hoek staan met puntmuts op.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
We blijven gewoon anti Monaco, weg met die GP!!
Zo rij ik hem op de sim ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Niet teveel risico nemen en hij pakt sowieso punten op Checo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Max zal heel goed moeten starten met de oude vos achter hem, ook al is het maar kort naar bocht 1. Dat starten gaat nog niet heel lekker dit seizoen.
@Perezquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Is het geen tracklimits om te proberen door de reclameborden heen te rijden?
Tja, als je over de limiet heen gaat ga je kapot.....quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Is het geen tracklimits om te proberen door de reclameborden heen te rijden?
Nou helemaal niets wil ik niet zeggen. Maar het is een goede om als 2e rijder te hebben. Hongerig naar meer en goed genoeg om er te staan als er iets met de eerste rijder gebeurd. Beter als Bottas in zijn Mercedes jaren imo.quote:
quote:Ik denk dat we de op één na beste positie op de startopstelling hebben, en laten we daar het meeste van maken.
Prima toch? Ik verwacht een leuke race en ook wel dat ze elkaar heel laten.quote:
Aangezien ze in hun hoofd hebben samen een LMP1 veld op te gaan vegen lijkt me dat geen onredelijke verwachtingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima toch? Ik verwacht een leuke race en ook wel dat ze elkaar heel laten.
Hij komt uit Monacoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Al iets bekend over Leclerc?
Als ik langs wat weersites surf, wordt er gemiddeld gezegd kans van 20% op een buitje eind van de middag.quote:
En, nothing just a insjidentquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij komt uit Monaco
Hij rijdt voor Ferrari
Zijn voornaam is Charles
De laatste sector was echt een gevalletje "disengage all safety measures".quote:
Ze durven echt niet meer te straffen tegenwoordig, manmanman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |