Wat in zo’n pak zit zou voor zoveel personen moeten zijnquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:10 schreef Verida het volgende:
Als ze alleen de rijst hadden die bij zo'n pak kip madras zit, kan ik me voorstellen dat er niet genoeg rijst is, dus niet goed ingekocht
wij eten met twee personen van zo'n pak.
De koelkast staat nog volquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:11 schreef pingu66 het volgende:
Erik geen extra eten vanavond . Dan vreet die salades van gisteren maar op of brood of zijn eigen stash.
of het karbonaatje in de kast bij sjennet als het niet al in haar pens zitquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:11 schreef pingu66 het volgende:
Erik geen extra eten vanavond . Dan vreet die salades van gisteren maar op of brood of zijn eigen stash.
Vergeet het maar, Jasper komt met een schaal met nasi binnen en Erik vliegt er gelijk op af......... niet te geloven die manquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:11 schreef pingu66 het volgende:
Hier ook, 3/4 personen staat erop, maar waar ze dat op baseren is me soms een raadselquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:10 schreef Verida het volgende:
Als ze alleen de rijst hadden die bij zo'n pak kip madras zit, kan ik me voorstellen dat er niet genoeg rijst is, dus niet goed ingekocht
wij eten met twee personen van zo'n pak.
😆quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of het karbonaatje in de kast bij sjennet als het niet al in haar pens zit
Ik vind het bijna onbeschoft ...quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het heeft een beetje Duitse vibes
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
Oh toch voor eten voor Erik. Nasi van de bro's
Eunice had nog boontjes genomen, ze in het schaaltje met 'topping' gedaan (het spul dat ze boven op hun eten kregen), haar rijst bij het schaaltje gedaan....lekker veel groen zal ze gedacht hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Aah gezellig
Eet Eunice niet alleen dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |