quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een veredelde boa hier, ik doe niks technisch
WTFquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Danny heeft dat al meerdere keren geprobeerd te fixen maar het ligt aan Instagram (en uiteraard niet aan FOK!)quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waardeloze feature is dat inderdaad bij instagram.
Weet jij hier iets van @:ggmm ???
Wie zijn ze dan bij dat instagramquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Danny heeft dat al meerdere keren geprobeerd te fixen maar het ligt aan Instagram (en uiteraard niet aan FOK!)
Misschien is er bij Instagram een donatieactie mogelijk om deze functie te fixenquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Danny heeft dat al meerdere keren geprobeerd te fixen maar het ligt aan Instagram (en uiteraard niet aan FOK!)
Mwah jij bent wel een agentje, ik zie @onlogisch meer als een boa.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg.quote:Sky weet verder te melden dat Daniel Levy, de even beroemde als beruchte voorzitter van de Spurs, is weggelopen bij de gesprekken vanwege het misverstand rondom de clausule. Het gesprek dat gister plaatsvond in De Kuip tussen Slots zaakwaarnemer Rafaele Pimenta en Dennis Te Kloese, ging enkel over een mogelijke contractverlenging voor de kampioenstrainer. Tottenham verwijt Slot daarom dat hij hen gebruikt zou hebben om zo voor een betere uitgangspositie in de contractonderhandelingen met Feyenoord te zorgen.
Welke smaak?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:41 schreef De_Kraam het volgende:
Zo maar eens even dat Spurs forum doorlezen met een zak borrelnootjes.
Ze hadden hem wel even mogen wassen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
het lukt mij wel via Instragram
quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:41 schreef De_Kraam het volgende:
Zo maar eens even dat Spurs forum doorlezen met een zak borrelnootjes.
Nouja gewoon met wat mensen dat ding op het dak sjouwen en dan laten vallenquote:
Ook een ideetje wat je met die Argentijn kan doenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja gewoon met wat mensen dat ding op het dak sjouwen en dan laten vallen
Ze gooien ze daar gewoon uit vliegtuigen de zee in, vraag maar aan Julio Poch.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een ideetje wat je met die Argentijn kan doen
Het is vooral Driessen eigenlijk, das gewoon pietjetijd maar dan met een verdienmodel, een beetje iets als feit presenteren waar hij niks van af weet en vervolgens stromen de reacties wel binnen hoe fout hij zit.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha maar het blijkt wel weer, voetbaljourno is ook gewoon beetje dingen verzinnen en je komt er altijd mee weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |