Hou je bek joh.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral Driessen eigenlijk, das gewoon pietjetijd maar dan met een verdienmodel, een beetje iets als feit presenteren waar hij niks van af weet en vervolgens stromen de reacties wel binnen hoe fout hij zit.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:21 schreef fetX het volgende:
Die is gewoon weg hoor, maak je geen illusies.
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij oprecht de intentie had om nog een jaartje bij ons te blijven hoefde hij niet met Spurs te gaan praten. Toch?
Volgens James Olley, journalist van ESPN UK, haalt Tottenham Hotspur ondertussen flink uit naar Slot. De club, die aankomend seizoen geen Europees voetbal lijkt te spelen, voelt zich gebruikt door de trainer van Feyenoord. Het besluit van Slot om in De Kuip te blijven kwam als een 'totale verrassing'.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zucht. Ooit gehoord van je onderhandelingspositie sterk houden, zowel richting je huidige werkgever (ik ben geliefd) als een potentiële nieuwe werkgever (hoewel ik niet per se de intentie heb om te vertrekken, sta ik open voor een gesprek)? Of ken je dat niet uit de sociale werkplaats?
Wat denk je dat deze interesse betekent voor het "super nooit vertoonde bod" dat Feyenoord voornemens is om te doen? Slot heeft dadelijk in twee jaar tijd twee keer een enorme verbetering in de arbeidsvoorwaarden. Respect. Speelt het geniaal.
Ik ga er niet van uit dat hij blijft, ik ga er niet van uit dat hij vertrekt: ik zie het wel. Lekker fucking belangrijk. Al die paniek.
Ere wie ere toekomt, dit was uitstekend geanalyseerd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Die HMF, daar moeten mensen Slotverdomme eens beter naar gaan luisteren.
Beter ingevoerd dan dikkop @:ZKA
Tja, Tottenham is gewoon een kleine club. Ik snap wel dat je alleen weggaat bij een stap hogerop, en dat zijn de Spurs dus niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens James Olley, journalist van ESPN UK, haalt Tottenham Hotspur ondertussen flink uit naar Slot. De club, die aankomend seizoen geen Europees voetbal lijkt te spelen, voelt zich gebruikt door de trainer van Feyenoord. Het besluit van Slot om in De Kuip te blijven kwam als een 'totale verrassing'.
Daarnaast heerst er bij Tottenham Hotspur intern het gevoel dat Slot de concrete interesse heeft gebruikt om een hoger contract uit het vuur te slepen bij Feyenoord.
Tottenham is een prachtige oude club maar ze moeten niet janken. In de Premier League is dit soort gedoe schering en inslag en ze zouden het zelf ook zonder meer doen als ze er beter van zouden worden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, Tottenham is gewoon een kleine club. Ik snap wel dat je alleen weggaat bij een stap hogerop, en dat zijn de Spurs dus niet.
Feyenoord is Tottenham voorbij, op alle fronten
Je bent erg op zoek naar erkenning dus ere wie ere toe komtquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens James Olley, journalist van ESPN UK, haalt Tottenham Hotspur ondertussen flink uit naar Slot. De club, die aankomend seizoen geen Europees voetbal lijkt te spelen, voelt zich gebruikt door de trainer van Feyenoord. Het besluit van Slot om in De Kuip te blijven kwam als een 'totale verrassing'.
Daarnaast heerst er bij Tottenham Hotspur intern het gevoel dat Slot de concrete interesse heeft gebruikt om een hoger contract uit het vuur te slepen bij Feyenoord.
Dat sowieso. Die voorzitter van de Spurs zegt dit ook alleen maar om zijn eigen gezicht te redden. Net alsof hun niet wisten dat die gelimiteerde afkoopsom pas volgend jaar is. Ze zijn gewoon ziedend dat een trainer de voorkeur geeft voor het nietige Feyenoord (in hun ogen) uit een nietszeggende competitie (in hun ogen). Die gasten leven met de illusie dat iedereen kruipend naar de Premier League komt en zn moeder en dochter verkoopt om bij het almachtige Spurs te mogen werken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tottenham is een prachtige oude club maar ze moeten niet janken. In de Premier League is dit soort gedoe schering en inslag en ze zouden het zelf ook zonder meer doen als ze er beter van zouden worden.
Als we toch bezig zijn met zelffelicitatie vond ik deze post (10 minuten voor het nieuws naar buiten kwam) ook erg treffendquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:46 schreef hhh38 het volgende:
Als ik me even in de positie van Spurs verplaats moet dat toch ook als een flink risico voelen. 20m voor een trainer die kampioen is geworden in de 7e competitie van Europa en nog geen wedstrijd in de CL gecoacht heeft.
Nice.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn met zelffelicitatie vond ik deze post (10 minuten voor het nieuws naar buiten kwam) ook erg treffend
[..]
Tottenham is een slangenkuil, daar is Slot veels te slim voor. Die gaat straks gewoon richting een Bayern ofzo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat er geen carriere voor slot meer in zit bij Tottenham![]()
De supporters zijn woest daar...ze moeten hem niet meer
Misschien dat slot nog wat langer als een jaar bij Feyenoord gaat blijven...
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:53 schreef Divje het volgende:
Wat een eigengeilerij in dit topic.
Het kan verkeren.
Klopt. Daarom de FOK influencer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |