Niet erg creatiefquote:Op maandag 29 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.
Bedankt.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.
Slimme strategie. Potje duurt uren.quote:
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?quote:
Dan ken je het.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?
Scrabble. Maar dan populair in de tijd dat elke app zo'n beetje nieuw was.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar is dit niet een of ander bejaardenspelletje?
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland is wonen en werken in Parijs na je studie niks voor jou?
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.
Bidden wel vaakquote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf is er in parijs? zit vol met Afrikanen en berberapen en dat soort volk. Heb ik niks mis mee. De gewone Fransman kan je daar niet vinden.
Alleen is de gemiddelde Afrikaan of Berber niet pretentieus. Nu de Fransen nog.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jinxquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Bijna penalties bij Barnsley - Sheffield wednesday
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Maat. 7 van de 11 van 'het eredivisie elftal van het seizoen' komen uit Rotterdam. Je reactie??quote:Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit heeft een ultiem goed doel.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
Kan iemand hier een gifje van maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op maandag 29 mei 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft een ultiem goed doel.
Wie hoop jij dat er volgend seizoen voor de groep staat?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
Al hoop ik wel dat over een jaar iedereen Heitinga bijna vergeten is. Het aantal Feyenoordsupporters dat heel erg graag wil dat hij blijft, zegt wel genoeg.
Ik weet het allemaal niet meer, maar slechter dan dit kan bijna niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er volgend seizoen voor de groep staat?
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen gaat brengen, op dit moment ben ik er nog niet gerust op. Ik vraag me vooral af waar die Duitser allemaal mee aan komt zetten.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij conformeert je maar gelijk aan het spel van Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |