Welke smaak?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:41 schreef De_Kraam het volgende:
Zo maar eens even dat Spurs forum doorlezen met een zak borrelnootjes.
Ze hadden hem wel even mogen wassen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
het lukt mij wel via Instragram
quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:41 schreef De_Kraam het volgende:
Zo maar eens even dat Spurs forum doorlezen met een zak borrelnootjes.
Nouja gewoon met wat mensen dat ding op het dak sjouwen en dan laten vallenquote:
Ook een ideetje wat je met die Argentijn kan doenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja gewoon met wat mensen dat ding op het dak sjouwen en dan laten vallen
Ze gooien ze daar gewoon uit vliegtuigen de zee in, vraag maar aan Julio Poch.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een ideetje wat je met die Argentijn kan doen
Het is vooral Driessen eigenlijk, das gewoon pietjetijd maar dan met een verdienmodel, een beetje iets als feit presenteren waar hij niks van af weet en vervolgens stromen de reacties wel binnen hoe fout hij zit.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha maar het blijkt wel weer, voetbaljourno is ook gewoon beetje dingen verzinnen en je komt er altijd mee weg.
Hou je bek joh.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral Driessen eigenlijk, das gewoon pietjetijd maar dan met een verdienmodel, een beetje iets als feit presenteren waar hij niks van af weet en vervolgens stromen de reacties wel binnen hoe fout hij zit.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:21 schreef fetX het volgende:
Die is gewoon weg hoor, maak je geen illusies.
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij oprecht de intentie had om nog een jaartje bij ons te blijven hoefde hij niet met Spurs te gaan praten. Toch?
Volgens James Olley, journalist van ESPN UK, haalt Tottenham Hotspur ondertussen flink uit naar Slot. De club, die aankomend seizoen geen Europees voetbal lijkt te spelen, voelt zich gebruikt door de trainer van Feyenoord. Het besluit van Slot om in De Kuip te blijven kwam als een 'totale verrassing'.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zucht. Ooit gehoord van je onderhandelingspositie sterk houden, zowel richting je huidige werkgever (ik ben geliefd) als een potentiële nieuwe werkgever (hoewel ik niet per se de intentie heb om te vertrekken, sta ik open voor een gesprek)? Of ken je dat niet uit de sociale werkplaats?
Wat denk je dat deze interesse betekent voor het "super nooit vertoonde bod" dat Feyenoord voornemens is om te doen? Slot heeft dadelijk in twee jaar tijd twee keer een enorme verbetering in de arbeidsvoorwaarden. Respect. Speelt het geniaal.
Ik ga er niet van uit dat hij blijft, ik ga er niet van uit dat hij vertrekt: ik zie het wel. Lekker fucking belangrijk. Al die paniek.
Ere wie ere toekomt, dit was uitstekend geanalyseerd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Die HMF, daar moeten mensen Slotverdomme eens beter naar gaan luisteren.
Beter ingevoerd dan dikkop @:ZKA
Tja, Tottenham is gewoon een kleine club. Ik snap wel dat je alleen weggaat bij een stap hogerop, en dat zijn de Spurs dus niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens James Olley, journalist van ESPN UK, haalt Tottenham Hotspur ondertussen flink uit naar Slot. De club, die aankomend seizoen geen Europees voetbal lijkt te spelen, voelt zich gebruikt door de trainer van Feyenoord. Het besluit van Slot om in De Kuip te blijven kwam als een 'totale verrassing'.
Daarnaast heerst er bij Tottenham Hotspur intern het gevoel dat Slot de concrete interesse heeft gebruikt om een hoger contract uit het vuur te slepen bij Feyenoord.
Tottenham is een prachtige oude club maar ze moeten niet janken. In de Premier League is dit soort gedoe schering en inslag en ze zouden het zelf ook zonder meer doen als ze er beter van zouden worden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, Tottenham is gewoon een kleine club. Ik snap wel dat je alleen weggaat bij een stap hogerop, en dat zijn de Spurs dus niet.
Feyenoord is Tottenham voorbij, op alle fronten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |