Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook weer zonde, je kan er vast andere dingen mee doen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?
Hhmm, waar kan je dat kopen? Vast niet in Nederlandquote:
Probeer het eens uit andersquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?
Steeds harder,steeds sneller.quote:
Je kan een hoop rare dingen zeggen,quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit anders
Al weet ik niet hoe dat vriest met de alcohol.
In badpak?quote:
Daar gaat mijn eetlust.quote:
Nu heb je geen zin meer in broodjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt ik heb nu fout gegeten erst stück
taart en mutti makt brodjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Spoiler gvd.quote:
Done.quote:
Haar statement was wel lief.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijf ziet er prima uit. Maar die harses..
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Kan echt een hoop hebben,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hier kreeg ik kotsneigingen van
stupidity has become as common as common sense was before
Ik ben tegen sencuur maar ik vind dat dit soort plaatjes verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan echt een hoop hebben,
maar hier kreeg ik kotsneigingen van
Ging over een foto van de dochter van Constantijn.quote:
Wat een hoop gezeik om niets was dat zegquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging over een foto van de dochter van Constantijn.
Oh, eigenlijk nergens over dus. (Ik ken die foto niet, geen behoefte aan ook)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt de 40+ sc wel. Ook gezeik om niets.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een hoop gezeik om niets was dat zeg
Wat marcb dus post.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk nergens over dus. (Ik ken die foto niet, geen behoefte aan ook)
Echt niets mis met die foto.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk nergens over dus. (Ik ken die foto niet, geen behoefte aan ook)
Dat van het perfecte plaatje?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Ah zo. Zeiken is een hobby voor sommigenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niets mis met die foto.
Het gezeik ging erover dat een lid van de Koninklijke familie die foto online had gezet
Dit was alleen op nationale tv in een of ander programma over het koningshuis.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah zo. Zeiken is een hobby voor sommigen
Die Eloise lijkt me een leuke dame.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was alleen op nationale tv in een of ander programma over het koningshuis.
Jammerlijk gezeik.
Niks mis mee idd..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Eloise lijkt me een leuke dame.
Geen idee, zie haar zo heel nu en dan voorbij komen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Eloise lijkt me een leuke dame.
Echt overdreven gedoe iddquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zie haar zo heel nu en dan voorbij komen.
Snap alleen echt die ophef niet. Moet ze helemaal zelf weten of ze met een badpak op social media komt. Als het nou in dr kale poes is oke, dan is het misschien anders.
He Monique...quote:
Gevalletje nieuws om nieuws te maken..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zie haar zo heel nu en dan voorbij komen.
Snap alleen echt die ophef niet. Moet ze helemaal zelf weten of ze met een badpak op social media komt. Als het nou in dr kale poes is oke, dan is het misschien anders.
Daar krijg je automagisch veel van mee hier op fok.,quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gevalletje nieuws om nieuws te maken..
lezen jullie de prive of zo dat jullie dit allemaal weten?
moest opzoeken waar het over ging hier
Er zijn er vast een paar naar de kapper geweest, want alleen daar lees je de prive.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nottie.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zijn er vast een paar naar de kapper geweest, want alleen daar lees je de prive.
Ik zit verder niet in andere forums/ subforums.. krijg er eigenlijk weinig van mee wat er in de roddelblaadjes staat aan nieuwsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar krijg je automagisch veel van mee hier op fok.,
Je mist er denk ik ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit verder niet in andere forums/ subforums.. krijg er eigenlijk weinig van mee wat er in de roddelblaadjes staat aan nieuws
Ik hoor liever hoe we er weer vanaf komenquote:
Nee daarom lees/ kijk ik niet naar zo'n nutteloze meukquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Je mist er denk ik ook niet veel aan.
Sow dan,jij hebt een aanbidster.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:31 schreef aloa het volgende:
Wow, bedankt zeg![]()
Voor het abo![]()
Ben er blij mee
Groot gelijk. Ik heb er ook niks mee.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee daarom lees/ kijk ik niet naar zo'n nutteloze meuk
Het stond gewoon in de krantquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet er wel een beetje mee lachen dat het hier de mannen zijn die dit dan weten van zo'n domme fotoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb er ook niks mee.
Die heeft vast een flinke boete gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan maar te laat zijn met het terugbrengen van je boek naar de bieb![]()
![]()
Man brengt boek bijna 100 jaar te laat terug
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet er wel een beetje mee lachen dat het hier de mannen zijn die dit dan weten van zo'n domme foto
Het was ook een beetje rare actie van die Jeroen Snel, maar die kreeg het ook wel over zich heen daarnaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.. lees ik ook niet![]()
Kijk af en toe op NOS app.. en dan klaar.
En terecht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook een beetje rare actie van die Jeroen Snel, maar die kreeg het ook wel over zich heen daarna
Wat wordt het?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
He, he het is mij gelukt om een nieuwe pc samen te stellen.
Eentje waar je zeer snel mee kan bolken.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje waar je zeer snel mee kan bolken.
Hoeveel gaat dat kosten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Jammer dat ik daar niet meer mag komen.quote:
Specsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje waar je zeer snel mee kan bolken.
Ja dat is zeker jammer!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet meer mag komen.
¤2.547.71quote:
Voor de leuke mensen zat ik daar ook. Maar de leukste/tofste mensen zitten in 40+quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer!
Gaat vaak nergens over daar.. maar goed.. leuk als tijdverdrijf en zitten wel leuke users tussen ook
Als ik er weer 13 jaar mee doe dan is dat 196 euro per jaar.quote:
Dat zei je laatst alquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Alleen de desktop, de rest heb ik. En ik zet hem zelf in elkaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voor alleen de desktop? of ook de monitor erbij?
en ga je hem zelf in elkaar zetten?
Als zo bekijkt dan is niet duur neequote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er weer 13 jaar mee doe dan is dat 196 euro per jaar.
En dat zeg je heus niet omdat je hier zelf zit en daar niet meer mag komenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor de leuke mensen zat ik daar ook. Maar de leukste/tofste mensen zitten in 40+
Toch niet meer zoals dat zou moeten helaas.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei je laatst alEn het was niet nodig want die van jou deed het weer
Oke dan toch wel een smak geld voor alleen de desktopquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de desktop, de rest heb ik. En ik zet hem zelf in elkaar.
Goed sparen dan maarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch niet meer zoals dat zou moeten helaas.
Redelijke prijs hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oke dan toch wel een smak geld voor alleen de desktop
wat ga je er voornamelijk op doen?
grafische dingen?
zit me af te vragen wat hem zo duur heeft gemaakt?
Wat heb je allemaal?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de desktop, de rest heb ik. En ik zet hem zelf in elkaar.
Wat ik er mee doe, liefdesbrieven naar Lovely sturen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oke dan toch wel een smak geld voor alleen de desktop
wat ga je er voornamelijk op doen?
grafische dingen?
zit me af te vragen wat hem zo duur heeft gemaakt?
Mij hoor je er verder niet over piepen zit hier achter macbook pro 16 inchquote:
Je zou ook twee keer voor dat geld een goede pc kunnen kopen. Hoef je er maar zes jaar mee te doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er weer 13 jaar mee doe dan is dat 196 euro per jaar.
Vast een goede voor DT.Maar dat is niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik er mee doe, liefdesbrieven naar Lovely sturen.![]()
Ik doe aan 3d tekenen en ik wil dat die een lange tijd vooruit kan.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik er mee doe, liefdesbrieven naar Lovely sturen.![]()
Ik doe aan 3d tekenen en ik wil dat die een lange tijd vooruit kan.
Ik heb pas een vergelijkbare prijs uitgegeven aan een pcquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mij hoor je er verder niet over piepen zit hier achter macbook pro 16 inch![]()
maar ja.. apple is duur.
En ja.. ik weet dat er dure desktops zijn maar vaak voor zwaar grafische taken of games op te draaien. Vandaar mijn vraag aan SBE.
Ik had voorheen een MSI laptop.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mij hoor je er verder niet over piepen zit hier achter macbook pro 16 inch![]()
maar ja.. apple is duur.
En ja.. ik weet dat er dure desktops zijn maar vaak voor zwaar grafische taken of games op te draaien. Vandaar mijn vraag aan SBE.
Ach,in een Ferrari mag je ook maar 130 op de snelweg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:04 schreef engine het volgende:
En als je het op hardware van 13 jaar oud kunt heb je geen pc van 2000 euro nodig.
maar het is wel fijn als het na 13 jaar nog allemaal heel goed werktquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:04 schreef engine het volgende:
En als je het op hardware van 13 jaar oud kunt heb je geen pc van 2000 euro nodig.
DTS.Was echt wel een gaaf ding.Met lichtjes.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Duitsland mag je harderquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,in een Ferrari mag je ook maar 130 op de snelweg.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS.Was echt wel een gaaf ding.Met lichtjes.
Vandaar de investering in een fatsoenlijke bakquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
In Duitsland mag je harderEn dan is het wel jammer als je oude bak nog geen 130 aan kan.
Ik internet niet in Duitsland.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
In Duitsland mag je harderEn dan is het wel jammer als je oude bak nog geen 130 aan kan.
Netjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik welquote:
Ik weet maar ik ben ook master.quote:
Technologie verouderd en dat gaat best snel. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om 13 jaar met een pc te moeten doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vandaar de investering in een fatsoenlijke bak
nee met een pc moet ik daar ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Technologie verouderd en dat gaat best snel. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om 13 jaar met een pc te moeten doen.
Geil.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:15 schreef Lovely het volgende:
Ik doe toch wel gemiddeld 5jaar met mijn laptop
Dat is wel al echt lang geleden dat ik een blue screen gehad hebquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee met een pc moet ik daar ook niet aan denken
met een apple ding is een ander verhaal![]()
bij een windows desktop kon ik gemiddeld iedere 2 jaar een nieuwe kopen.. met apple doe ik er veeel langer mee.
Is zijn geld dan wel waard en geen gedoe met een blauw scherm.. crash , virus .. etc
quote:
Wat ik destijds in mijn pc stopte was toen ok het nieuwste van het nieuwste. Ik moest toen zelfs de computerwinkel uitleg geven.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij een windows desktop kon ik gemiddeld iedere 2 jaar een nieuwe kopen.. met apple doe ik er veeel langer mee.
Is zijn geld dan wel waard en geen gedoe met een blauw scherm.. crash , virus .. etc
Heb een keer een iPhone gehad, maar heb liever Androidquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Maar voor mij geen Apple dingen. Heb een iphone van het werk die ik zelden gebruik. Mijn ouders hebben wel vooral Apple. Dat werkt voor hun
Bij de laatste desktop had ik na 1 week al een blauw scherm.. twijfelde toen al omdat ik de apple wel heel duur vond in verhouding .. maar had na een week al spijt dat ik niet toch wat meer had uitgegeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel al echt lang geleden dat ik een blue screen gehad hebof een virus
Maar ik snap je punt wel. Het werkt goed.
ja zo heeft ieder zijn voorkeur.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Maar voor mij geen Apple dingen. Heb een iphone van het werk die ik zelden gebruik. Mijn ouders hebben wel vooral Apple. Dat werkt voor hun
Ja dan kun je beter voor windows/android gaan of alles apple. Maar alles apple werkt ook prima samen ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bij de laatste desktop had ik na 1 week al een blauw scherm.. twijfelde toen al omdat ik de apple wel heel duur vond in verhouding .. maar had na een week al spijt dat ik niet toch wat meer had uitgegeven.
Na een jaar zat er een vervelend virus op![]()
Sindsdien klaar met windows.
Gaf ook gedoe om alles met elkaar te synchroniseren van apple apparaten, nu ook vanaf.
Waarom iedere 2 jaar?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als laptop gebruiken ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom iedere 2 jaar?![]()
Wat doe/deed je ermee
Uhm heel veel downloaden, streamen, gamen deed ik er toen mee.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom iedere 2 jaar?![]()
Wat doe/deed je ermee
Ik doe/deed 6 jaar met een windows pc. Dat was inclusief downloaden en gamen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm heel veel downloaden, streamen, gamen deed ik er toen mee.
Op de mac game ik niet , want ja.. daar draait bijna niks op en ook geen zin meer in (ps4 gekocht).
downloaden hoeft ook allemaal niet meer.. alles is te streamen nu.
Gemiddeld crashte die bakken na 2 jaar zo erg dat ik het niet meer aan de praat kreeg..
Imac die boven staat, ja die is nu wel traag geworden maar is ook al van 2011 en macbook van nu is die van 2021.. genot.. alles gaat snel en zonder problemen.
Wij hebben ook iets gekocht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm heel veel downloaden, streamen, gamen deed ik er toen mee.
Op de mac game ik niet , want ja.. daar draait bijna niks op en ook geen zin meer in (ps4 gekocht).
downloaden hoeft ook allemaal niet meer.. alles is te streamen nu.
Gemiddeld crashte die bakken na 2 jaar zo erg dat ik het niet meer aan de praat kreeg..
Imac die boven staat, ja die is nu wel traag geworden maar is ook al van 2011 en macbook van nu is die van 2021.. genot.. alles gaat snel en zonder problemen.
Jaa daar uhm schortte het bij mij wel eens aanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe/deed 6 jaar met een windows pc. Dat was inclusief downloaden en gamen.
Zat wel een goede virusscanner op, dat hielp.
Das wel zondequote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa daar uhm schortte het bij mij wel eens aan![]()
Ben dus ook door een stom virus heeel veeel foto's kwijt geraakt en nee.. toen maakte ik nog geen backups op een harde schijf of cloud.
Een gameconsole waar ik iets van 400 spellen al voor had.Soul is helemaal blij.quote:
Ja dat is wel zonde maar ja.. ergens.. ik kijk eigenlijk nooit naar foto's.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel zonde
Externe hd hing er bij mij al heel snel aan. Alleen aangesloten om een backup te maken. Direct daarna usb er weer uit.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gameconsole waar ik iets van 400 spellen al voor had.Soul is helemaal blij.
Tijd om je foto's op te ruimen danquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is wel zonde maar ja.. ergens.. ik kijk eigenlijk nooit naar foto's.
heb er nu ook weer duizenden opstaan en doe er niks mee.
lang leven het tijdperk waarin je tig foto's kunt maken.
Ik heb ooit een CD map gekocht die helemaal vol zat met die spellen.Nu kwam Soul met de XBOX 360.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wowww haha ja dat begrijp ik dat Soul dan blij is
Niks zo irritant ook om een gameconsole te hebben maar niet veel om te spelen..
Wat heb je gekocht dan? omdat je er al spellen voor had?
Ik dacht dat jij haar speeltje was.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gameconsole waar ik iets van 400 spellen al voor had.Soul is helemaal blij.
Je had vroeger van die iets minder legale dvd's die je kon kopen. Helemaal vol met games en software. Dat was pasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een CD map gekocht die helemaal vol zat met die spellen.Nu kwam Soul met de XBOX 360.
50 euro.
Haar Easy toy.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij haar speeltje was.
Even gespiekt in de foto's app, staan in de 23k foto's op en ja daar kan heel veel van weg.quote:
Shareware.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had vroeger van die iets minder legale dvd's die je kon kopen. Helemaal vol met games en software. Dat was pas
En dan iedere maand ofzo een nieuwe
Dat is echt super goedkoop, 50 euro.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had vroeger van die iets minder legale dvd's die je kon kopen. Helemaal vol met games en software. Dat was pas
En dan iedere maand ofzo een nieuwe
Hij is een dagje ouder en minder energiek hequote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij haar speeltje was.
Neuhquote:
Soul was de spellen aan het bekijken en werd helemaal enthousiast.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is echt super goedkoop, 50 euro.
Zeker met al de spellen al die je hebt is dit heel erg leuk.
FF is een jonge god.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is een dagje ouder en minder energiek he
Monique kan soms echt gemeen zijn.quote:
Ook haar krijgen we wel getemd.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook haar krijgen we wel getemd.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kuchkuch we verschillen van definitie kuch kuch
onder je vleugeltje geklemdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:
Vergeet je rode jasje niet...quote:
FF en ik zijn broeders.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
je weet dat je bijna niks lang niet alles moet geloven van FF
En de fiets van mutti in de kelder te zetten.quote:
Zo lang het niks anders is wat er in de kelder gezet wordtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de fiets van mutti in de kelder te zetten.
Anders morgen weer hommeles.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de fiets van mutti in de kelder te zetten.
Plagen is altijd leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Dat is ook mooi.
en toch plaag ik hem er niet minder om als het even kan
Dat heb ik van jou wel door.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En.. het komt uit een goed hart
zeg ik zelf maar erbij
Jij bent ook al de derde Monique die ik op fok ken.quote:
Was ook helemaal geen populaire naam vroegerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook al de derde Monique die ik op fok ken.
quote:
Dan had ik je gewoon bij je tweede naam genoemdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was ook helemaal geen populaire naam vroeger
zat met nog 2 monique'n in dezelfde klas op de basisschool
Ik heb geen doopnaam , wordt dan een beetje lastigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ik je gewoon bij je tweede naam genoemd
Truusje?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ik je gewoon bij je tweede naam genoemd
Het kan een goede Barbara zijnquote:
Of een Karen.quote:
Cheer you up....quote:
In the Pin up clubquote:
Heer Sode.quote:
Heer knetters.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hallo heer treineend. En ja, lekker. Van schietbanen krijg je dorst
Heul niet. Wat denk je wat dat aan contributie gaat kosten..quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heul niet. Wat denk je wat dat aan contributie gaat kosten..![]()
Lekker op bowlingpins geschoten. Wedstrijdje op tijd
Beter!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar schiet jij mee?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij hebt niets.quote:
Mag ik eerst even oefenen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ie daarmee op 15 meter 6 bowlingpins kan omleggen binnen 12 seconden mag hij langskomen.
Dat doe je al jaren...quote:
Go ahead, make my day, punk...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel met vingers in je oren want wij schieten gewoon door.
Dat vind ik wel zeer vriendelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Okeoke dan stoppen we even om je aan te moedigen tijdens je oefeningen.
Zo zijn we. En na afloop… bierrrr!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zeer vriendelijk.
Moet je wel goed richten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zeer vriendelijk.
Dopje van het flesje afschieten met een .44.quote:
Fles wegschieten met een 88mmquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dopje van het flesje afschieten met een .44.
Maak mij gek.quote:
Ben je al.quote:
Beetje nooit meer slapen , maar dan andersquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb een trailer gekeken. Lijkt me wel een goede film.
Zolang jij het maar zegt en niet mijn huisarts.quote:
Zelfs al raak je de fles is dat huis niet veiligquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Dan mis je de fles en is het huis er achter weg.
Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs al raak je de fles is dat huis niet veilig
Chinees breien.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, iets heel onschuldigs kan ook al vervelend zijn
[ afbeelding ]
ach er gebeuren wel gekkere dingenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus die redenering volgend is Domni je vader, Choef?
Wacht, wat, Domni en chufi zijn samen zwanger?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:40 schreef notturna het volgende:
Ja beschuit met muisjes dan maar toch?![]()
Gefeli Domni en chufi.
Ik ben al 2 x vader niet nog een keer hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht, wat, Domni en chufi zijn samen zwanger?
Nu wordt het wel iets minder waarschijnlijk
Lokwinske.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al 2 x vader niet nog een keer hoor
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
Maar dat Domni verhaal was maar een grapje hoor .... kwam zo in me op
Dat hoor ik ook vaakquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon niet in Utrecht en ben er ook al jaren niet meer geweest
Jules Verne ging in 80 dagen de wereld rond. Kun je nagaan wat je in 9 maanden kan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon niet in Utrecht en ben er ook al jaren niet meer geweest
Die cooler is echt veel te klein voor die I9, waarom niet een of andere watercooler?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Café België, de Vrije Vloer, Tivoli, Wim van Hanegem, Urban Dance Squad, Rijk de Gooijer.......quote:
Ja toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Open maar gelijk 3 nieuwe delen als deze vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |