quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nu niet want allebei druk, maar morgen zit ik daar waarschijnlijk wel weer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit de hondenmevrouw niet naast jou op de bank?
Kleur op de kruk is zoals altijd weer heel anders dan in interviewquote:
Niemand die alleen op het innerlijk gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
“Het gaat alleen om het innerlijk”
Bij deze uitspraak ga ik toch altijd twijfelen.
Ben er ook bang voorquote:
Stukje ADDquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze blondine doet een beetje raar met haar ogen.
Ja, precies, vermoeide vragen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:10 schreef Joop_W het volgende:
“Jij bent echt een familie en vriendenpersoon!”
Dit is een soort tactiek van al die mediums, daar zegt 90%+ wel ja op.
Deelnemers mogen het zelf oplikkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
Ik hoop dat ze een dweil hebben in het First Dates Restaurant.
Heel apartquote:
Ja, want dan heb je twee mafkezen die in astrologie geloven bij elkaar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is dat erg, 2 dezelfde sterrenbeelden?
“Ik voel me ineens niet goed worden”quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zou ook afrekenen en weggaan als ze over horoscopen beginnen. Maar dan anders zeg maar
Beetje needyquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij wil vooral door hem geraakt worden
Was super geacteerd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet heel enthousiast
En dan zeker geen derde date
Wat is die van steenbok?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Daghoroscoop Stier 24 Mei 2023
Aangezien jij een echte sociale vlinder bent en misschien recentelijk een of twee contacten hebt verwaarloosd, moet je het nu goedmaken met deze relaties en contact met ze opnemen. De kans voor het eenmaal en altijd oplossen van een geschil temidden van familie of vrienden is groot. Je zult een opvallende periode van overeenstemming en eenheid ervaren, die een verzachtend effect kan hebben in moeilijkere tijden
Ciao!quote:
Problemen op zakelijk of financieel gebied kunnen een kleine schaduw werpen over je privéleven. Probeer deze twee werelden wat beter van elkaar gescheiden te houden. Dat vervelende telefoontje is echter de enige smet op een verder vlekkeloze dag. Iedereen heeft jou vandaag plots hard nodig en je rent van hot naar her om hand- en spandiensten te verrichten. Zie het maar als een mooie kans om je onmisbaarheid maar weer eens aan te tonen.quote:
Haai haaiquote:
Groen SlotGenotquote:
Ja en heel gay.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Jovanni heeft wel een brallerig accent
In dit bad zijn we tegen racismequote:
Ik vind dit heel heftigquote:
Eigenlijk zouden we als groep haters eens een avondje op stap moeten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Waarom gaat het zo vaak om het meest infantiele feest Kaarnaahval?
HotBodTatequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wilde dit topic binnenkomen met een pittig tatement.
For surequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |