Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook weer zonde, je kan er vast andere dingen mee doen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?
Hhmm, waar kan je dat kopen? Vast niet in Nederlandquote:
Probeer het eens uit andersquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ijsjes van maken, of zal die niet smaken?
Steeds harder,steeds sneller.quote:
Je kan een hoop rare dingen zeggen,quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer het eens uit anders
Al weet ik niet hoe dat vriest met de alcohol.
In badpak?quote:
Daar gaat mijn eetlust.quote:
Nu heb je geen zin meer in broodjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt ik heb nu fout gegeten erst stück
taart en mutti makt brodjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Spoiler gvd.quote:
Done.quote:
Haar statement was wel lief.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Lijf ziet er prima uit. Maar die harses..
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Kan echt een hoop hebben,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hier kreeg ik kotsneigingen van
stupidity has become as common as common sense was before
Ik ben tegen sencuur maar ik vind dat dit soort plaatjes verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan echt een hoop hebben,
maar hier kreeg ik kotsneigingen van
Ging over een foto van de dochter van Constantijn.quote:
Wat een hoop gezeik om niets was dat zegquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging over een foto van de dochter van Constantijn.
Oh, eigenlijk nergens over dus. (Ik ken die foto niet, geen behoefte aan ook)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt de 40+ sc wel. Ook gezeik om niets.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een hoop gezeik om niets was dat zeg
Wat marcb dus post.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk nergens over dus. (Ik ken die foto niet, geen behoefte aan ook)
Echt niets mis met die foto.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk nergens over dus. (Ik ken die foto niet, geen behoefte aan ook)
Dat van het perfecte plaatje?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Ah zo. Zeiken is een hobby voor sommigenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niets mis met die foto.
Het gezeik ging erover dat een lid van de Koninklijke familie die foto online had gezet
Dit was alleen op nationale tv in een of ander programma over het koningshuis.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah zo. Zeiken is een hobby voor sommigen
Die Eloise lijkt me een leuke dame.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was alleen op nationale tv in een of ander programma over het koningshuis.
Jammerlijk gezeik.
Niks mis mee idd..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Eloise lijkt me een leuke dame.
Geen idee, zie haar zo heel nu en dan voorbij komen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Eloise lijkt me een leuke dame.
Echt overdreven gedoe iddquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zie haar zo heel nu en dan voorbij komen.
Snap alleen echt die ophef niet. Moet ze helemaal zelf weten of ze met een badpak op social media komt. Als het nou in dr kale poes is oke, dan is het misschien anders.
He Monique...quote:
Gevalletje nieuws om nieuws te maken..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zie haar zo heel nu en dan voorbij komen.
Snap alleen echt die ophef niet. Moet ze helemaal zelf weten of ze met een badpak op social media komt. Als het nou in dr kale poes is oke, dan is het misschien anders.
Daar krijg je automagisch veel van mee hier op fok.,quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gevalletje nieuws om nieuws te maken..
lezen jullie de prive of zo dat jullie dit allemaal weten?
moest opzoeken waar het over ging hier
Er zijn er vast een paar naar de kapper geweest, want alleen daar lees je de prive.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nottie.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zijn er vast een paar naar de kapper geweest, want alleen daar lees je de prive.
Ik zit verder niet in andere forums/ subforums.. krijg er eigenlijk weinig van mee wat er in de roddelblaadjes staat aan nieuwsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar krijg je automagisch veel van mee hier op fok.,
Je mist er denk ik ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit verder niet in andere forums/ subforums.. krijg er eigenlijk weinig van mee wat er in de roddelblaadjes staat aan nieuws
Ik hoor liever hoe we er weer vanaf komenquote:
Nee daarom lees/ kijk ik niet naar zo'n nutteloze meukquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Je mist er denk ik ook niet veel aan.
Sow dan,jij hebt een aanbidster.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:31 schreef aloa het volgende:
Wow, bedankt zeg![]()
Voor het abo![]()
Ben er blij mee
Groot gelijk. Ik heb er ook niks mee.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee daarom lees/ kijk ik niet naar zo'n nutteloze meuk
Het stond gewoon in de krantquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet er wel een beetje mee lachen dat het hier de mannen zijn die dit dan weten van zo'n domme fotoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb er ook niks mee.
Die heeft vast een flinke boete gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan maar te laat zijn met het terugbrengen van je boek naar de bieb![]()
![]()
Man brengt boek bijna 100 jaar te laat terug
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moet er wel een beetje mee lachen dat het hier de mannen zijn die dit dan weten van zo'n domme foto
Het was ook een beetje rare actie van die Jeroen Snel, maar die kreeg het ook wel over zich heen daarnaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.. lees ik ook niet![]()
Kijk af en toe op NOS app.. en dan klaar.
En terecht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook een beetje rare actie van die Jeroen Snel, maar die kreeg het ook wel over zich heen daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |