Er zit een verschil tussen iets mooi verpakken en liegen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij probeert het natuurlijk een beetje mooi te verpakken richting de supporters.
"Het waren 100 leuke optredens. We gaan verder!"quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of Slot lult hier gigantisch uit zijn nek, of de media heeft zich de afgelopen dagen onsterfelijk belachelijk gemaakt, lol.
Allebei de scenarios zou ik wel heel grappig vinden.
Als Arne nu zegt te blijven, dan lijkt het me dat Feyenoord nu een nee tegen eventuele clubs geeft.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:06 schreef Devolder het volgende:
Spurs wilde hem dus uiteindelijk gewoon niet. Maar wat doet Arne als over pakweg een maand een andere mooie club wel doorpakt?
lekker boeiendquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iets mooi verpakken en liegen.
Als hij dit zegt:
Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging
Terwijl alle media outlets berichtten over het tegenovergestelde, dan zijn alle media wel heel slecht ingevoerd.
En dat is natuurlijk niet zo.
Jokkebrok Arne.
Misschien wilden ze hem best wel maar alleen als hij zichzelf los kon maken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:06 schreef Devolder het volgende:
Spurs wilde hem dus uiteindelijk gewoon niet. Maar wat doet Arne als over pakweg een maand een andere mooie club wel doorpakt?
Dat zou wel typisch Levy zijnquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wilden ze hem best wel maar alleen als hij zichzelf los kon maken.
Alsof het wat uitmaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iets mooi verpakken en liegen.
Als hij dit zegt:
Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging
Terwijl alle media outlets berichtten over het tegenovergestelde, dan zijn alle media wel heel slecht ingevoerd.
En dat is natuurlijk niet zo.
Jokkebrok Arne.
ze mogen kokcu nog steeds kopen klaasquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tottenham gaat geen 20 miljoen betalen voor een trainer
Dan gaan ze gewoon op zoek naar iemand anders vermoed ik zo
Feyenoord zou gewoon die 10 miljoen moeten pakken + die 45 van Kokcu
Met dat geld kan je gewoon de selectie de komende jaren goed op peil houden als ik die 40 miljoen van de CL mee reken,.
We moeten niet doen alsof slot het voetbal heeft uitgevonden. Het gaat uiteindelijke altijd om de kwaliteit wat op het veld staat.
Kökcü onder Slot in de CL.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:10 schreef Caland het volgende:
Nu nog Kokcu die aangeeft dat hij ook blijft en ik ga alvast wat hotelletjes in mei 2024 boeken.
ik vind dat wel een van de mooiste spelers/coach relaties die ik heb gezien.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:10 schreef Caland het volgende:
Nu nog Kokcu die aangeeft dat hij ook blijft en ik ga alvast wat hotelletjes in mei 2024 boeken.
Natuurlijk niet, maar Arne lijkt me niet het type dat hierover zou liegen. Wat ie nu dus wel doet.quote:
Natuurlijk maakt het wel uit, dan had hij het zelf toch gewoon meteen kunnen zeggen en had je deze onrust niet gehad. Als het volgend seizoen een paar keer niet lekker gaat dan speelt dit weer op.quote:
April.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:10 schreef Caland het volgende:
WE GAAN NAAR VOORquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
Kogel door de kerk: Arne Slot blijft bij Feyenoord
,,Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging: Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”
ARNE IK WIL JE KINDEREN BAREN
Waaromquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar Arne lijkt me niet het type dat hierover zou liegen. Wat ie nu dus wel doet.
Was slechts een constatering.
Maar goed, we zijn met zijn allen blij dat ie nog een seizoen blijft. Ik ook uiteraard.
Enfin, u ziet maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |