Nee, eigenlijk niet, voor mij was het seizoen al verloren na Feyenoord thuis, dus slecht of nog slechter maakt niet zoveel uit.quote:
Het is ook wel echt een dubbeltje op z'n kant voor beide ploegen morgen qua tegenstander die je treft.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, voor mij was het seizoen al verloren na Feyenoord thuis, dus slecht of nog slechter maakt niet zoveel uit.
Het is wel grappig dat PSV ook moet, die dachten dat het al binnen was, Ajax was vorige week wel goed maar dat zegt dit seizoen heel weinig, we zien wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een dubbeltje op z'n kant voor beide ploegen morgen qua tegenstander die je treft.
In elk geval wel een leuke apotheose van dit saaie voetbalseizoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat PSV ook moet, die dachten dat het al binnen was, Ajax was vorige week wel goed maar dat zegt dit seizoen heel weinig, we zien wel.
De Feyenoorders zullen wel genoten hebben, ik wel heel weinig dit keer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In elk geval wel een leuke apotheose van dit saaie voetbalseizoen.
Ik heb een kaarsje voor jou/jullie branden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag m'n cluppie laatste wedstrijd van seizoen. Bij winst geen degradatie.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb een kaarsje voor jou/jullie branden.
♫ ALMKERKSE BOEREN ZIJN VIES, ZE STINKEN NAAR POEP EN NAAR PIES !! ♫
Tot morgen. Dit niveau trek ik niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 707 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is écht niveauloos.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 707 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Tot over een uur (laten we eerlijk zijn, het is niet dat je wat anders te doen hebt)quote:
Tot morgenquote:
Kut, is je moeder overleden ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot over een uur (laten we eerlijk zijn, het is niet dat je wat anders te doen hebt)
Hoelang ben jij er eigenlijk nog nog? Koffer al ingepakt?quote:
Hoelang is een Chinees.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoelang ben jij er eigenlijk nog nog? Koffer al ingepakt?
Te kleinquote:
Je bent de beste!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
Woordle 707 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 503 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote: