Ik geloof dat posts die binnen de policy vallen, gewoon normaal en respectvol moeten worden behandeld. Verder is er natuurlijk speelruimte, als jij zo'n post zou plaatsen binnen WGR zou ik dat niet netjes en respectvol vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan het volgens jou wel door de beugel als het de woorden van r_one waren geweest?
Dan verschillen we van inzicht. Ik persoonlijk heb er geen aanstoot aan genomen aan die woorden, ik zie genoeg nuance.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:56 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik geloof dat posts die binnen de policy vallen, gewoon normaal en respectvol moeten worden behandeld. Verder is er natuurlijk speelruimte, als jij zo'n post zou plaatsen binnen WGR zou ik dat niet netjes en respectvol vinden.
Zou jij zoiets in KLB posten, dan vond ik het wel weer op zijn plek.
Mensen komen naar WGR voor advies of omdat ze iets niet weten, ik vind het dan niet respectvol, als mensen gaan vragen of dit echt is, als in... 'Is dit serieus een vraag die je hier stelt gast?' Het maakt mij niet uit wie dat post, hoewel ik het wanneer een mod dat doet, ik dat wel erger vindt.
Omdat een mod het visitekaartje is van FOK!
Jij persoonlijk niet maar de TS zelf krijgt wel veel zeik over zich heen in dat topic voor zijn vraag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan verschillen we van inzicht. Ik persoonlijk heb er geen aanstoot aan genomen aan die woorden, ik zie genoeg nuance.
Dat zou anders worden als het geflame was geweest; dat was het niet, het was voornamelijk verbazing, zonder omhalen.
Een mod mag zich evengoed verbazen; zelfs in een eigen subforum.
Dat zou anders worden als hij zijn modknopjes gaat misbruiken.
Oke.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Jij persoonlijk niet maar de TS zelf krijgt wel veel zeik over zich heen in dat topic voor zijn vraag.
Ik snap niet waarom iemand moet worden aangevallen of voor vrek moet worden uitgemaakt omdat hij vraagt of hij een vergoeding kan krijgen.
Als WGR gewoon een plek is waar je ts mag afzeiken of schaamte mag aanpraten omdat hij het lef heeft om te informeren of hij een vergoeding kan vragen vind ik dat niet okay.
En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy maar over dat topic in het algemeen. Ik walg ervan en jij neemt er geen aanstoot aan, dat is fijn maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
Pas een ban gehad, omdat ik iemand niet serieus nam zonder bewijs en posts die binnen de policy vallen, moeten gewoon gerespecteerd worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef Rene het volgende:
[..]
Oke.
Normaal ben ik niet zo hoor. Maar ik heb in de afgelopen vijf pagina's van je posthistorie niet een keer WGR gezien. Slechts (grotendeels!) KLB. Wanneer ik alles nuanceer vind ik het gek dat je een stevige mening hebt over WGR en de topics. Los van het feit dat de wat directe sfeer die je benoemt juist in KLB veel meer aanwezig is dan in WGR. Dat je daar aanstoot aan geeft vind ik apart. Is er een andere reden dat je zo fel doet?
Ik wel. Zo kwamen wij beide in discussie.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
En ik heb nu niet meer over de post van Coolguy
Owwkeee??!quote:maar jij doet even hard mee in het kritisch zijn jegens ts en dat kan vriendelijker.
Oke. Dat is jammer dat je teleurgesteld bent. Verder vind ik namelijk het allemaal aardig meevallen. Maar bedankt voor het signaal.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:05 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Pas een ban gehad, omdat ik iemand niet serieus nam zonder bewijs en posts die binnen de policy vallen, moeten gewoon gerespecteerd worden.
Ik vind niet dat ik fel doe, ik doe niet eens half zo fel, als mensen tekeer gaan in dat topic tegen ts.
Ik kan me er gewoon ergeren dat als deze ts een andere bepaalde user was, iedereen die nu zo fel deed een ban had.
Verder vind ik mijn feedback niet geheel onterecht of onredelijk. Iemand vraagt advies en of hij vergoeding kan krijgen, en bijna iedereen maakt hem uit voor vrek of kleuter. Ik vind dat niet passen binnen de policy. En heb daar zelf onlangs een ban voor gehad. Daar zit frustratie geef ik toe.
Ik vind het ook jammer dat ik mezelf nu moet bewijzen. Iets dat andere users niet hoeven te doen, als die claimen iets hebben hoeft dat niet. Ik moet dat nu wel.
Ik ben gewoon teleurgesteld.
Bedankt Rene.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef Rene het volgende:
[..]
Oke. Dat is jammer dat je teleurgesteld bent. Verder vind ik namelijk het allemaal aardig meevallen. Maar bedankt voor het signaal.
Heus ben je dat hoor, zolang je door de wat 'fellere' posts begrijpt wat de users binnen WGR bedoelen. Soms kan de waarheid, iets duidelijk maken of alleszins wat stevig overkomen. Maar diep in de hartjes zijn het schatjes hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Bedankt Rene.
Ben ik wel nog welkom om ooit topics te maken om advies te vragen, zonder dat mensen over me heen gaan vallen en me gaan vragen of ik het echt meen/bedoel?
Voel me nu niet zo welkom, snap je?
Jij ook een fijn weekend en bedankt voor je fijne reactie, en dat je even stilstaat bij hou ik me vol. Voel me nu wel gehoord en kan tevreden verder. 10/10quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:26 schreef Rene het volgende:
[..]
Heus ben je dat hoor, zolang je door de wat 'fellere' posts begrijpt wat de users binnen WGR bedoelen. Soms kan de waarheid, iets duidelijk maken of alleszins wat stevig overkomen. Maar diep in de hartjes zijn het schatjes hoor.
Goed weekend.
speciaal voor jou even gedaanquote:Op zondag 28 mei 2023 17:49 schreef Arcee het volgende:
WGR / Zeurende en drammende werkneemster
WGR / Zeurende en drammende werkneemster #2
Dit moet nog even een reeks worden.
quote:Ik heb zelf geen mening maar ik dacht dit vinden mensen intressant om over te chatten en discuseren dus post ik het
Stormlooptopicquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WGR / jeugdbeleid Schiedam, Maassluis en Vlaardingen is in strijd met de wet
Hoi! Zou iemand hier nog naar willen kijken, alsjeblieft? Gaat eigenlijk alleen nog om post 29quote:Op maandag 12 juni 2023 11:10 schreef Dusthor92 het volgende:
Willen jullie in dit topic:
Dusthor92 in WGR / Omgevingsvergunning nodig?
Voor mijn posts even de mogelijkheid tot aanpassen aan kunnen zetten? Ik wil graag de posts met foto’s in [spoiler]-tags plaatsen.
Dankjewel!
Ik heb ook bij die post de foto in spoiler tags gezet. Had die over t hoofd gezien de eerste keerquote:Op maandag 12 juni 2023 18:09 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Hoi! Zou iemand hier nog naar willen kijken, alsjeblieft? Gaat eigenlijk alleen nog om post 29
Ohh je was al bezig geweest! Dankjewel!quote:Op maandag 12 juni 2023 18:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb ook bij die post de foto in spoiler tags gezet. Had die over t hoofd gezien de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |