Ja, als het niet zo goed uitkomt zie je dat al gauw inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zullen we dit maar doen? Constant topics leeg- en dichtgooien omdat de adviezen niet conform verwachting zijn is ook geen beginnen aan
Neequote:Op maandag 22 juli 2024 15:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zullen we dit maar doen? Constant topics leeg- en dichtgooien omdat de adviezen niet conform verwachting zijn is ook geen beginnen aan
Nee, want OP's weghalen omdat de reacties niet bevallen doen we niet, wat hierboven ook al is aangegeven door noodgang. Dat jij het daar niet mee eens bent is helemaal prima, maar iets gaat niet dicht omdat vindt dat het dicht moet. Daarnaast dicht jij TS toe dat hij wellicht zijn handjes zou kunnen laten wapperen. Dat is niet zo 'onschuldig'.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:20 schreef Electric_Eye het volgende:
Waarom werden mijn posts uit het trolltopic van origami nu verwijderd? Wat stond daar nou voor ongeoorloofde dingen in dan?
@:Coolguy: dan kun je me wel DM’en maar sluit dan gewoon het topic als het TS niet bevalt. Het gaat 270 posts lang al nergens over. Ipv de troll dan aan te pakken ga je onschuldige posts verwijderen.
Als TS het topic dicht wil, kun je dat honoreren of niet. Vervolgens laat TS het helemaal uit de hand lopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want OP's weghalen omdat de reacties niet bevallen doen we niet, wat hierboven ook al is aangegeven door noodgang. Dat jij het daar niet mee eens bent is helemaal prima, maar iets gaat niet dicht omdat vindt dat het dicht moet. Daarnaast dicht jij TS toe dat hij wellicht zijn handjes zou kunnen laten wapperen. Dat is niet zo 'onschuldig'.
Het kan zijn dat ik het verkeerd lees, en in dat geval is een mea culpa op zijn plaats, maar ik lees volgens mij dat TS mishandeld ís, en dat hij zelf (volgens eigen zeggen) de ander met geen vinger heeft aangeraakt. Ik snap prima dat als TS een aanklacht aan zijn broek krijgt wegens mishandeling dat dat niet zonder reden zal zijn, maar dat ontkent TS dus.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als TS het topic dicht wil, kun je dat honoreren of niet. Vervolgens laat TS het helemaal uit de hand lopen.
Prima, TS heeft een aanklacht voor mishandeling aan zijn broek maar ik mag dat niet benoemen? Het zijn niet mijn woorden he, staat gewoon in de OP te lezen, maar over de aanleiding is al 100 keer wat gevraagd zonder opheldering. Dan is 1 en 1 toch 2?
Klopt maar ik heb helemaal geen trek in een TS adviseren die het verdomt om zelf input te leveren en WGR (mijzelf incluis) werkelijk 300 posts lang welbewust laat speculeren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
@:r_one jij lijkt ter zake kundig(er). Wellicht dat TS, als hij een punt heeft iets aan jouw input zou kunnen hebben qua hoe deze situatie aan te vliegen.
Wel jammer dat ik niet ken zeggen dat het niet opvolgen van die bevoegdheden max 2 maanden celstraf kunnen opleveren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die bevoegdheden zijn net zo algemeen als een beveiliger in een pand
Daarom loopt er altijd zoveel politie rond bij grote stations
Het is behoorlijk selectief modereren. Ik zie een keur aan insinuaties voorbij komen die nergens in geen enkele post van TS zijn af te leiden. Die mogen allemaal wel blijven staan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het verkeerd lees, en in dat geval is een mea culpa op zijn plaats, maar ik lees volgens mij dat TS mishandeld ís, en dat hij zelf (volgens eigen zeggen) de ander met geen vinger heeft aangeraakt. Ik snap prima dat als TS een aanklacht aan zijn broek krijgt wegens mishandeling dat dat niet zonder reden zal zijn, maar dat ontkent TS dus.
Ik snap wat je bedoeld, maar daar hebben we dus geen zekerheid over, want immers, het zóu een onterechte aanklacht kunnen zijn. Ja, I know, dat is wat vergezocht, maar ik moet die mogelijkheid open houden want anders kunnen we TS wel van van alles strafbaars betichten.
Eens, alleen wordt er geen advies gegeven en alleen gebashtquote:Op maandag 22 juli 2024 15:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mwahhh Den Haag heeft talloze hoofdpijndossiers. Jeugdzorg, Groningen, Toeslagenaffaire en dan vergeet ik er nog een paar. Genoeg dossiers vol voorbeelden van overheid dat faalt en burgers dupeert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap prima dat als TS een aanklacht aan zijn broek krijgt wegens mishandeling dat dat niet zonder reden zal zijn, maar dat ontkent TS dus.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:15 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Daar is dit niet de plek voor.
Done.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:33 schreef deedeetee het volgende:
WGR / Opzegboete bij eneco is niet op te vragen.
Kan het woord overstapboete in mijn TT veranderd worden in opzegboete ? Het onderwerp is anders mss niet zo duidelijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:49 schreef Klik het volgende:
Test test kan de like button 4x groter aub? @:noodgang
Ik heb het even opgepakt. Mocht je aangifte willen doen dan kun je contact opnemen met Danny. Hij zal meewerken met de politie/justitie om bewijs aan te leveren en IP adres.quote:
Vooralsnog niet, maar is goed om te weten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb het even opgepakt. Mocht je aangifte willen doen dan kun je contact opnemen met Danny. Hij zal meewerken met de politie/justitie om bewijs aan te leveren en IP adres.
Nou ja, niet 'vrijwillig' want dat mag niet vanwege privacywetgeving, maar de politie kan dat natuurlijk wel vorderen en dan moet ik gewoon meewerken. Dit gaat wmb echt heel wat stappen te ver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb het even opgepakt. Mocht je aangifte willen doen dan kun je contact opnemen met Danny. Hij zal meewerken met de politie/justitie om bewijs aan te leveren en IP adres.
Geen idee wat er aan de hand was? Ik was onderweg naar huis vanuit Utrecht. Nog steeds eigenlijk maar sta even bij een supercharger nu.quote:
Dit was inderdaad heel veel grenzen over. Ik vind het verdrietigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:02 schreef Danny het volgende:
Nou ja, niet 'vrijwillig' want dat mag niet vanwege privacywetgeving, maar de politie kan dat natuurlijk wel vorderen en dan moet ik gewoon meewerken. Dit gaat wmb echt heel wat stappen te ver.
Neuh ik denk wel dat hij oprecht spijt had. Hij heeft gewoonweg behoorlijke issues waar imo goede hulp voor nodig is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
Oke even snel wat bijgelezen. Te-ring. Zo zie je maar, het was allemaal show, die spijt en dit en dat. Leg m iets in de weg en de doodsverwensingen vliegen rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |