Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook weer zonde, je kan er vast andere dingen mee doen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?
Hhmm, waar kan je dat kopen? Vast niet in Nederlandquote:
Probeer het eens uit andersquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?
Steeds harder,steeds sneller.quote:
Je kan een hoop rare dingen zeggen,quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit anders
Al weet ik niet hoe dat vriest met de alcohol.
In badpak?quote:
Daar gaat mijn eetlust.quote:
Nu heb je geen zin meer in broodjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt ik heb nu fout gegeten erst stück
taart en mutti makt brodjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Spoiler gvd.quote:
Done.quote:
Haar statement was wel lief.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijf ziet er prima uit. Maar die harses..
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Kan echt een hoop hebben,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hier kreeg ik kotsneigingen van
stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |