Een of ander stratencircuit of zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof de F2 op een circuit rijdt waar inhalen lastig is.
Klinkt wel als een echt stratencircuit dan. Wat anders dan die troep waar de F1 tegenwoordig rijdt met hele lange rechte stukken enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een of ander stratencircuit of zo.
De twee rechte stukken die ze hadden, Daar zat ook nog zo'n lange bocht in, dus echt recht was het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een echt stratencircuit dan. Wat anders dan die troep waar de F1 tegenwoordig rijdt met hele lange rechte stukken enzo
Ik kom er iedere dag weer achter dat weerberichten maar weinig accuraat zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Sam Collins vertelde dat maar liefst 3 lokale meteo diensten allemaal iets anders voorspellen voor de racetijd van morgen.
8% kans, 80% kans en 40% kans op regen (als ik het goed onthouden had).
Sowieso lijkt het me lastig voorspellen in een Mediterraan zeeklimaat als er zowel een hoge druk als lage druk gebied "dichtbij" liggen.
Morgen maar 'live' meekijken
Geen paniek. Rocketship fuel doesn't melt steel beams.quote:
misschien wint Stroll welquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
Gezien het lijstje in de OP zou Perez deze moeten winnen
Die zou Italië hebben gewonnen, nu is Max weer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, Verstappen. Vorige race was voor Perez volgens het lijstje in de OP. Dat die niet doorging doet er niet toequote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zou Italië hebben gewonnen, nu is Max weer.
Hoogste tijd voor..... 🍺 en 🥜🥜quote:
Voor op te eten natuurlijk !quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit gebeurt, neem ik een Stroll UI.
Leuker voor de race als Max niet vooraan start. En Hamilton verwacht ik wel wat van door de nieuwe updates. Heb de training overigens niet gezien...quote:
Allemaal siliconen.quote:
Poah.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leuker voor de race als Max niet vooraan start. En Hamilton verwacht ik wel wat van door de nieuwe updates. Heb de training overigens niet gezien...
Als zijn auto weer geland is...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
. En Hamilton verwacht ik wel wat van door de nieuwe updates. Heb de training overigens niet gezien...
In een jasje van bierbeslag?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kabeljauwtje![]()
[ afbeelding ]
Naast kibbeling en vissticks de enige vis die ik lust
lekker manquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kabeljauwtje![]()
[ afbeelding ]
kan mooi zijn, maar niet die ballonnen.quote:
Booh ik krijg honger!quote:
Zou dan ook voor het eerst zijn dat ik iets goed voorspel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit gebeurt, neem ik een Stroll UI.
🤞quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat Lewis weer de muur te hard kussen?
Kibbeling is toch ook kabeljauw?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kabeljauwtje![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je heg goed hebt. Puur voor de nieuwe UI van @Nattekatquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou dan ook voor het eerst zijn dat ik iets goed voorspel.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heg goed hebt. Puur voor de nieuwe UI van @:nattekat
Banker lapje zetten dan doorrrrrrrr naar q2quote:
Kabeljauw is de duurste en beste. Heekfilet de goedkoopstequote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig iig niet echt meer, koolvis eerder.
Door een Ferrariquote:
Q1 is gewoon druk op de baan, dus banker lapje zetten is handigquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:05 schreef Perox het volgende:
Track evolution is nog wel van belang misschien dus banker lapje misschien niet genoeg.
Oorspronkelijk wel, de lippen en kelen om precies te zijn maar tegenwoordig vrijwel alleen koolvis. Verdienen ze goed aan.quote:
Die weet wanneer hij moet piekenquote:
Haring met ketchup? @Van_Poppelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Wel nog gewoon een haring uit de staart gegeten op de markt vandaag. Zoals iedere week.
Nou, ik denk het niet meer. PER verpest het.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heg goed hebt. Puur voor de nieuwe UI van @:nattekat
Beetje jammer dit.quote:
Lijkt me niet. Je hoorde op de onboard Max wel lachen toen hij het nieuws door kreeg maar dat materiaal zullen ze wel verwijderd hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe gaan Mexico en Perez hier RBR de schuld van geven?
Hij wil sneller zijn dan Max en gaat dat overcompenserenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
Na 3 oefensessies zo te hard erin gaan daar...
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, tussen de F2 en de kwali nog even 18 kilometer gefietst
Zou me verbazen als dat lukt...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Monteurs moeten flink aan de bak om Q2 nog te halen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je hoorde op de onboard Max wel lachen toen hij het nieuws door kreeg maar dat materiaal zullen ze wel verwijderd hebben.
[/kravitz]
De charme van Monaco.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef PS. het volgende:
Eens kijken of Perez een beetje kan inhalen morgen.
Een monaco race van Max terugkijken of hoe hij moet inhalenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, die gaat een moeilijke race tegemoet
Its A Bold Strategy Cotton, Lets See If It Pays Off For Emquote:
Is dat niet verzinsel van Kravitz?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Je hoorde op de onboard Max wel lachen toen hij het nieuws door kreeg maar dat materiaal zullen ze wel verwijderd hebben.
[/kravitz]
Niet meer rennen voor de T-car, R.I.P. in peacequote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Monteurs moeten flink aan de bak om Q2 nog te halen.
Als je het in Q3 doet oké, maar nu zoveel risico...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij wil sneller zijn dan Max en gaat dat overcompenseren
Verzinsel van een verzinsel van Kravitz.quote:
Sainz ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:12 schreef PS. het volgende:
Verstappen kan ook nog crashen jongens. Jullie jinxen het wel hard in elk geval.
1000 euro dat ie de schuld gewoon bij zichzelf legtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
Voor hoeveel wedden dat het volgens Checo niet aan Checo ligt
En iedereen kan crashen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:12 schreef PS. het volgende:
Verstappen kan ook nog crashen jongens. Jullie jinxen het wel hard in elk geval.
Pakt of haalt?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:14 schreef DeeBee het volgende:
AlS De VrIes NoG PerFeCt RiJdT DaAn PakT HiJ Q2
Waarom doe je jezelf dat Viaplee commentaar aanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:14 schreef DeeBee het volgende:
AlS De VrIes NoG PerFeCt RiJdT DaAn PakT HiJ Q2
Doordat Max zo voorgetrokken wordt door RBR, moet Perez veel meer over de limiet gaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe gaan Mexico en Perez hier RBR de schuld van geven?
Dit graag in het Viaplay topicquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dat Viaplee commentaar aan
Ik weet niet of Viaplay die echt uit braakte, maar er mag nog wel wat bij voor Nyck. Yuki lijkt alweer te snel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dat Viaplee commentaar aan
Met een doekje?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Als Perez morgen toch nog een podium pakt, neem ik mijn pet af
Fijn voor je knul.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Je zit in Monaco om te weten wanneer 'live' is?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef Dauthi het volgende:
De delay tussen live en F1tv wordt iedere race groter.
Dit is gewoon nog een bankerlap. Je denkt toch niet echt dat Zhou sneller is dan RB?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik weet niet of Viaplay die echt uit braakte, maar er mag nog wel wat bij voor Nyck. Yuki lijkt alweer te snel.
Nattekat neemt dan een Perez UI de komende weken heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Als Perez morgen nog een podium pakt post ik hier nooit meer, die durf ik wel aanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Weigerende linkervoetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:17 schreef Perox het volgende:
Misschien toch wel mechanisch? Het ziet er zo gek uit die crash? Weigerende remmen?!
Regen?...wie weet?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Niet op een bootje?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt me echt goddelijk om eens hier op een tribune te zitten.
Dat is te duur, dan ben ik aan het balen dat ik zo veel geld heb uitgegeven.quote:
Mwa, ik zou blij zijn dat ik zo veel geld hadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is te duur, dan ben ik aan het balen dat ik zo veel geld heb uitgegeven.
Nou ja, als je eenmaal van die boot af komt heb je geen geld meerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, ik zou blij zijn dat ik zo veel geld had
Niet eensquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Friesland is geen Nederland.
Waarom moet ik dan belasting betalen aan de Nederlandse staat?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Monaco/Limburg/België wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hoopt dat Sargeant een blindedarmontsteking krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:24 schreef DeeBee het volgende:
Mick die daar nu als koorknaapje moet staan na Nyck
en dan zien we niet eens wat die achter de schermen moet doen bij Toto.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:24 schreef DeeBee het volgende:
Mick die daar nu als koorknaapje moet staan na Nyck
Sinds de crash van Latifi inderdaadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gaat niet zo lekker sinds die crash.
quote:
Watquote:De klootzak van Checo Pérez stapt op het jacht om de aanhankelijke meisjes van Monaco 2022 te ontmoeten:
Hij rijdt op de baanquote:
Nu wel idd.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |