Betalen voor F1TVquote:
Flashback naar de McLaren (?) die uit een kraan donderde tijdens de historische race een paar jaar geleden.quote:
Zat er de hele tijd best goed bij eigenlijk en heeft op het laatst door 1 klein foutje van zichzelf, verkeer, vsc en rode vlag geen snelle ronde meer kunnen rijden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:34 schreef Martinello het volgende:
Hele knappe 20ste plaats voor onze Nyck.
Gruwelijk natquote:
Ze verzinnen de gekste dingen voor de gewone man met een bierbuik, kalend en een te strak Red Bull shirt.quote:
Ze mochten het zwembad niet vullen met waterquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze verzinnen de gekste dingen voor de gewone man met een bierbuik, kalend en een te strak Red Bull shirt.
Lewis de muur inquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zit op een verjaardag, watskebeurt
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:49 schreef DKUp het volgende:
Is er een GIF’je dat de wagen bijna het hoge gebouw in gaat?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:49 schreef DKUp het volgende:
Is er een GIF’je dat de wagen bijna het hoge gebouw in gaat?
Er zat geen water in het zwembad dit jaar, ivm de algemene watertekorten in Monaco.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze verzinnen de gekste dingen voor de gewone man met een bierbuik, kalend en een te strak Red Bull shirt.
* Nattekat kijkt met een schuin oog naar die grote zee waar dit zwembad op ligtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zat geen water in het zwembad dit jaar, ivm de algemene watertekorten in Monaco.
edit: al gezegd![]()
![]()
We horen zo vaak dat Hamilton een zeldzame fout maakt dat die fouten wel extreem zeldzaam moeten zijn.quote:
Onzin. De inwoners iets meer belasten dan kun je dat watertekort wel weer op peil brengen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zat geen water in het zwembad dit jaar, ivm de algemene watertekorten in Monaco.
Kan je vinden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Onzin. De inwoners iets meer belasten dan kun je dat watertekort wel weer op peil brengen.
Sam Collins vertelde dat maar liefst 3 lokale meteo diensten allemaal iets anders voorspellen voor de racetijd van morgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:52 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ilmeteo zegt geen regen
https://www.ilmeteo.it/meteo/Montecarlo/amp/1?1h
Die kans krijg je niet vaak.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:19 schreef Starflyer het volgende:
Mooi uitzicht op de vloer van Mercedes
[ twitter ]
Volgens mij werd er vorig jaar ook geen regen voorspeld. Tot bij de start ineens de hemel open scheurde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Sam Collins vertelde dat maar liefst 3 lokale meteo diensten allemaal iets anders voorspellen voor de racetijd van morgen.
8% kans, 80% kans en 40% kans op regen (als ik het goed onthouden had).
Sowieso lijkt het me lastig voorspellen in een Mediterraan zeeklimaat als er zowel een hoge druk als lage druk gebied "dichtbij" liggen.
Morgen maar 'live' meekijken
Ziet er wel flexibel uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:19 schreef Starflyer het volgende:
Mooi uitzicht op de vloer van Mercedes
[ twitter ]
Mooi op tijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb VT3 gemist, maar ik ben er nu voor de kwalificatie.
Net nog F2 sprintrace gekeken. En wat ik gezien heb, Verschoor was sneller dan zijn voorganger, maar kon er niet voorbij.quote:
Alonso P8?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn kwali voorspelling
1. Verstappen
2. Stroll
3. Perez
4. Leclerc
5. Norris
6. Sainz
7. Hamilton
8. Alonso
9. Bottas
10. Ocon
11. Zhou
12. Albon
13. Tsunoda
14. Piastri
15. Magnussen
16. Gasly
17. Hulkenberg
18. Russell
19. Sargeant
20. De Vries
Klinkt alsof de F2 op een circuit rijdt waar inhalen lastig is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net nog F2 sprintrace gekeken. En wat ik gezien heb, Verschoor was sneller dan zijn voorganger, maar kon er niet voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |