Ik hoop eigenlijk dat ik nog een keer tegen een 1" superzoom aanloop zoals ik mijn huidige collectie superzoomcompacten heb 'opgelopen'. Het blijft met die kleine sensortjes al leuk om de grenzen op te zoeken, ik doe er eigenlijk steeds gekkere dingen mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef shiz het volgende:
@:OuwesokDat is het meeste wat daar in die groep voorbij komt. Eekhoorntjes, vossen, vogels, insecten... en het ene nog beter dan het andere. Zeer verrassend voor zo'n 7 jaar o.i.d. oude camera en een 1" sensor.
Misschien is dit net de push die ik nodig had om toch weer meer aan de slag te gaan met fotografie, was een paar jaar in een slump geraakt. Niet teveel bij nadenken welke lens mee, of dat DfD van Panasonic zo ruk is. Whop, camera mee en dat is het. Zeer laagdrempelig en bevrijdend. Nu af en toe meenemen en vertrouwd raken zodat ik op safari dan precies weet wat 'ie kan en waar 'ie tegen zijn grenzen loopt.
Hoeft inderdaad niet, wordt wel lastiger sinds je er een abonnement op moet hebben en je eigenlijk oude versies in leven moet zien te houden.quote:
Eenmalig 37.49 en je mag hem eerst een half jaar uitproberen. Dat uitproberen ben ik maar eens mee begonnen en ik ben tot nog toe eigenlijk best wel aangenaam verrast.quote:Wat kost Affinity Photo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lens komt het eerste bij jullie op als je deze problemen wil tackelen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:14 schreef onlogisch het volgende:
Een vraagje aan de kenners hier. Ik heb een simpele canon 800d. Ik gebruik dat met name voor wat videografie. Nu ben ik op zoek naar een lens om sportwedstrijden mee te filmen. Het probleem met mijn huidige lenzen is dat ze of niet in kunnen zoomen, of last hebben van dit als ik de lens draai.Wat zijn je huidige lenzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke lens komt het eerste bij jullie op als je deze problemen wil tackelen?
Ik zag hem wat laat en dus antwoordde wat laatGotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Een Canon EFS 18-55mm en een TAMRON AF 70-300mmquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat zijn je huidige lenzen
Ik zag hem wat laat en dus antwoordde wat laat
Ik gok even dat die Tamron een A17 is, daar zijn er de meeste van verkocht. Dat is voor heel veel toepassingen al een hele fraaie, ik heb zijn voorganger die optisch gelijk is en die kan gewoon met mijn macrolenzen meedoen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Canon EFS 18-55mm en een TAMRON AF 70-300mm
Op zich was er verder in Doesburg weinig bijzonders te vinden. Het is bij die ene toeter gebleven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef derLudolf het volgende:
Nu al de tweede keer fotografica die ik mis. Februari geveld door spit en vandaag kon ik niet. November maar weer dan.
Afgelopen donderdag nog naar Wildlands geweest, met Eos 3 en 70-200 f/4. Het was erg druk en ik was met 8 anderen. Dus weinig foto's gemaakt. 200mm was in Emmen ook niet echt genoeg leek het. Buiten de vakantie misschien elders maar es proberen.
Ja. Naar buiten en plaatjes maken maar ik denk dat ik morgen en overmorgen wel een besluit neem wat ik precies ga doen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:25 schreef Ouwesok het volgende:
Weekend.
Iemand nog fotografeeraspiraties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Qua fotografie net een tikje te rustig omdat het met de rest van de dingen nogal druk is.quote:
Rustig hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |