quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nu niet want allebei druk, maar morgen zit ik daar waarschijnlijk wel weer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit de hondenmevrouw niet naast jou op de bank?
Kleur op de kruk is zoals altijd weer heel anders dan in interviewquote:
Niemand die alleen op het innerlijk gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
“Het gaat alleen om het innerlijk”
Bij deze uitspraak ga ik toch altijd twijfelen.
Ben er ook bang voorquote:
Stukje ADDquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze blondine doet een beetje raar met haar ogen.
Ja, precies, vermoeide vragen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:10 schreef Joop_W het volgende:
“Jij bent echt een familie en vriendenpersoon!”
Dit is een soort tactiek van al die mediums, daar zegt 90%+ wel ja op.
Deelnemers mogen het zelf oplikkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
Ik hoop dat ze een dweil hebben in het First Dates Restaurant.
Heel apartquote:
Ja, want dan heb je twee mafkezen die in astrologie geloven bij elkaar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is dat erg, 2 dezelfde sterrenbeelden?
“Ik voel me ineens niet goed worden”quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zou ook afrekenen en weggaan als ze over horoscopen beginnen. Maar dan anders zeg maar
Beetje needyquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij wil vooral door hem geraakt worden
Was super geacteerd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet heel enthousiast
En dan zeker geen derde date
Wat is die van steenbok?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Daghoroscoop Stier 24 Mei 2023
Aangezien jij een echte sociale vlinder bent en misschien recentelijk een of twee contacten hebt verwaarloosd, moet je het nu goedmaken met deze relaties en contact met ze opnemen. De kans voor het eenmaal en altijd oplossen van een geschil temidden van familie of vrienden is groot. Je zult een opvallende periode van overeenstemming en eenheid ervaren, die een verzachtend effect kan hebben in moeilijkere tijden
Ciao!quote:
Problemen op zakelijk of financieel gebied kunnen een kleine schaduw werpen over je privéleven. Probeer deze twee werelden wat beter van elkaar gescheiden te houden. Dat vervelende telefoontje is echter de enige smet op een verder vlekkeloze dag. Iedereen heeft jou vandaag plots hard nodig en je rent van hot naar her om hand- en spandiensten te verrichten. Zie het maar als een mooie kans om je onmisbaarheid maar weer eens aan te tonen.quote:
Haai haaiquote:
Groen SlotGenotquote:
Oeh, dan hoop ik op dadjokesquote:
Ja en heel gay.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Jovanni heeft wel een brallerig accent
Jawel, ik zie het nog wel goedkomen!quote:
Haha ik zie het nu ook ja.quote:
In dit bad zijn we tegen racismequote:
Ik vind dit heel heftigquote:
Eigenlijk zouden we als groep haters eens een avondje op stap moeten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Waarom gaat het zo vaak om het meest infantiele feest Kaarnaahval?
HotBodTatequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde dit topic binnenkomen met een pittig tatement.
For surequote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde dit topic binnenkomen met een pittig tatement.
Maar niet verkleed!quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we als groep haters eens een avondje op stap moeten.
Ex van DanielGodquote:
Uiteraardquote:
Wat wordt jouw volgende reis?quote:
Lief dat je het vraagt, ik ga volgend jaar 20 dagen Zuid-Afrikaquote:
Namen en rugnummers in dm.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Slangenvrouw lijkt op een oudere versie van een ex-mod
Wordt dan vast een gezellig feestje, stelletje hatersquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we als groep haters eens een avondje op stap moeten.
Songfestival GENOT?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Slangenvrouw lijkt op een oudere versie van een ex-mod
Neequote:
Ik zoek nog even de naam.quote:
Nounou ik hoor het al, ik ga wel alleen naar Griekenlandquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik ga volgend jaar 20 dagen Zuid-Afrika
Je werd al heet?quote:
Oh je werd idd heet.quote:
Correctquote:
Ze zien er bijna hetzelfde uitquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze haais spelen wel in dezelfde league, prima match zo op het eerste gezicht.
Hoertjes de Boerquote:
Dit is niet geil.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit gaat niet neuken worden.
Eerder samen de boekhouding doen
Ja, dat is wel vaak bij de haais en de voetbalsters, alsof ze op gelijkend uiterlijk gekoppeld worden.quote:
Alsof je geilt op jezelf?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vaak bij de haais en de voetbalsters, alsof ze op gelijkend uiterlijk gekoppeld worden.
Ja, dan koop ik een nieuwe, wil niet het risico op zo'n monteur lopen.quote:
Ik heb pas de aan en uit knop naar binnen gedrukt, toen kwam er ook een maker,quote:
Kom jij de pijp doorsmeren? Of hoe moet ik dit zien?quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom jij de pijp doorsmeren? Of hoe moet ik dit zien?
Zoquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij ben je altijd welkom om de Pijp in te smeren.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben linksdragend.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Hebben jullie lichamelijke ongemakken?
Geweldige vraag
For surequote:
Ook heet in bed.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Borden smijten tijdens ruzies
Antilliaanse HEETHEID
Heeft donker je voorkeur?quote:
Beyoncé?quote:
Genoteerdquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Sosjourner straalt echt zoveel domheid uit
Op ieder potje past een dekseltje!quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Maar er zijn toch wel types die bij Frans passen?
Of knappen ze af op gewicht
Zekerquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje!
En op iedere poot een stoel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje!
Tantraquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb mn eigen ideeën bij spiritualiteit.
Ik vind het wel geinige matches vanavondquote:
Ja, met de citruspers methodequote:
waar heb ik naar zitten kijkenquote:
Deze kende ik nog niet. Is het een aanrader? Bijzondere sound effects welquote:
Een echte Romyquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er leuk uit, maar komt over alsof er alleen wat zaagsel in haar hoofd zit.
Hoe kunnen we dat fixen?quote:
quote:
Ik denk dat er veel tijd in zit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind dat met die lange haar met krullen zo onverzorgd
Voelt zich het mannetjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
Hij doet ook alsof het een sollicitatiegesprek is
Alsof ze de douche is ingesprongen en het haar heeft laten opdrogen. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel tijd in zit.![]()
Ik zou het voor geen miljoen willen hebben.
Het staat het meisje wel.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik verwacht dat ze dadelijk een lolly tevoorschijn haalt en hem pappie gaat noemen.
Ze kan die krullen toch niet wegtoveren? Toon een beetje consideratie.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alsof ze de douche is ingesprongen en het haar heeft laten opdrogen. Niet mijn ding.
@Poefbank wordt gemistquote:
Daarvoor zijn we hier niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan die krullen toch niet wegtoveren? Toon een beetje consideratie.
Föhnen of een beetje stijlen kan best tochquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan die krullen toch niet wegtoveren? Toon een beetje consideratie.
Dat lijkt er wel een beetje op, ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef Hankster het volgende:
[..]
Joëlle vindt zichzelf te leuk. Veel te leuk.
Ze kan er best wat mee doen jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef Hankster het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we hier niet.
Ik ben het er over eens dat ze een-net-uit-de-douche-kop heeft.
Joëlle vindt zichzelf te leuk. Veel te leuk.
Ze worden niet geil van elkaarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Gokje: ze doen blij tot de kruk en roepen dan dat het geen mets is
Die zien elkaar nooit meerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Een supply chain manager is te min voor een arts. Maar hij beseft het nog niet.
Haai haaiquote:
Thema van de avond: slechte kapselsquote:
Wat zou ze kosten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
Heeft ze nou een prijskaartje onder dat doorschijnende zwarte bloesje zitten![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |