Lol ze zijn vrij hysterisch ja. Lijkt Noord Korea wel, als je niet keihard aan het huilen bent ben je fout.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar zit die dreiging?
Wat een overdreven aanstellerige reactie weer. Tekenend en typisch.
Justitie erbij slepen want die zijn dol op dit soort Karen reacties idd. Om te janken.
Voor de vergoeding hoef je niet naar de 2e Kamer te gaan, zijn meestal hoog opgeleide mensen die buiten de Kamer veel meer kunnen verdienen.quote:
Nouja bijna 9k per maand dat is niet vanzelfsprekend voor een hogeropgeleide lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor de vergoeding hoef je niet naar de 2e Kamer te gaan, zijn meestal hoog opgeleide mensen die buiten de Kamer veel meer kunnen verdienen.
Klopt. En daar schaar ik dit ook onder.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo gek. We hebben eerder ranzige propaganda dingen gezien met combi van de publieke omroep en kaag.
Dit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Politici afrekenen doe je via de stembus.
Die snapt er echt helemaal niets van. Niets.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:32 schreef ReplaR het volgende:
Zo voorspelbaar weer, een muts van groenextreemlinks gooit het weer op vrouwenhaat hoor:
[ twitter ]
Rechtsgang voor politici is door het Pikmeerarrest helaas uitgesloten. Maar verder wel eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Of via de rechtsgang, hopende rutte ooit daar voor verschijnt mbt zijn gelieg, bedrieg en weggelach.
Tuurlijk, de vrouwenhaatkaart hebben we ook nog..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:32 schreef ReplaR het volgende:
Zo voorspelbaar weer, een muts van groenextreemlinks gooit het weer op vrouwenhaat hoor:
[ twitter ]
Wat een totale onzin dit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:17 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat vrijwel iedereen het vreselijk vind dat Wilders zo beperkt wordt in zijn leven maar als een andere politicus (m/v) van een niet rechtse partij hetzelfde overkomt dan hoor je van de rechtste kliek alleen maar dat het een goede zaak is en dat ze zo snel mogelijk moeten ophoepelen. Dat is meten met twee maten.
Pim werd vermoord, heel Nederland spreekt de afschuw uit. Els wordt vermoord en je hoort bij een deel van de mensen: lekker puh, die konden we missen als kiespijn. Ook weer dat meten met twee maten.
Of te wel aanhangers van onfatsoenlijk rechts juichen bedreigingen en geweld tegen politieke tegenstanders toe. En dat reken ik persoonlijk onder democratie ondermijnend gedrag. Toelaten dat je tegenstander met geweld wordt uitgeschakeld dan moet je wel diep zijn gezonken en helaas gaat dat op voor een te groot deel van Nederland en met name Fok!kers in het bijzonder.
D66 en vrouwenhaat: Marleen Weener doet boekje open over grensoverschrijdend gedrag bij D66quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:32 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
quote:„Ik was vier jaar politiek assistent en had een etentje met prominenten”, vertelt Weener aan tafel bij Jinek. „Een aantal mensen waren behoorlijk dronken en de fractievoorzitter klom op tafel met een biertje om aan iedereen persoonlijk te speechen.” Niet heel vreemd na een paar borrels, zou je denken, maar de uitspraak van Schampers die daarna volgde, is iets wat Weener nooit meer zal vergeten. „Hij zei over mij dat ik de lengte van de lul van iemand anders wel zou weten.”
Weener was in shock toen deze uitspraak over de eettafel galmde. „Ik werd helemaal stil, keek om mij heen en dacht: ‘Wat doe ik hier?’”
Weener met tranen bij Jinek
Ze stond direct op, pakte haar jas en liep weg. „Ik moest echt heel hard huilen.” Medelijden van collega’s kreeg ze niet. Ze voelde zich eenzaam en er was niemand van de partij die haar bijstond. „Niemand van die afgelopen vier jaar deed iets”, vertelt ze met tranen in haar ogen bij Jinek.
Macht en seks liggen dicht bij elkaar, bewijst D66 opnieuwquote:D66-leider Sigrid Kaag en partijvoorzitter Victor Everhardt hadden op zijn zachtst gezegd geen sterk optreden. Ze maakten herhaaldelijk excuses dat ze niet goed waren omgegaan met de klacht van de ‘vrouwelijke betrokkene’, zoals Kaag het slachtoffer noemde, maar goed moest worden begrepen dat nou eenmaal in elke organisatie fouten worden gemaakt. Of de kritische D66-leden, die zich afgelopen week massaal meldden, hiermee genoegen nemen, is de vraag.
De gang van zaken bij D66 illustreert vooral hoe ook een partij die de vrouwenrechten hoog in het vaandel heeft staan, de ernst kan ontgaan van wat #MeToo is gaan heten en door allerlei onthullingen, zoals bij The Voice, alsmaar hoger op de agenda is gekomen.
De kwestie bij D66 speelde rond de Kamerverkiezingen van maart 2021. D66-prominent Frans van Drimmelen werd door onderzoekers van BING in een rapport vrijgepleit van grensoverschrijdend gedrag, maar naar vorige week uit de Volkskrant bleek, verscheen er later ook een tot nu toe geheim gebleven bijlage waarin stond dat Van Drimmelen de vrouw wel degelijk onheus had bejegend. Maar D66 trok daar geen consequenties uit.
Er is vast wel een andere manier te vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rechtsgang voor politici is door het Pikmeerarrest helaas uitgesloten. Maar verder wel eens.
Dat stukje dat ze haar "tranen" wegveegt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leuk bedacht door D66 weer dit, net als die documentaire onlangs.
Ik hou nooit lijsten bij daarvan, dus geen idee wat dat dan inhoudt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meer vanwege zijn hele lasterlijke en wappie oeuvre.
Nieuw leiderschap zei Kaag toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
D66 en vrouwenhaat: Marleen Weener doet boekje open over grensoverschrijdend gedrag bij D66
[..]
[..]
Macht en seks liggen dicht bij elkaar, bewijst D66 opnieuw
‘Karaktermoord door Pechtold’: de ontslagbrief van D66-raadslid Anne Lok
[ afbeelding ]
Walgelijke partij.
Heeft Rutte geen dochters?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is vast wel een andere manier te vinden.
Net zoals rutte iedere keer een geitenpaadje kan vinden.
Geloof best dat het feit dat ze een hoogopgeleide en succesvolle vrouw is, voor aartsconservatieve wappen een rol speelt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:32 schreef ReplaR het volgende:
[ twitter ]
Ja Engels staat voor hautainquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:47 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat stukje dat ze haar "tranen" wegveegt..
Menig Oscarwinnende actrice zal er jaloers op zijn...
En waarom spraken die dochters Engels?
Wat is dat nu weer voor hautain gedrag?
Laat even zien dat men de situatie Wilders normaal vind. Ja, het is na vijftien jaar geen dagelijks nieuws meer. Ook zijn veel mensen het niet eens met de gedachtengang van Geert. Maar ik zie eigenlijk nooit dat men het OK vindt dat die man bedreigd wordt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een totale onzin dit.
Ik zie hier niemand meten met 2 maten, behalve de publieke omroep. Situatie wilders wordt normaal gevonden en is 'eigen schuld', maar kaag mag dikke tranen huilen en het is opeens allemaal zielig wat politici overkomt.
Om te kotsen die hypocrisie. Nu ook weer even schaamteloos 'vrouwenhaat' er bij betrekken. Hou toch op.
Voor de gemiddelde Nederlandse kutboer is iets al heel snel 'hautain'. Die raakt al helemaal in de war als je 'moeilijke woorden' gebruikt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Engels staat voor hautain
Echt dit soort halven
Ze is met een Palestijn getrouwd en die kinderen zijn opgegroeid in Libanon.
Oh, wonen ze daar ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Engels staat voor hautain
Echt dit soort halven
Ze is met een Palestijn getrouwd en die kinderen zijn opgegroeid in Libanon.
Heeft rutte een partner?quote:
Wie vindt de situatie waarin Wilders zich bevindt precies 'normaal' en 'eigen schuld'? Hoe kom je daar in vredesnaam bij?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een totale onzin dit.
Ik zie hier niemand meten met 2 maten, behalve de publieke omroep. Situatie wilders wordt normaal gevonden en is 'eigen schuld', maar kaag mag dikke tranen huilen en het is opeens allemaal zielig wat politici overkomt.
Om te kotsen die hypocrisie. Nu ook weer even schaamteloos 'vrouwenhaat' er bij betrekken. Hou toch op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |