Volgens mij ging het idd over Wendy en iets wat niet klopt?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:51 schreef Ebinas het volgende:
Tx! @:Puzzie
Gaat het nu op 2 over Wendy? Wil Wendy ook stoppen met roken?
Ja, er is/wordt iets in gang gezet zo lijkt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij ging het idd over Wendy en iets wat niet klopt?
Echt ik heb hier een heel raar gevoel bij
Het is al in gang gezet , afgelopen dinsdag ..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, er is/wordt iets in gang gezet zo lijkt.
Maar niet pretttig.
Nu ook weer aan die tafel net
Is er een keuze dan? De ene heeft twee kinderen en op de ander is ie smoorverliefd!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:51 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben benieuwd voor wie die womanizer Jasper kiest voor Wendy of Wanda ik vind Wendy een mooie vrouw Wanda heeft een hamsterkop
Ik snap geen hol meer van Babsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:59 schreef Puzzie het volgende:
Bep:' Ineens zat ze in de mutshoek en dacht ze van 'nee'
Goh van de week zag ik een gesprek tussen Zoe en Bep en toen vond Bep het nog bedenkelijk dat Zoe over de drinkers en rokers sprak alsof ze geheelonthouder was en de drinkers fout
Maar nu zegt Bep eigenlijk datgene waar ze Zoe op aansprak
Welke woorden staan er op die achterlijke verbodlijst? Mag deze er dan meteen aan toegevoegd worden!quote:
Dit gedrag maakt haar alleen maar lelijker in beeldquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Babette dat ze thuis ook niet iedere dag drinkt, soms twee weken niet.
Babette moet oppassen dat ze niet altijd zo in beeld wordt gebracht want zo is ze niet ( zegt ze)
NOu Babs te laat
Nu is ze bang dat ze daar alleen mee geassocieerd wordtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap geen hol meer van Babs
Nu zegt ze weer ik heb tot het 100dagen feest het alleen maar over drank gehad
nou dat, die zit zich een pot belachelijk te maken...doorzien die mensen dat niet, of wordt dar weer achteraf over gemompeld?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:03 schreef pingu66 het volgende:
Wie kocht er whiskey 2x ,rosé prosecco kratten bier wijn kaasjes worstjes en had de grootste bakkes over de rookstelling (ik heb geen doel hier gehad en ik wil roken( en nu heiliger dan de paus beweren dat het ordinair is.====> BABBEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |